در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

باز فصلِ چندشِ امتحانات :[

شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۳ ب.ظ

الان کاملن حس میکنم که همه وزنم تو جمجه م حمع شده ه ه ه ه 

دیشب 45 مین خوابیدم ، فک کن واسه یه آدمی که در حالت نرمال بیشتر از خرس قطبی میخوابه 45 مین چقد میتونه اثرات جبران ناپذیر برجا بزاره 

( آیکون آدنی که گناه داره ) 

سوالای امتحانم به شدت چرت بودن 

فک کن واسه یه سوال 4 نمره ای باید یه آچار ( A4 ) می نوشتی :|

دیشب حدودای 10 اینا فهمیدم اون فصلی که خودمُ واسش کور کردم نمیاد :| و عمق فاجعه به این جا ختم نمیشه 

طی یک عملیات آنتی جنتلمنی استاد همه رو سورپرایز کردن و از فصلایی که قرار بود واسه پایانی حذف بشه سوال داده بودن اونم چیییییییی 8 نمره :|||

+ امتحانِ بعدی رو باید مجهز برم سرِ جلسه ، خیلی زشته الان بوت بپوشم ینی ؟؟؟ واقعا بهش نیاز دارم :دی 

۹۴/۰۳/۱۶
aden

نظرات  (۵)

۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۹ مادموازل ساراh
اول اینکه اسمتو دوس دارم...اعتراف میکنم خیلی هوشمندانه س
دوم اینکه استادتون واقعا آنتی جنتلمن بووود -__-
سوم اینکه تای استین مانتو :))
پاسخ:
عشقمی تو و و و و :دی
بله خیلی :|
کاش فقط زمستونا امتحان میداشتیم :/
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۸ شیرین حیدری
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلامممممممممم
*** از گروه تلگرام اددت کردم لینکم کن
پاسخ:
جشم 
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۷ شیرین حیدری
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
:****
 ایییییییی از این سوالا ک جوابش پرهههههههه متنفرم
 ما تمومید واس همین اون انشایی ک میخواستم در مورد امتحان و استادت بگم نمیگم!
حالم خراب نشه الان تازه رها شدم :)
پاسخ:
خوشا به سعادتت که رها شدی :))
خییییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

پاسخ:
:))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">