در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

از نو :)

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ب.ظ

زندگی از نو :)

با یه قلم پر از حرف ، با یه لبخندِ عمیق رسیدم پشتِ درِ بیان :)


۹۵/۰۴/۱۳
aden

نظرات  (۱۵)

اول:)))


پاسخ:
دمِ شما گرم :)
چقدر خوب :)))
خوش اومدی عزیزم ؛ )
پاسخ:
مرسیییی نگارِ مهربونم :)
عالیه؛)
خوش اومدی ؛)
پاسخ:
مرسییییی عزیزم :)
۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۰:۲۹ مهدی ایکس
خوش آمدید :0
پاسخ:
مرسی :)
چه خوب که شروع کردی به نوشتن:)))))) 
پاسخ:
توام شروووو کن مهین :)
۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۱:۴۳ نگــ ❤ـار
Welcome back my friend :)
پاسخ:
مرسی خانومِ محترمِ یک سال بزرگتر از خواهرم :دی
به به
خوش اومدی گل دختر😊❤
پاسخ:
به به خانوووم :)
مرسییی :**
۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۸:۰۲ مترسک ‌‌
آهان! حالا شد ^_^
پاسخ:
^____^ مرسی 
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۷:۵۸ فاطمه (خودکار بیک)
میدونستم برمیگردی :)
پاسخ:
مرسی از ایمانت :)
۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۴ آقای سر به هوا ...
در بازه بفرمایین تو :دی
پاسخ:
با اجازه :)
مش قربون! بزن زمین اون گوسفندو :)))
پاسخ:
به به هم مکتبی :))
قربونِ دستتون زحمت نکشین :))
و باز هم بابت بسته بودن کامنت دونیتون خشمگینیم !
بی شک برگشتنت از اون اتفاقای خوب این روزا بود:) میشه لدفا گوش سارا هم بپیچونی بیاد ؟:/ :))
 دلم برات تنگ شده بود:*
پاسخ:
عزیزمممممم :) دوستِ خوشرنگم :)
دلم واست نقطه شده بود :**
چششششم گوشِ ساره رو هم مورد پیچش قرار میدیم :دی
منم عزیزم :**
:) 
پاسخ:
:)
دیروز اینترنت خونه تموم شد الان هم با نت گوشی اومدم. فک کنم چند روز دیگه کلا از نت باید خداحافظی کنم:| 
میدونی وقتایی که اینترنت داشتم به سرم زد که شروع کنم اما بعدش جلوی خودمو گرفتم. همش با خودم میگم شروع کنم که چی بشه و آخرش چیه؟ میترسم وقتمو بگیره ، از طرفی حرفی هم پیدا نمیکنم که بگم!
پاسخ:
ای باباااا مهین یاد ایام خوشی که در بلاگفا داشتیم بخیرررررر:((((
خوشحالم که اینجا رو وقتی پیدا کردم که صاحبش برگشته :))
پاسخ:
ای بابا شرمنده صاحبش باز غیبت کبرا سر داد :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">