در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

ما مجازی های با تمدن

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۸ ق.ظ

وقتی واردِ دنیای واقعی شدیم بعد از مدتی که دست چپ و راستمان را از هم تشخیص دادیم 
بعضی حرکات ، بعضی رفتارها ، بعضی حرف ها تا اعماقِ قلبمان را می سوزاند 
ولی همه ما خودمان را آدم های با فرهنگی می دانستیم 
معتقد بودیم که اگر ما آدم های نخستین بودیم دنیا را به یک بهشت تبدیل می کردیم 
معتقد بودیم که ما فرهنگ و تمدنمان بالاتر از آدم های پیشینمان است 
با حمایت از همه چرت گویان خودمان را روشنفکر می شناسیم 
مردی که با گوسفند خود ازدواج می کند برای ما محترم است چرا که ما آدم های با شعوری هستیم که به همه عقاید احترام میگذاریم 
به قول نویسنده ی خوش بیانِ ( یک مترسک ) ما از گیاه خواران حمایت می کنیم چون ژستِ با کلاسی دارد !!
ما زیر بنای دنیای مجازی هستیم ، خاک های ناشناخته ی این سرزمین وسیع توسط ما روشنفکران کشف شد 
ما فرهنگِ نم کشیده خودمان را واردِ این دنیا کردیم 
ما دیگه چرا ؟ 
ما که از همه عقاید حمایت میکنیم ، ما که به هیچ عقیده ای توهین نمیکنیم ، ما که خودمان را انسان هایی با فرهنگ و با اخلاق میدانیم 
چرا کینه و نفرت را به این دنیا تزریق می کنیم ؟؟
چرا کاری می کنیم که نویسنده ی یکی از بهترین بلاگ های این اطراف آرشیو خود را با خاک یکسان کند ؟ 
چرا راحت دل همدیگر را به آتش می کشیم ؟
چرا از لجِ هم پست های ِ مثلن حرص برانگیز منتشر می کنیم ؟
باور کنید قحطی آدم نیست ، باور کنید اگر کسی به شما ابراز محبت می کند برای شما ارزش قائل شده به شما نیازمند نیست 
باور کنید اگر بلاگری می نویسد به عشقِ دوستان مجازی اش است 
باور کنید این دنیایِ واقعی و مجازیمان به اندازه ی چشم بر هم زدنی می گذرد و برای آینده گانمان گذشته می شود 
سعی کنیم گوشه ذهنِ آدما سفید خاطره بشیم نه خاکستری !!
۹۴/۰۵/۲۳
aden

نظرات  (۹)

نمیدونم چی شده .. فقط میدونم هر جا مجازی ها بخوان در سطح گسترده حقیقی بشن یا شبه حقیقی (!) معمولا اتفاق های جالبی نمی افته :|
پاسخ:
کار از اینا گذشته فاطمه حتا مجازی بودنشونم داره بقیه رو آزار میده چه برسه به این که بخوان حقیقی بشن !!
اون آرشیوا پاره تن میم بوده، ببین چی به سرش اومده که زده کلاً پاکش کرده :(
پاسخ:
میم جانِ عزیزم :(
و دنیا جای کوچکی است
....
غَم پَروریم حُوصله شرحِ قصّه نیست...
پاسخ:
:((((
باشه! سعی میکنیم!
پاسخ:
من منظورم شخص خاصی نبوه و نیست 
اگرم تو نوشته م به شخص خاصی اشاره شده فقط جهت تمثیل بوده و بس !!
:))
ای وای :( تا مهر نذارین برینا من الان هم کلی دلتنگ شوما و وبلاگم هستم تو این وا اسفا! کاش همه شعور حفظ حد خودشونو داشتن :|
پاسخ:
من که بیدی نیستم با این بادا بلرزم مقاوم شدم ، میم جان هم باید نوشتنو شرو کنه باز :)
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۷ زهرا احمدآبادی
کاملا موافقم راستش خودم چندروز پیش بخاطر همین موضوعات میخواستم بلاگمو حذف کنم.......احساس می کنم موضوعتون برا من ساخته شده بود........

 با تبادل لینک موافقید؟
پاسخ:
این موضوع دردِ خیلیا بود !!
+ بله چرا که نه :)
آآااااااااااااااااااااااااااای قلبم تیر کشید دختر
پاسخ:
منم  همین حسو داشتم :(
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۴۱ یک مردِ جدّی
از همین جا توصیه میکنم که : تلاش کنیم با هم دوست باشییییییم :-)
پاسخ:
اره واقعا باید همه با هم دوست باشیم :)
حمایت از همه ی عقاید برای بعضی با این هدفه که صرفا جزء مثلا بافرهنگ ها ومتمودن ها باشه.وگرنه شاید اصلا اعتقادیم نداشته باشه بهش.
پاسخ:
آره دقیقا !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">