در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

آیا ما به دریا حساسیت داشتیم خدا ؟ -___-

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ق.ظ

الان سوالی که واسم پیش اومده اینه که پاهای فاطمه رو خیلی ظریف کشیدم یا پاهای اون پسری که فاطمه میگه دختره ( :دی ) رو گنده کشیدم !!

بعد از اون نظریه فاطمه ایی که میگه همه دخترا اسمشون فاطمه س مگه این که خلافش ثابت شه 

به این اصل هم میرسیم که همه بلاگرا زاده ی خطه ی جنوب یا شمالن مگه این که خلافش ثابت شه  -____-

منم دریا میخوام :/


۹۴/۰۵/۳۱
aden

نظرات  (۲۶)

منم هم
پاسخ:
شما چی عشق جان ؟ :)
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۴ مادموازل ساراh
ع..منم فک کردم دختر و پسرن :))

پاسخ:
منم همچنان همین فکرو میکنم :))
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۷ ✿شمیم زندگی✿
عالی
پاسخ:
مــــرسی :)
خخخ
پاسخ:
:)))
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۰ آلبرت کبیر
حالا که این جوری شد باید بگم همه دانشمندای جهان اسمشون آلبرته مگه اینکه خلافش ثابت شه :دی
پاسخ:
بر منکرش لعنت :))
من هم دریا میخوام دیگه عشق جان
پاسخ:
آها ، بله ما همه دریا میخوایم :/
و تمام مترسکای دنیا دوست دارن یه دونه دختر گوگولی داشته باشن :D
پاسخ:
چیزی نمونده به زودی خواهید داشت :)
دریا فقط زمان طلوع آفتاب خوبه و بس!
پاسخ:
آقا من مابقی وقتام قبولش دارم :/
من هم یک شمالی! :))

این نقاشی هات واقعن قشنگ اند.
پاسخ:
شمام شمالی ://
 + به پای نقاشیای شما که نمیرسه :**
الان آن دومی فاطمه ی خودکارِ بیک است؟! که نظریه میدهد، نه؟! :))
و آن اولی هم فاطمه ی رگـها به گمانم با یارش :))
پاسخ:
خیر اولی فاطمه ی خودکار بیک عست 
دومی هم خودِ خودِ ماییم عاری از هر گونه فاطمه ای :)))
راستی بنظرم این نقاشی ـت از همه ی نقاشیات بهتره و قشنگ تره :)
پاسخ:
چقد سلیقه ها متفاوته هر کدوم این نظرو در مورد یه نقاشی داره :))
بیا پیشم میبرمت دریا :))
پاسخ:
بیا منو ببر :/
هم پای اینو خیلی باریک کشیدی هم پای اونو خیلی گنده
پاسخ:
:))))))))
ممنون از صداقتت :)
یعنی اینا دختر و پسر فاز عشقولی نیستن؟ :|
پاسخ:
منم دلم می خواست فاز عشقولی باشه ولی صاحاب عکس به کل منکرشه :)))
هر دو مورد عزیزم..... هردو مورد!

ما هم بی دریا :(
پاسخ:
:))
شماهم جزو استثناهائی :/
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۳ فاطمه (خودکار بیک)
بابااااا دخترههههه
به والله دخترههههههههههه! 
پاهاش توپولیه یکم :دی
من شمالی نیستمااا... ساکن شمالم :)))
پاسخ:
کی ؟ این پسره ؟ :دی 
مهم نفس ماجراس -______-
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۸ فاطمه (خودکار بیک)
عاشق گره های کتونیمم :))))))
پاسخ:
منم کلهم عاشق عکستم :)
عاغا این دختر پسرن خیلیم عاشق همن تموم شد و رف-_- دهه!-_-


+دریا میخواهیم!کلی دوست شمالی دارم بنده هم!:/ بندگان برگزیده خداوندن:/
پاسخ:
آقااا منم دلم میخواد این نقاشیو نیگا کنم یه آهنگِ غمگینم پلی کنم کلن فاز عاشقانه مگه این فاطمه میزاره :)))))))
 
+ ما نیز ، برگزیدگانن به راستی :/
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۶ مبهم الملوک
فاطمه ها رو خوب اومدی
نقاشی هم خیلی قشنگ شده :)

پاسخ:
:)))
چشات قشنگ میبینه ^__^
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۷ فاطمه (خودکار بیک)
باباااااا
دخترههههههههههه
دخترهههههههههههههههه
دخترهههههههههههههههههههع
دخترههههههههههههههههههههههههه
دخترهههههههههههههههههههههههههههههههه
دخترههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

+ اصلا من از همین تریبون اعلام میکنم هر وقت نیمه ی گم شدم منو پیدا کرد عین همین عکسو باهاش میگیرم میام میدم ادن بکشه :)))
پاسخ:
:))))))))))))))))))))
آقا راس میگه وقتی نقاشیو کشیدم تو بند کفش مظنون رگه هایی از رنگ صورتی یافت شد 
حالا که قول دادی فعلا کاریت نداریم :))
ولی من عاشق این نقاشی های تو ام ؛ )))
اتفاقا من واسه کویرم :)
پاسخ:
مــــــرسی عزیزم :)
کویرم حسِ شاعرانه ای داره خدایی :))
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۱۴ ✗✗panteaaa ✗✗
آقا عـــــــآآآآآآآآآلی مثل همیشه !
آدِن جونیا به نقاشی کشیدنت ادامه بده ، گالری هم بزن جانِ من :-"

من نه بچه ی شمالم نه جنوب :))))))) من غربم ! جنوب غرب :-"

پاسخ:
چشم گالریم میزنم :دی 

عـــــــــه پس نزدیکیم :)

فاطمه و عشقش یهویی :دی

الان میاد کله مو میکنه :)

پاسخ:
واگذارت میکنم به فاطمه :دی
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۰۷ رفیعه رجعتی
من هیش کودومش نیسدم!!

+منم ببر:(
پاسخ:
یکیتون بیاین منُ رفیعه رو ببرین :/
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۴۴ آدم ارغوانی
هیچکدوم فقط شلوار اون پسره که فاطمه میگه دختره گشاده واسه همین گنده به نظر میاد! :|
ما نیز جنوبیم!
اما در شهرمان دریا نداریم اما دریا نزدیکمان است!دریا خیلی خوب است!من دریا را عاشقم!
:)
پاسخ:
شاید ، به هر حال به هیچ عنوان من مقصر نیستم :دی 
شما هم خداوند عنایت خاصی بهت داشته -_____-
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۳۹ نفس سادات ......
یا خدا
اینا پای یه دخترن؟؟؟؟؟
فک نکنم هاااا
به هرحال چیز جالبیه
دلم هوای دریا رو کرده آرامشش رو نیاز دارم.
پاسخ:
صاحاب عکس میگه هست :)))
منم دریا میخوام :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">