در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

اون ور شوخی منظوری نهفته س پس !!

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۱ ب.ظ

اون : دیدی بهم چی گفت ؟

من : چی گفت ؟

اون : جلو همه بهم گفت از صبح تا شب داره با موبایل حرف میزنه !

من : شوخی کرد

اون : این که شوخی نیس 

من : توام که جلو همه بهم گفتی موقه دعوا جفتک میندازی ، جدی گفتی ؟

اون : ......


+ راستش خیلی وقته به درجه ای از بیخیالی رسیدم که ترجیح میدم فک کنم همه جدیا شوخیه :) 


۹۴/۰۵/۰۹
aden

نظرات  (۷)

۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۷ فاطمه (خودکار بیک)
درجه ی خوبیه اتفاقا !
پاسخ:
راضیم ازش :))

اون موجود غول پیکر چیه؟؟

فیله؟

اصلا مگه فیل میتونه بشینه؟؟

:|

+لینک شدید :)

پاسخ:
اون فیله منم 
خودِ خودِ خودمم :)
بی‌خیالی طی کن تا کامروا شوی :))
پاسخ:
کامرواییم به عبارتی :))
لینک لطفا :)))
پاسخ:
باشه :)
من کلاً همه چیو جدی می‌گیرم
پاسخ:
زندگی رو سخت نگیر :))))
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۱ ✗✗panteaaa ✗✗

آقا جینگز ! :)))

منم به همین درجه رسیدم :)))

اصن خیلی زندگی خوشگل تر شده برام :-"

پاسخ:
از فرطِ خستگی دنبالِ یه چیزایم که انرژی کمتری از آدم سلب کنه :دی
حالا موقع دعوا جفتک میندازی؟ :))
پاسخ:
عه عه ساراا منو این حرفا ؟؟ :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">