در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

شما جدی نگیر

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۶ ب.ظ
اطمینان دارم این حس چیزی نیست جز جهالت جوانی !!
ولی چه کنم که شدیدن دلم کنکور می خواهد ، آن هم نه کنکور ارشد کنکورکارشناسی :||
مثلن الان پیش دانشگاهی میبودم و تمام فکر و ذکرم قبول شدن در رشته ی مورد علاقه ام می بود 
مثلن الان نمیدانستم رشته ی دانشگاهیم چیست ، و این خود یک سورپرایز بزرگ بود 
دو هفته یک باز آزمون نچسب قلمچی میداشتم و از ترس ریخته شدن آبرو برای بالا بردن ترازم تلاش می کردم 

+ کنکور کارشناسی از اتاق فرمان اشاره می فرمایند ، دو سال دیگر داداش ارشدم خدمت خواهد رسید ، دهنتان سرویس 

۹۴/۰۴/۱۲
aden

نظرات  (۷)

۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۶ فاطمه (خودکار بیک)
دوسال بعد منم هستم !

اصلا از جمله دلایل تنفر من از قلمچی همین اعلام رتبه و تراز ازمون هاشه
لامصبا نمیفهمن که تراز یه چیز خصوصییهههههههه
مثل مواسک ادم میمونه !
پاسخ:
ولی تنها دلیل علاقه من به قلمچی همین اعلام تزازه :)
به هر حال آدمیزاد احساساتی داره مثِ کنجکاوری :دی
دلتنگی برای کنکور کارشناسی؟؟؟؟؟اصلا مگه چنین چیزی وجود داره؟؟؟؟
پاسخ:
همووووون :||
نکنه روحم به ملکوت اعلا پیوسته خودم خبر ندارم ://

سلاممممممم

چرا بلاگفا نمیذاره آدرس وبلاگتو ثبت کنم ؟ چه پدر کشتگی ای با بیان داره آخه ؟

پاسخ:
سلام :)))
بلاگفا رو ول کن ، ببین به چه درجه ای از حسادت رسیده که نمیزاره آدرس بیانمو تو کامنتا بزارم :|||
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۷:۵۶ مادموازل ساراh
دیوونه شدی رفت :/
پاسخ:
دیدی ساراااااا ://
منم دلم میخواد دیگه اونوق اشتباه الانو نمیکردم😐
پاسخ:
شما اصن اشتبا نکردی 
احیانا سرت یه جایی نخورده؟؟؟:/
پاسخ:
شواهد نشون میده خورده ولی خودم چیزی یادم نمیاد :دی
۱۸ تیر ۹۴ ، ۰۳:۲۳ آدم ارغوانی
ما الان در آن مرحله به سر میبریم و فقط آرزوی تمام شدنش را داریم :|
پاسخ:
منم تو دوران کنکور فقط دلم میخواست تموم شه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">