در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

حاجت روا شدیم به عبارتی

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۲ ب.ظ

احم احم :)))

اکنون بنده یه آدم مستجب الدعا می باشم ، به خود می بالم :))))

ما نیز نمردیمُ نمره ( ذخیره و بازیابی اطلاعات ) را به چشم دیدیم ، 

اکنون دیگر خیالمان راحت است آرزو به دل از دنیا نخواهیم رفت 

و به همان اندازه آبِ پاکی بر سرُ صورتمان پاشیده شد ، 

یقین پیدا نمودیم این ترم هم الف نخواهیم شد که بتوانیم جبران مافات داشته باشیم :/

+ میگم قالبم شبیه یه چیزیه نگوووو داداش دوقلو سررسیدخان میباشن :)))

ایشون امروز از زیر خروارها چک نویس خودی نشون دادن :)

لازم به ذکر است اون صندلی بادی متعلق به من نیست ، اینجا اصن اتاقِ من نیست اتاقِ خواهر جان است 

به دلیل منحصر کردن اتاقمان به مکان برگزاری مسابقات المپیک از هر گونه عکس برداری در اتاقمان معذوریم :دی

+ و دیگر این که خودمان را با لنز طوسی عاشقیم :دی


۹۴/۰۴/۱۶
aden

نظرات  (۶)

۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۶ فاطمه (خودکار بیک)
:دی
پاسخ:
^_^
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۴ لولا پالوزا
لول :)
داداش دوقلو :))
پاسخ:
درسته همسان نیستن ولی در دوقلو بودنشون شک نکن :)))
تازه قالبت خواهر برادر دوقلوی کلاسور منم هست:)))))
+چرا این کد رو بر نمیداری اخه؟؟:|
پاسخ:
همزاد زیاد دارن پس :))
صرفن جهت مردم آزاری :دی
وای ی ی ، سر رسید :)))
پاسخ:
:)))))
۱۸ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۸ مادموازل ساراh
من چرا این پستُ ندیده بودم؟ :/
پاسخ:
از بس سرت شلوغه خانوم :)
۱۸ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۸ مادموازل ساراh
من چرا این پستُ ندیده بودم؟ :/
پاسخ:
دو بار اومده :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">