در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

تو فک کن من بیکار بمونم - ____ -

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۰ ب.ظ

یکی از کارهای مفیدی که تو این تابستون تونستم انجام بدم 

پی بردن به این موضوعه که اگه خدایی نکرده زبونم لال گوش شیطون کر من تبدیل به یه خانوم خانه دار بشم 

زندگیم برفناس ینی رسمن ://

آقاااا تو فک کن شب دو میخوابم ظهر دو بیدار میشم 

توانایی جابه جا کردن یه لیوان رُ هم که اصلن حرفشم نزن 

تااااااااازه نمیدونم چن شنبه س !!!

خدایا تو رو به تمامِ برکات موجود در این کره خاکی قسم میدم واسه من یه کار جور کن :||||


+ با همه باباهایی که تریپ مهندسی ورمیدارن میخوان پارازیتُ درمون کنن قهرم  -_____-

آخه پدرِ من وقتی یه موجِ کسینوسی رُ فرض کنیم یه موجِ سینوسی میاد تخریبش میکنه

حالا شوما با دستکاری تنظیمات میخوای نویزُ برطرف کنی ؟؟؟؟ :|||

پروردگارا صبری 

نصفِ لطیفه رُ ندیدم میل به خودکشیم بالاس :||

۹۴/۰۵/۰۶
aden

نظرات  (۹)

۰۶ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۳ مادموازل ساراh
خدایا تو رو به تمامِ برکات موجود در این کره خاکی قسم میدم واسه من هم یه کار جور کن :)))
پاسخ:
آره خدا راس میگی یادم رفت سارا رم بگم ، اونم از خودمونه :***
در مورد تیکه اول: ضمن عرض خسته نباشید باید به عرض برسونم که قدری شما رو لوس بار آوردن؛ والسلام! :))
در مورد تیکه دوم: اگه حرکت فوق‌الذکر در مورد شما به انجام نرسیده بود الان شاکر همین خلاقیت باباجان می‌بودید؛ والسلام‌تر! :))
در مورد اون خط آخر: مقصود شیرینی لطیفه است یا اون لطیفه که معادل فارسی جوکه؟ اگه منظور به اولیه که هم‌دردم باهات اما در مورد دومی نظر به خصوصی ندارم! والسلام‌ترتر! :D
پاسخ:
تیکه اول : بسی تچکر :)))
تیکه دوم : نیاز به توضیح بیشتر می باشد خواننده مقصودِ شما رو در نیافته 
خطِ آخر : هیچکدام سریالِ جذاب لطیفه مدِ نظر است 
پایان :)
جوابیه:
تیکه اول: بسی چارپاسگزارم :D
تیکه دوم: یعنی اگه لوس بارت نیاورده بودن کلی هم بابت دستکاری تنظیماتی که باباجان محض رفع پارازیت انجام دادن ذوق می‌کردی! :))
خط آخر: چون اهل سریال دیدن نیستم نظر خاصی ندارم؛
دست‌یان! :D
پاسخ:
نه نه نه داری اشتبا میکنی اون قضیه ربطی به لوسی نداره 
به این ربط داره که وسطُ لطیفه اونم قسمتِ حساسِ فیلم پدرِ گرام کلِ مسیرِ یاه ستُ یه تنه به فنا دادن :(((((
با من یکی به دو نکن، وقتی میگم ربط داره یعنی یه ربطی داره! البته خودم هم دقیقاً نمی‌دونم ربطش چیه ولی خب یه ربطی داره که دارم میگم، بله! :D
«خدا قوت» بنده رو به ایشان ابلاغ بفرمایید! :))
پاسخ:
O_________O

الان که از یه بعدِ دیگه دارم به قضیه نیگا میکنم همچین بی ربطم به نظر نمیادااا 

ابلاغ میشود تچکر 
بیش از نیمی از نگرانیهای دنیا را کسانی به وجود می آورند که سعی دارند پیش از شناخت حقیقی مشکل و کسب دانستنیهای کافی نسبت به رفع آن با مشکل برخورد کرده و آن را حل نمایند.
پاسخ:
الان من نگرانی تولید کردم ینی ؟ :///
ابلاغ عالی متعالی!
پاسخ:
:)))
لطیفه چی هست ؟؟ سریال ترکیه ای هس؟ 
پاسخ:
ترکیه ای :)
این امروز چندشنبه ست واقعا دیگه داره تبدیل به معضل میشه :|
پاسخ:
آیا این اتفاق نیز واسه شمام میوفته ؟؟؟!!!!!!
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۲ ✗✗panteaaa ✗✗

ان شالله کار جور میشه میری سر کار :**

منم تو تابستون نمیفهمم امروز چند شنبس -_- موشکل همس عزیزم ، نتیجه میگیریم طبیعت و ذات انسان همینطوریه :-"



پاسخ:
بلند بگووووووووو ایشالله 
نتیجه میگیرم من نباید بیکار باشم تحت هیچ شرایطی ://

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">