در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

لاک پشت شدنم آرزوست

شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ق.ظ

بزرگترین آرزوی عمرم این بوده ذاتا و با یه روند پیوسته آدم سخت کوش و با انگیزه ای باشم 

ولی متاسفانه در برخورد با این چنین افراد چند روزی جوگیر شده و باز همان آش و همان کاسه :/


۹۵/۰۷/۱۷
aden

نظرات  (۶)

روحیات و شخصیت آدمها متفاوته دیگه :)))
پاسخ:
بله قطعا :)
ثبات قدمَم آرزوست من هم :/
پاسخ:
منممممم بشدت :/
۱۷ مهر ۹۵ ، ۱۵:۲۱ مـ ـهـ ـد ی
خهخهخهخهخهخهخه دقیقا عین مَن :))
پاسخ:
:))))))
۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۵:۵۷ آقای سر به هوا ...
من هم همینم تو لحظه جوگیر میشم :))
پاسخ:
من فک می کردم فقط من جوگیر میشم :))
دنبال شدید:)))
پاسخ:
:))
من بعد از مدت ها گذرم به اینجا خورد،

و نمیدونم چرا نیستی :/
پاسخ:
چون تو درس و پروژه غرق بودم فاطمه غرررق ://
مرسی که گذرت به اینجا خورد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">