در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

کی فکرشُ میکرد یک اپسیلون حتا :O

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸ ب.ظ
در حالِ حاضر یک عدد آدنِ از خود راضی در حال نگارش می باشد 
چرا که دیشب 9 ساعت خوابیده :)
دیروز امتحان محاسبات رو به بهترین وجه ممکن به درک واصل کرده 
و این کـــــــــــــــــــه ، آمازونشُ بعد از طی شدن دوره ی یک هفته ای ابرآمازون به اتاق تبدیل نموده :))

عرضم به حضورتون که یکی بیاد بگه خوندن درسی که باید با ماشن حساب مهندسی فقط یه سری اعدا نجومی رو محاسبه کرد به چه دردی میخوره 
از اونجایی که قطعا درس محاسبات به خیلی از علوم کمک کرده و اصلا ممکنه یک فرد فرهیخته بیاد جوری از استقرای دلایل استفاده کنه که به این حکم برسه که اگه محاسبات وجود نداشت الان هیچ بشر و جانداری روی زمین وجود نداشت و همه از دم نابود میشدن 
پیشاپیش خواهش میکنم فقط با من همدردی کنین و بگین اره تو راست میگی محاسبات به هیچ دردی نمیخوره ، خب ؟ 

درسته که من هفته بعد امتحان نظریه دارم و دو روز بعدش امتحان آرمایشگاه فیزیک و ارائه RFID و هنوزم 8 تا تمرین هزار قسمتیه طراحی الگوریتمُ انجام ندادم ولی دلم برای اینجا لک زده بود خب :)))

+ کی فکرشُ میکرد که یه روزی آدِن انقد به بلاگِ محبوبش سر نزنه وقتی بعد مدت ها بیاد ببینه پنل عوض شددددده ؟؟؟ 

۹۴/۰۹/۱۹
aden

نظرات  (۲۰)

ابراز همدردی خود را اعلام میدارم :)

+ برای درس آمار که با مکافاتی پاس شدم ، همین بساطو داشتم !
پاسخ:
ممنون :)

+ آمااااااااااار خیلیییییییییی بهتررررررره خیلیییییییی ://
۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۳:۳۰ مترسک ‌‌
ترک تحصیل کن :|
پاسخ:
فقط یه نفر منو درک کرد :دی 
مرسی :))
اول درس
بعد وبلاگ :)))
پاسخ:
خب این چند وقته طبق همین اصل رفتار کردم ولی درس تموم نشد :))))
ترک تحصیل کنه بره پی کارش.
ارزش نداره
:)

پاسخ:
ممنون از این همه حمایت :دی
۱۹ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۹ مـــیـــمـــ ☺☺
:)
کی فکرشو میکرد؟
پاسخ:
والاااا
ای بابا اینهمه درسای محاسباتی و مشتق انتگرال خوندم ولی به هیچ دردی نخورد..
بیا با هم بریم ترک  تحصیل کنیم :)))
پاسخ:
بریم بریم :)))
۲۱ آذر ۹۴ ، ۰۱:۳۳ رگـ ـهــا
به به ! بوی آپ شدن می آید همی :))
پاسخ:
به به بوی قدم های هم رشته می اید :))
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۱:۲۸ فاطمه فرامرزی
امتحانای ما هنو شروع نشده...کلاسامون هنو تموم نشده:((((((
پاسخ:
://///
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۲:۱۲ آقای سر به هوا ...
اسم مهندسی و حساب و کتاب که میاد من جیم میشم .

پاسخ:
چرا دکتر ؟ :)
این درسه افتضاحه ک گفتین چی چی بود؟
خیلی افتضاحه به ده شاهی نمی ارزه:)))))))
پاسخ:
اره همون :))))))
۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۲:۱۹ مدیر جوان
واقعا کی فکرش رو میکرد؟ :)))
میای باهم ترک تحصیل کنیم؟

پاسخ:
چرا که نه ؟ 
خیلی هم خوب :)))
اره تو راست میگی محاسبات به هیچ دردی نمیخورن آدن :دی



رشته ی من همش با عدد و رقم سرکار داره و من بیهایت حس خوب میگیرم از تق تق صدای دکمه های ماشین حساب ولی^_^
پاسخ:
اره منم از تق تق ماشین حساب خوشم میاد :دی

+
http://bayanbox.ir/info/8786170139653200101/yalda94-aden
یلداتون مبارک :)
پاسخ:
الان دیگه واسه تشکرم خیلی دیره 
مرسی لطف کردین :)
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۵ شـاهـ پـَری
این امتحانات کی تموم می شه بیای فک بزنیم :(
پاسخ:
تموووووم شد ، تکبیر :))
عایا کامنتای من نمیاد ؟":/
پاسخ:
این یکی که اومد یاس جان ولی قبلش نه ...
۲۱ دی ۹۴ ، ۲۱:۲۹ ♫ شباهنگ
خب بیا بنویس دیگه...
دلم تنگ شده برات خب
پاسخ:
چشم :)))
مرسی از دلِ بزرگوار شما
۲۵ دی ۹۴ ، ۱۰:۱۹ میچکا بانو
:)
موافقین هم رو دنبال کنیم؟! :)
پاسخ:
:)
منم ب این نتیجه رسیدم ک ترک تحصیل کنم:/
کاملا درکت میکنم:|
پاسخ:
نتیجه ی خوبیه :دی
هنوز محاسباتو نگرفتم ولی خوبن که باحاله کار با ماشین حساب. من که خیلی لذت میبرم!
پاسخ:
از حق نگذریم درس آسونیه فقط محاسبات رو اعصابی داره :)))
۱۹ تیر ۹۵ ، ۰۲:۳۸ بنت الرضا
محاسبات مزخرفهههههه
خییییلییییی بده
پاسخ:
استااااااادش استااااااادش -_____-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">