در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

چارتار مرا دیوانه کرده ، دیوانه !!

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۸ ب.ظ

من شب هایی را عاشقم که تا صبح آهنگِ محبوبمان را پلی کنیم و با قلم دست گرفتن همراهیش کنیم :)

انگار دریا همان زمین خوردنِ آسمان است 


۹۴/۰۵/۱۵
aden

نظرات  (۱۶)

چه صحنه ی باحال وبا کلاسی
پاسخ:
این نوایِ دل چارتار است که مار را به خلقِ همچین صحنه های باکلاسی وا میدارد :)
از این صحنه‌ها... :(
دلم خواست خب :/
پاسخ:
ما نیز :///
با چی میکشی؟ :)
پاسخ:
 sketchbook :)

روی چی نقاشی میکشی؟؟!

پاسخ:
برنامه س عزیزم , sketch book
چارتار تصمیم دارد مرا هم دیوانه کند !
پاسخ:
آخرش همه گیر می شود :))
شما شدید پنجمین! :)
از صبح با آهنگ جدید چارتار درگیریم.
همه علاقه مندند و حداقل یک پست گذاشتند
پاسخ:
شدت علاقه من بالاس دو پست گذاشتم :دی
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۴ ✿شمیم زندگی✿
چه وب نایسی داریدخصوصااین نقاشیا.....موفق باشید
پاسخ:
مرسی :))
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۸ فاطمه (خودکار بیک)
من ک هنوز هم نابودم
پاسخ:
چه میکنه این چارتار :))))))
چه خوبه این ^_^
پاسخ:
مرسی آیدا جان :**
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۴۲ مبهم الملوک
بازم هم میگویم
ما چارتار را عاشقیم!
قشنگه خلاق جان!
پاسخ:
من به فدایت عزیزجان :**

عزیزجان چرا اینقدر ذهنتو درگیر کردی خب میپرسیدی :)
من سمپاد درس میخونم. تو درسامون شیمی هم داریم. البته این شیمی ای که تو پست گفتم ربطی به خودِ درسای مدرسه نداره. به دلیل المپیاد شیمی و این حرفاس.

بله برای منه :) یک گودزیلا به قولی :)) متولد 81.

پاسخ:
نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه :||||||||||||||
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۵ آلبرت کبیر
می بینم کل جهان چسبیدن به آهنگای چارتار :)))
پاسخ:
چارتاره دیگه :)))
من قصد دارم با این برنامه هه کار کنم بعد نقاشی های خودمو بزارم بعد از تو جلو بزنم :)))))

پاسخ:
بابا با اون شناختی که من از تو پیدا کردم اثرِ اولت یه چی تو مایه های لبخند ژکونده :دی
پیش پیش گفتم که من وارد میدون شدم :))))
به قولی رخصت خواستم :))))))
پاسخ:
تکبیررررر :)))
صاحب رخصتی :**
لبخند ژکوند :))))))))

آخ وقتی فکر میکنم ی کی بوده که هم روپزشکی هم رو نقاشی هم رو فیزیک؟! کار کرده احساس له شدن میکنم :| و حسادت و کوچیکی :|

و البته با خوندن وبلاگای بعضی دوستان :|

:)))) من الان فقط دلم میخواد المپیاد شیمی طلای کشوری کسب کنم.
ایشالله سه سال دیگه بشه :))
پاسخ:
چرا نشه یه دختر خانوم هست تو اینستا پزشکی میخونه و نقاشیاش فوق العاده س !!!!

ایشالله طلادار میشی :***
هوووووووووووم! چارتار!!
آلبومش هنوز که هنوزه برام قدیمی نمیشه
و همیشه یاد جشنواره نوروز دانشکده میفتادم که گرومپ گرومپ آهنگاش پخش میشد تو فضای دانشکده و ما باهاش همخونی میکردیم...واااای که بازم دلم جشنواره نوروز خواست...
مخصوصا که همیشه اختتامیه ش روز تولد منه و کلی تحویل گرفته میشم ^_^
پاسخ:
ملت چه آهنگایی یادآور تولدشونه ماهم عمو نوروز مژده ی تولدمونه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">