در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

9 فروردین تقدیم می کند

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۳۰ ب.ظ
آدمی که همیشه تشنه ی خوابه سال تحویلم خواب باشه به به چه شود :)))))

+ خب عید که تموم شد اتفاقای مهمترُ دریابین مث 9 فروردین :دی 

+ عیدتون مبارک :)
۹۵/۰۱/۰۲
aden

نظرات  (۱۴)

9 فروردین چه خبره ینی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آیکون تفکر...
پاسخ:
روز به این مهمی رو نمیدونین چه خبره ؟؟ 
نچ نچ نچ 
تولدته آیا؟ پس باید شام بدی؟ ;)
پاسخ:
شما تبریکشو پیشتر گفتین الان میپرسین ؟؟؟
میخواین یه ضیافت بلاگری دیگه به پا کنیم ؟؟ :دی
اون علامت سوال (؟) آخرش رو اشتباه زدم، منظورم علامت تعجب (!) بود D:
پاسخ:
خوبه که به شام خواستن خودتون مهر تعجب میزنین :دی
من چند دقیقه قبل سال تحویل بیدار شدم ، شبش خیلی بد خوابیده بودم وگرنه اون موقع ی صبح نبود بیدار میبودم! اصلا هیچ حسی هم به سال تحویل نداشتم:| خاک بر سرِ بی احساسم کنن:|
پاسخ:
تو تنها نیستی منم حسی ندارم :))))
من در کمال تعجب بیدار شدم واسه سال تحویل :دی

عیدت مبارک عزیزم :))
پاسخ:
چه خوب :)
مرسی نگار عزیزم :*
9 فروردین چه خبره ؟ :>
پاسخ:
میپرسی ؟؟؟
نچ نچ نچ ://
هپی تولد :)
پاسخ:
مرسییییی عزیزمم :))
فهمیدم :)) !
پاسخ:
عا باریکلا دخترم :))
حتما تولدته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 
خب حالا قراره کادو چی بخری برامون ؟ ؟ ؟:))))
پیش پیش مبارک :) 

______________________________
jameolhoda.ir
پاسخ:
بله :))
مرسی :))
۰۳ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۰۳ ام اسی خوشبخت
سال نو و تولدتون پیشاپیش مبارک :)
پاسخ:
ممنون :))
سلام ندایی :*

سال نو مبارک :*

تولدت هم پیشاپیش مبارک باشه دخترم :**
پاسخ:
سلام پرییی خانوووم :))
مرسی عزیزم :*
سال نو توام مبارک البته با تاخیر :)
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۲۱ مــــــــ. یــ.مــ
تولدت مبارک:))))
پاسخ:
مرسییییییی عزیزدلم :)))
تولدت مبارک ؛)
پاسخ:
مرسییییییییی عزیزم :)))
:)) جدا سال تحویل خواب بودی؟:))


+سال خیلی خوبی رو برات آرزو دارم آدن عزیزم :* پر انرژی باشی و شاهد افتادن تمام اتفاقای خوب تو زندگیت :*
پاسخ:
یااااااااس :))))
کلی شکار بودم بابت دی اکتیو کردن وبت ولی الان بخشیدمت :)))
اهوم خواب بودم :دی
مرسیییییییییییییییییییییییییییی عزیزدلم واسه توام ارزو بک میدم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">