در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

تا این حد پدرِ من !!!!

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۷ ب.ظ

صادقانه اعتراف می کنم از لوس ترین و وابسته ترین موجودات زمینی ام :|

انقدی وابسته که انتظار دارم هر روز پدرجان من رو تا دم درِ دانشگا برسونن و مستقیم از درِ دانشگا من رو به اتاقم !

( البته این خواسته م محقق نشده )

تا این حد که صبحا با صدای زنگ گوشیم بیدار میشم ولی تا وقتی بابا جان شخصن منُ بیدار نکنن از رخت خواب دل نمیکنم 

حتا عرضه صبحانه خوردن به صورتِ مستقل ندارم و 100 در 100 باید لقمه م توسط پدرِ عزیز گرفته شود 

دیگر کارتِ ورود به جلسه و دیدن نمره ها و اعتراضُ و... از موارد پیش پا افتاده ای ست که پدر جان جز وظایفِ خود میدانند 

پیش اومده وقتی از سر جلسه اومدم بیرون شونصد تا میسکالُ مسیج داشتم که امتحانت چطور بود ؟

و گاهن پیش اومده بعد از چند بار تماس گرفتن و عدم پاسخ اینجناب تا دم در دانشگا اومدن !!

همه این ها سبب افول شخصیت من نشده تا به امروز

ولی امروز وقتی نتونستم وارد سیستم گلستان بشم و سکته کنان به بابا جان زنگ زدم

با شنیدن این جمله که ( من رمزشو عوض کردم ) نیستُ نابود شدم 

+ پدرو مادرهای آینده خواهشمندم هیچ وقت هیچ وقت فرزندانتون رو اینقد وابسته پرورش ندین :/

با تچکر از طرف یه رنج دیده 

۹۴/۰۴/۱۶
aden

نظرات  (۱۰)

۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۹:۵۶ فاطمه (خودکار بیک)
یه خسته نباشید از طرف من به پدر گرامی بگو :دی
پاسخ:
این چه وضعه بچه تربیت کردنه آخه ؟؟؟؟ :///
آرزو میکنم در این شبهای عزیز زیباترینها را از دستان خدا ھدیه بگیرید.
پاسخ:
ممنون ؛ همه بگیرن ایشالله :)
چه پدر مهربون و بیش از حدِ وظیفه کار انجام بده ای هستن ایشون :)) 
پاسخ:
بله :)
ولی متاسفانه ایشون به این فکر نکردن که دنیا اینجوری ناز دخترشونو نمیکشه و اونجاست  که .....
۱۶ تیر ۹۴ ، ۲۳:۰۸ مادموازل ساراh
نکن اینکارووو باا خووودت...با من ن !!!!!
قیافه م الاان دیدنیه هااااا 
پاسخ:
سارا یکم بیشتر توضیح بده ببینم الان دقیقن قیافه ت چجوریه ؟؟؟؟؟!!!!! 
:///
اوه دیگه اینقدرم وابستگی خوب نیست....دقیقا خودت چه کاری رو بدون کمک پدر انجام میدی؟
پاسخ:
بیرون رفتن با دوستام :)))
Babat barat logme migire?:-) mn k bedoone sobhoone miram khabgahiam:-) khoone hm boodani ziad farg nadare kasi bem soboone nmide!!!
پاسخ:
:))))) ,  آخیییییی عزیزم
۱۸ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۷ مادموازل ساراh
قیافه م ناامید ترین ساراه دنیاس :))
پاسخ:
:))))))))
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۶ درخت هویج
روم به دیوار !! چقد وقته نبودم!!
چقد اینجا قشنگه!!
چقد تو بزرگ شدی و خوشکل شدی اینجا که اومدم اصن حس نکردم رفتم وبلاگ یه دختره ی پارسالی!! ولی من تو وبلاگم هنوز همونی ام که پارسال بودم و هیچ رشدی نکردم!
این که پدرت در حقت یه سری محبتا رو بکنه خیلی خوبه! ولی اینکه تو نتونی بدون اون محبتا خودت کارتو از خودت پیش ببری میشه وابستگی! این بده!!
و اعتراف می کنم الان دارم حسودی می کنم چون من تا حالا فک می کردم بابای من مهربونترین بابای دنیاس الان می بینم یکی زده رو دست من و بابام!!
پاسخ:
چقد من خوشگل شدم :)
راستش نسبت به قبل خیلی تغییر کردم خودمم کامل حس میکنم ولی نمیدونم پیشرفت بوده یا پس رفت !!
الان من کاملن وابسته م :/
همه باباها بوی ناب عشق می دهند :)
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۰:۵۹ درخت هویج
صد در صد پیشرفت کردی خیلی عالی شدی ماشالله خیلی توووووووپ خیلی لایکت می کنم! 
پاسخ:
بازممممم مـــــــــرسی :))
چقد انرژی مثبت بهم تزریق کردی :***
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۳ درخت هویج
سلام میگم یه مختصر توضیحی در مورد این ساراهه و میثم و اینا میدی که اینا کی هستن ؟! نه که بگم اطلاعات خصوصیشو بگو در همون حدی که خودش راضیه آخه حوصلم نمیشه از اول وبلاگشو بخونم!!
پاسخ:
میام وبت میگم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">