در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

آدِن پز :)

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ
بعد از چند روز استراحت مطلق کُمانما امروز یک حرکت مفید انجام دادیم :)))))
نمیدونم اسمش چیه یه سری چیزا رو قاطی کردیم پیچیدم تو یوفکا گذاشتم فر نتیجه ش شد ایشون
ولــــــــــــــــی مطمئن بودم خوشمزه میشه چووون حاوی مقادیرِ بسیار بالای پنیر پیتزا می باشد :)
 

غذای خودتون زشته :||
۹۴/۰۶/۰۹
aden

نظرات  (۲۹)

۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۰۵ رفیعه رجعتی
گشنمههههههههه:(
پاسخ:
بفرما آدن پز :)
میخواااام D:
أوغنداأوغندا
پاسخ:
این الان ینی گریه میکنی دخترم ؟ :)))))
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۱۱ وحید پاییزی
کلا پنیر پیتزا را با هر چیزی به مقدار زیاد مخلوط کنی خشمزه می‌شه، لامصب معجزه می‌کنه.
در ضمن خوشحال می‌شم دعوت من را قبول کنید و به وبلاگم سر بزنید.
پاسخ:
آررره معجزه س :)
:))
عجب. گشنمه.
پاسخ:
جات خالی خیلی خوب شده بود :)
توهم مثل من وقتی غذا خلق میکنی پنیر زیادی میزنی:))
تنهاراه خوسمزه شدنش ...
پاسخ:
اصلااااا پنیر پیتزا خلق شده که حس متفاوتی به آدم بده :))
ما به اینا میگیم پیراشکی؛ اتفاقاً همین پریشب شام از اینا داشتیم، اصن قطعه‌ای از بهشته لامصب :))
پاسخ:
یکی از دوستام میگفت رولت گوشت :دی 
خوشمزه شده بود خدایی :))
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۴۵ فاطمه (خودکار بیک)
گشننننننم شدددددددد نامرد! 
پاسخ:
این به پیتزای شما در :دی
به بههه خیلی هم عالی :) ^_^
این یوفکا چیه همه استفاده میکنن
منم برم بخرم ببینم چطوریاست :))
پاسخ:
آیدا دیدددددددی ؟ آخرش منم آشپزی کردم :دی 
خیلی خوبه حتما امتحان کن :)
حالا خوب بود؟؟؟
پاسخ:
خیلییییییییییی :)
اون مواد توش چیه؟؟؟
شبیه کیسه صفرای مرغه :///
پاسخ:
:|||||| ، مرسی واقعا 
تک خوری ممنوع حتی شما دوست عزیز :|
پاسخ:
این یه بارو به ما تخفیف بدین :))

هووووووووووووووووووووم نون ترد و پنیر زیاد خوشمزه به نظر میاد^_^ آدن خانوم من رژیمم آیا این انصافه هی شاتوت و پنیر و اینها ؟:/ 

راستی حس میکنم پرش رو کردی قارچ؟ اره؟ وگرنه چرا سیاهه :| :دی


نوش جون^_^ به جا منم بخور^_^
پاسخ:
خوشمزه بود یاس :)
خبر بده رژیمی خب :دی 
 مواد تشکیل دهنده ش : قارچ ، گوشت چرخ کرده ، فلفل دلمه ای و پنیر پیتزا :)
چشم :))
اما درکل آفرین برتو :)
چون دلم خواست :|
و آیا با من قهری که جواب کامنتامو نمیدی؟
پاسخ:
:)))))
جواب دادم نمیدونم چرا بعضی از جوابام ثبت نمیشه :/ 
پنیر پیتزا = زندگی
پاسخ:
اهوم :)
اوه آخر شبی گشنه ام شد :)))
پنیر پیتزا عشقه منه :دی
پاسخ:
:))) ، باز خوبه آخرشب دیدی :)
به به....من رژیم دارم:((((((((((((((((((((((((((((((گشنم شد ندا...خمیر یوفکا و پنیر پیتزا با هم طعم فوق العاده ای دارن
پاسخ:
رژیم چراااااا ؟ ما که هر دومون مانکنیم :دی
ما پیراشکیو با خمیر درس میکنیم..اسمش پیراشکی نیس اینی که درس کردین
معمولا سمبوسه رو با یوفکا درس میکنن که ترد باشه ولی اونم پنیر پیتزا نداره!!
خب یه اسمی بذارین براش
پاسخ:
خب اسمش آدن پز میشه دیگه :دی
دلم الان سمبوسه خواست.یادش افتادم...نکن خواهرم.نکن!
پاسخ:
میگن این سمبوسه نیس پس من مجرم نیستم :دی 
ظاهرش که خوبه:))
پاسخ:
باطنشم خوب بود انصافن :))))))
کجایی تو دختره؟! :)))
پاسخ:
نمیتونستم وارد پنل شم نگار :///
اسمش خمیرِ یوفکا نودو پنج نودوپنجه 
پاسخ:
نمیدونم اسمش چی بود :)))))
آشش÷زیییییییییییی
پاسخ:
کجاااااااااااایی توووووووووو ؟ 
بلههههه :)))
من خود اون یوفکا رو خالی خالی (همین جوری و بدون هیچ پردازشی!) می‌خورم! در این حد شکمو تشریف دارم :D
پاسخ:
خواهر منم همچین قابلیتی داره :))))))))
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۲۵ ✿شمیم زندگی✿
:)
پاسخ:
:)
این چیه؟:|
پاسخ:
آدِن پز :دی
سلاااااااام
پاسخ:
سلاممم :)
امیدوارم خوشمزه شده باشه!!!  :دی
پاسخ:
شده بود :)
جای شما خالی :)
من فکر کردم صدف درست کردی ! نخند شکلش مثل صدفه دیگه ! 
پاسخ:
صدف :/ 
!!
اووووف ، عایا به روح اعتقاد داری ؟
پاسخ:
گهگاهی :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">