در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

گارفیلد نوشت :دی

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۲ ق.ظ

اکنون ساعت 3:54 بامداد صدای من را از تختم در حالِ تایپ می شنوید ( صدا ، تایپ ، :||| )

اکنون مصداق بارزِ گارفیلد می باشم زمانی که جان سرش را بر می گرداند 

و گارفیلد شرو به خوردن خریدِ یک ماهه آذوقه ها می نمود 

از فرطِ بیکاری به خوردن پناهیده شده ام :)))

اکنون من یک عدد دخترم با شکمی مملوء از یه ماگِ عظیم نسکافه بدون خامه (متاسفانه با بسته خالی خامه مواجه شدم )

+ یک عدد کاسه سوپ و یه تیکه مرغ :||||

امیدوارم فردا موقع گشودنِ چشم حوریانِ سیاه چشم را ملاقات ننمایم :/


+ آها راستی حجمِ عزیز لحظه های پایانی را سپری می کند اگر تا پایان این ماه خبری از من نشد شاید زنده باشم 

اما اگر ماه جدید از من اثری نبودم بدانید در جوار حوریانِ سیاه چشم در زیرِ درخت طوبی در سیاحت به سر می برم :)


+ تصحیح از شیخ تورنادو : حوریان سیاه چشم      -----> غلمان 

۹۴/۰۴/۲۶
aden

نظرات  (۳)

حوری که نه!
ما غلمان هارو مشاهده میکنیم
پاسخ:
بله :) 
غلمان های همچون مروارید در صدف :)))
۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۴:۱۵ سُر. واو. شین
از "قرط" بیکاری؟ :-" 
پاسخ:
ینی من عاشق چشمانِ عقابی شما هستم که در این ساعت از صبح یه نقطه اضافه را مبهم میداند :))
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۲ فاطمه (خودکار بیک)
همممم ! سیاه چشم دوست دارم..:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی