در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

شما بگو تفلون

سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ب.ظ
من از اون دست آدمام که وقتی لحاف تشک نو میخرن بدون دوش گرفتن افتتحاش نمیکنن
پس انتظار نداشته باشین لیوانشو دهنی کنید و خنده شادی سر بده :/
۹۵/۰۷/۰۶
aden

نظرات  (۱۰)

۰۶ مهر ۹۵ ، ۲۳:۳۹ ویار تکلم
پس دعا کنید هیچوقت خوابگاهی نشید :)
پاسخ:
دعای تک تک لحظاتمه :)))
هاااا عین من :|
پاسخ:
بزن قدش :دی
۰۷ مهر ۹۵ ، ۰۸:۱۴ مترسک ‌‌
عرضی ندارم :))
پاسخ:
با تشکر از شما 
منم در مورد لباس اینطوریم :)) لباس جدید بدون دوش نمی پوشم خخخخ
پاسخ:
آره اونم هست :دی
یه سری مانتوهامُ فقط وقتی میپوشم که یه ساعت قبلش حموم بوده باشم :دی
والا!
منم یه چی دهنی باشه عمرا بش لب بزنم! از بچگی همین بودم!!!
حالا ببین داییم باهام چیکار کرد...پنج شیش سالم بود ...شام خونه مادربزرگم بودیم...داییم گفت حریر پاشو یه لیوان بیار برا من..رفتم آشپزخونه برگشتم...لیوانو دادم یه چند دقیقه بعد لیوان جلوی خودمو که اختصاصی گذاشته بودم کناردستم برداشتم آب خوردم...آب که تموم شد همه زدن زیر خنده!!! نگو داییم دور لیوانو تفی کرده بود :|||| بعدش داشتم بالامی آوردم ینی :||||||
پاسخ:
چه کاریه آخهههه :/
ای بابا جوارحم سکته کامل زدن :دی
۰۷ مهر ۹۵ ، ۲۲:۳۹ دوست کلاغ سیاه
اصلا گوشم به این حرف ها بدهکار نیست!
ولی درک میکنم.
پاسخ:
ممنون از درکتون :)
جدا اینجوری ای ؟ :-"
من سر یه جریانی مجبور شدم خوابگاهی بشم ، اونجا از یه بطری آب هممون استفاده میکردیم :-"
به اینصورت که میگفتیم کی دهن زده به این بطری ؟
+من
- تو که نجس نیستی ، هستی ؟
+نه بابا خیالت تخت
و بعد ما هم بطری رو دهنی میکردیم :|
پاسخ:
پانته آ :||||
من هیچوقت نمی بخشمت :///
۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۶:۰۶ • عالمه •
:))))
پاسخ:
:))
جدیدا این حساسیتام داره رو به وسواس میره واسه من ! :/
پاسخ:
خب این حالات من اسمش فراتر از وسواسه :)))
هرکی دست به لیوان من بزنه قطعه قطعه میشه. دهن که دیگه جای خود داره
پاسخ:
خب نه دیگه اینجوری :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">