در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

کنج عزیمت !

جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۰۸:۵۶ ب.ظ

الان اومدم یه سری به اینجا بزنم 

چن تا از دوستان قدیمی رو بخونم 

چرا شماها هم رفتین 

نمیدونم چرا ولی بعد از بلاگفا هیچوقت خیلیامون اون بلاگر قدیمی نشدیم 

منم دارم کانال مینویسم البته هنوز فقط خودم و خودم 

تو یه برهه ایم که وقت ارتباط برقرار کردن ندارم زیاد

اینجا رو خیلی دوست دارم ولی اگرم کانال نویسی رو ادامه دادم اینجا هم مینویسم یه سری چیزا رو

 اینجا هنوز بوی تک تک تون رو میده که یه روزی اینجا برو و بیایی داشتین 

۹۷/۱۱/۱۲
aden

نظرات  (۲)

۱۲ بهمن ۹۷ ، ۲۲:۰۷ -دایناسو ر-
من جدیدا توجه کردم؛ انگاری خیلی چیزها برای ما اهمیت نداره، فقط میخوایم خودمونو یه جا بروز بدیم و افکار و احساسمونو بیان کنیم. بنابراین وقتی کانال داریم یا مدام استوری میذاریم و کپشن مینویسیم، ارضا میشیم. برای همین وبلاگ ها جون سابق رو نداره. 
امیدوارم باز هم پست های شما رو بخونیم.
پاسخ:
آره واقعا ولی وبلاگم تنها جایی بود که توش خودمو بروز میدادم 
تقریبا دو ساله همه چی تو خودم حل شده 
مرسی :* 
من هنوز می‌خونمت
اگه بنویسی :)
پاسخ:
مرسی مهربون 
تو از باوفاهای قدیمی ایی :**

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">