در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

راز ماندگاریش چیه آخه ؟ ://

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۴۱ ب.ظ


این بشکه ی لیوان نما که مشاهده می کنین حاوی آب شاتوت بود

آخه شاتوت هم شد میوه با اون مزه ش ، ://///

من موندم چیجوریه که یه ماهِ بشکه بشکه آب شاتوت به خورد ما میدن ولی تموم نمیشه !!!

+ بر اساس همون موضوع که میگن چشماتُ ببند زودی بخور تموم شه

این میوه دوست نداشتنی توسط خانواده محترم به خورد ما داده می شه ://

# داداش آب کرفس -____- 

۹۴/۰۶/۰۶
aden

نظرات  (۲۶)

۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۴ فاطمه (خودکار بیک)
از جمله پست های وبلاگِ من اینستاگرام من است :دی
پاسخ:
من که گفتم به اینستاگرام اعتقادی ندارم ، نگفتم ؟ :))))))))
شاتوت دوس نداری؟؟؟؟
من دوس دارم که مخصوصا مرباشو
میخوای منم بیام باهات آب شاتوتا رو شریک شم^_^
پاسخ:
من واقعا به یکی نیازمندم که این شاتوتا رو ریشه کن کنه :/
این خواهر باهوشِ ما دقیقا دیروز سهمیه شو ریخت رو تختش ، خودش که میگه عمدی نبوده ولی من بهش شک دارم :دی
شاتوت خیلی هم خوب و مفیده.بخور نق نزن :دییییی
پاسخ:
آیا مفید تر از شاتوت واسه خوردن وجود نداره ؟ ://
ترشی کرفس خوشمزه اس :|
پاسخ:
نگار بروووووووو ، بروووووووو ، فقط برووووووووو 
فک کنم آب شاتوت تلخ باشه !
پاسخ:
نه بابا تلخ نیست 
ترشُ شیرینه ، ملسه به عبارتی 
برو برو برو هرجا بگو ، که یار من ، دیوونه بود ، عاشق نبودی میدونم ، بودن من بهونه بود ! :(
پاسخ:
هااا ؟ O_O
مرفه بی‌درد :|
من عاشق شاتوت و متعلقاتشم اما یه مدت نباید دور و بر چیزای ترش بچرخم، هعی... :(
پاسخ:
 مرفه بی درد ؟ :///
امیدوارم بزودی بتونین بچرخین :))

Ingad shatoot doos daram
پاسخ:
درکت نمیکنم :))))))
ما تو خونمون یه ضرب المثل داریم که میگه : 
فیلم هرچی مزخرف تر باشه بیشتر کش میاد 
بر همون وزن : 
هر چی از نظر ما بد مزه تر باشه دیرتر تموم میشه ! 
:))))
پاسخ:
واقعن وزنِ به جایی بود :دی
چقد غرغرو تشریف داری :)))))

پاسخ:
من ؟ :///// 
من خیلی دختر خوبیم بوخودا :/
بله....خودت خود خودت
از همه چیز ایراد میگیری:)))
پاسخ:
من از چی ایراد گرفتم ؟ :/ 
دوسش ندارم خب ://

بودن یا نبودن مسئله اینست

پاسخ:
بله :))))))
اخ اخ از این میوه متنفرم
پاسخ:
مرسی موافق :))))
بابا اینقد اسم کرفس رو تو پستاتون نیارین خب :|
پاسخ:
 کرفس به این مفیدی :||||||
ما نباید یه وجه مشترک سلیقه ای داشته باشیم؟!:دی به نظرم هم کرفس خوشمزس هم شاتوت :دی البته اب Aاتوت نخوردم تاحالاo_O
پاسخ:
چرا با دشمنی داری یاس ؟ هوم ؟ کرفس دقیقا کجاش خوشمره س ؟ :||
همینو بخور و خدا رو شکر کن ... همینم گیر خیلیا نمیاد :| :)))
پاسخ:
چشم :///
گاهی مزش مثل شربت سرما خوردگی و دارو میمونه....فیویریتم نیست.
پاسخ:
نه خدایی اینی که من میخورم اون مزه رو نداره ولی بازم باهاش نمیتونم ارتباط برقرار کنم :/
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۸ رفیعه رجعتی
شاتوت دوث میدارم!
آب شاتوت نخوردم ولی:|

اون برگا چیه تو لیوان؟؟
پاسخ:
اون طرحِ رو لیوانِ :دی
کرفس ِ شور
پاسخ:
-_________-
هشتک کاش میشد جامون عوض!!!!
هشنتک شاه توت به این خوشمزگی :))
پاسخ:
هشتک تموم شد :دی

آّب کرفس برای کاهش وزن پیشنهاد میشود :دی

پاسخ:
نه باباااااااا :)))))
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۳۲ آقای سر به هوا ...
دهنمان آب افتادددددددد ! :((
بـــــــــــــــــــــه روزم ! اگر سیگار میکشی این پست رو نخون !
پاسخ:
من ؟ 
جدی به من میاد سیگار بکشم ؟ :)))))))
عاغا اولش منم هس زل زدم ببینم این برگا چین توش:)))))))))))))))))بعد ککاشف به عمل اوردم^_^



+ کرفس خام ساقه هاش خوشمزس توی سالاد خوشمزس و ترشی و شوری کرفس هم خوشمزس:))))))
شاتوت فقط از سر درخت مستقیم خوردن بهم میچسبه^_^یار برامم میچید^_^
پاسخ:
:))) ، منم خودم واسم سوال پیش اومده بود این برگا چیه :دی 

+ ببین کاری نکن رابطه مون به خاطر کرفس بهم بخوره :|

پسسسسسسسس بگووووو چرا شاتوت دوس داره :)))
با عرض پوزش من عاشق کرفسم هرگونه توهینی به کرفس رو هم زیر بار نخواهم رفت و ...
در ضمن شاتوت هم خعلللللللییییی دوستدارمممممم :-D
پاسخ:
با عرض پوزش هیچ نقطه تفاهمی نداریم گویا :)))
حالا چرا خانواده زورکی اینو ب خوردت میده؟ مجبور نیستی ک خب نخور! هر چند شاتوت ک خیلیم خوبه!!
پاسخ:
معتقدن خاصیت داره :/
وقتی گفتی راز ماندگاری ، یه نیگا به عکس اینداختم و گفتم برگ پاییزی ...
گقتم حتما میخواد فلسفی بحرفه که چطور میشه یک طرح ... پاییز و از این حرفا {خو چیه ... فکر کردم }
بعدش که متنو خوندم گفتم پشت اونو نیگا ؛ آبمیوه خورده و بدون تعارف ازش عکس اینداخته ...
بعد یک مدت که ادامه داد متنو دیدم انگار اصلن خوشمزه نیست پس همون بهتر که تعارف نکرد
حالا هم که دارم نظرا رو میخونم میگگ از کجا معلوم شاید من خوشم بیاد 
خلاصه از اون جایی که بنده آدم کنجکوی نیستم نشستم و دارم نصور میکنم خوشمزه هست عایا یا نه ؛ حوصله هم ندارم برم بیرون بخرم ببینم مزش چطوره
پاسخ:
:))))))))))))
قریب به اتفاق 99.99% افراد جامعه معتقدن خوشمزه س :)
البته فک نکنم تو این فصل دیگه باشه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">