در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

باشد که پند بگیرید :دی

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۴ ب.ظ

ای کسانی که به شلختگی ایمان ندارید ، توصیه میکنم ایمان بیاورید 

مثلن الان که یادم افتاده ساعت 6 دوستان منتظر اینجناب می باشند 

و از موهای شبق رنگمان آب می چکد 

اگر سشوار را سر جایش قرار داده بودم و الان کفِ اتاقمان پرسه نمیزد  

 هیچ می دانید چقــــــدر از ثانیه های طلایی ام تلف میشد ؟

۹۴/۰۵/۱۸
aden

نظرات  (۱۱)

:))
من ایمان دارم :دی
پاسخ:
اهل دلی :)))
پند گرفتیم
پاسخ:
درود خدا بر تو ای شیخ 
ثانیه‌های  طلایی‌تان به شلختگی بگذرد، به امید خدا :D
پاسخ:
میگذرد ، شکر خدا :)))
من از بدو تولد ایمان اوردم !
پاسخ:
همین :)
آدم باید مومن باشه :دی
برای اینکه بشر بتواند در دنیا خوشبخت زندگی کند، باید از بخشی از توقعات [ =چشم داشت های ] خود بکاهد.
پاسخ:
:)
😂😂😂😂😂
منم شلخته م...
پاسخ:
فدایی داری :**
قانع شدم:))
پاسخ:
کامل مشخصه منطقی هستی :دی
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۰ آلبرت کبیر
حالا شلختگی که نه ولی به تئوری بی نظمی اعتقاد دارم که با فرمولای زیبایی از خجالت تک تک دوستان در میام به وقتش :)))
پاسخ:
من به هردویش :دی
از تدریس ارزنده ی شما قبلا سپاسگذاریم :))
هیچ میدانی واسه همین همیشه من دیر میرسم؟ :| چون هیچیو پیدا نمیکنم :/
پاسخ:
با یکم تمرین را میفتی :)))
والا مثلا مامان من فک میکنه جای مانتو شلوار رو جالباسیه درحاله که جاشون تو جا لحافیه چون رو جالباسی شلوغه ...

من این بی نظم بودن رو عاشقم
پاسخ:
والاااااا :)))
اصلن زمانِ اونا جای لباس رو جالباسی بوده :))
دتز د * پوینت!
همیشه میگم به ماماااانم..هیچ وقت قانع نمیشه 
پاسخ:
سارااااااااا اااااای من برگشته 
هوراااااااااااااااااا :*****

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">