در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

یکی بیاد منو آدم کنه لطفن :/

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹ ب.ظ

آخه یکی نیست بیاد بگه دختره ی بوووووق  16 روز فرجه ی نازنینُ چرااااا به فنا دادی رفت :||||

الان من موندمُ 300 صفحه کتاب حفظ کردنیییییییییی ، عمق فاجعه اینجاس که حفظ کردنیه 

+ ندای درونیم نترس بووووووق جان بازم خدا به دادت میرسه  

آره جون خودم این یه بارووو یه درس عبرتی بهم بده اون سرش نا پیدااااااا 

۹۴/۰۳/۱۴
aden

نظرات  (۶)

۱۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۴ مادموازل ساراh
من تازه از فردا پسفردا مسخوام شروع کنم ب خوندن!!10 روز بیشتر بهمون فرج ندادن..

پاسخ:
من واقعن احساسِ ندامت میکنم 
عبرت بگیرررررر ساراااااااا
16 رووووووووووووووز
آخ جووووووووووووون!
نصفش میکردی خوب!
نمیشد؟
ما 5 روز بیشتر نداشتیم که آخراشه دیگ :(
پاسخ:
آخه اصولن دیفالت من به گونه ای طراحی که شده که همه کارامو دیقه 90 انجام میدم :||||

آیکون من....
جییییییییییییییییییییییغ
وییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
جووووووووووووووووووووووغ
جییییییییلییییییییییییغ
جوووووووووووووووووووووووونم
یکی دوس داشته و نشسته خوندتش!!!!!
مررررررررسی آدن جونی!
نظر لفطته! :)
بسی خوشالمان نمودی!
پاسخ:
:)))))))))))) ، جدی این همه اثر مثبت گذاشته ؟ 
خوشحالم :)
لینکی آبجی :)
پاسخ:
:))
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۰:۲۵ آدم ارغوانی
ینی دیگه کاملا به این درک رسیدم که به دانش آموز و دانشجو جماعت نباید فرجه داد :|
پاسخ:
لطفن این درکم به گوش مسئولین برسونین :)))
منم وضعم همینه دقیقا یکی بیاد ادبم کنه
پاسخ:
:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">