در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

آخرش اومد

جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۱۳ ب.ظ

در حساس ترین لحظات زندگیم زنده کش شدم 

در فرجه ی درس خواندن برای ارشد !

شاید بشه گفت آخرین آزمون مهم زندگی تحصیلیم! 

و درست تو همین لحظه های مهم پر شدم از بی حوصلگی ، بی رمقی ، افسردگی ، ترس از آینده و هزار نوع حس مزاحم دیگه ! 

ولی با تموم اینا از زیر خاکستر درونیم یه شعله ی کوچولو اراده هنوز روشن ئه فک کنم ، امیدوارم بتونیم به همدیگه کمک کنیم 

+ می خواستم از ( لابه لای زندگی ) کوچ کنم ولی فک کنم الان آمادگی تغییر مکان رو ندارم !

+ نوشته ی یکی از بلاگرا شبیه جادو سیاهِ ، یه چیزی تو مایه های فیلم friend request بعضی وقت ها عمیقا ازش میترسم !

۹۶/۰۸/۱۲
aden

نظرات  (۱)

زنده کشی رو شبیه سوختن ققنوس تعبیر کنیم؟
دوباره از خاکستر متولد میشی، میدونم... 
پاسخ:
واقعا امیدوارم همین باشه خوشرنگ جان :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی