در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

بلاگم یا اتاقم ؟

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۱۵ ب.ظ

بعد از ماه های طاقت و فرسا و دوست نداشتنی 

آدن گمگشته باز آمد به بلاگستان همی

اصلن این مکان دلربا بعد از خراب شدن لپ تاپِ گرام طلسم شد به یکباره 

این یک ماه اخیر چه بر من گذشت فقط خدا میداند و چند تن از دوستان 

افکار تغییر رشته ی ارشد یک طرف ، استرس نمره ها و پروژه ها و تمرینات هم طرف مقابل

ترم قبل یه استادِ بزرگوار چله تابستان نمره ها را وارد کردند 

گویا خانمِ همان استادِ مذکور این ترم نگران اند که مبادا جای خالی همسرشان را احساس کنیم  :////

 همچین استادان دلسوزی ما را پرورش میدهند بله :))

حالا از این ها که بگذریم من ارشد چه بخوانم ؟ 

باز هم جاداره از مادرِ گرام بپرسیم چرا اجازه ی خواندنِ مهندسی شیمی را به ما ندادند ؟ :/

+ مثل همه دقایق زندگیم باز هم اتاقم آمازون نماست

البته در حال حاضر باید پرسید خاک اندوخته شد در بلاگمان بیشتر به چشم می اید یا اتاقمان ؟ 

+ این غیبت اصلا دوست داشتنی نبود بوسیدن قلم نقاشی و در طاقچه گذاشتن ان هم ، غیب شدن برای هفت پشتمان کافی است دیگر 

+ دلم واسه همتون به معنای واقعی کلمه لک زده بود :))

۹۴/۱۱/۰۵
aden

نظرات  (۱۶)

آقا مهندسی شیمی به این خوبی :)))
من میگم مهندسی شیمی بخونید خیلی هم خوب و قشنگ و لذت بخشه!
.
حالا اینکه چوب کاری بود ولی واقعا اگر قصد ادامه تحصیل در ارشد رو دارید رشته ای رو بخونید که صد در صد به اون علاقه دارید!
چون مثل کارشناسی نمیمونه.
اونموقع توی کارشناسی فقط بدنبال این بودیم که بیایم دانشگاه و حالا اگه فلان رشته شد خب بهتر.
ولی توی ارشد مطمئنن به شناخت کافی دست پیدا کردید پس لازمه که عاقلانه تر به قضیه نگاه کنید.
:)
موفق باشید.

پاسخ:
منم خیلی مهندسی شیمی دوس داشتم متاسفانه مادرِ گرام معتقد بودن این رشته سختیایِ محیط کارش بالاس :/
ممنون :)
:)
بح بح خوش آمدید ادن جان ! 
+خیلی جالب و ادبی نوشته بودی پستت رو :))) 
+عاقا این چیزارو نمیشه کنار گذاشت ... 
پاسخ:
به به پریسا خانوم :)
+ :))))
+ البته به عمد کنار نزاشته بودم ، مشغله اجازه فعالیت نمیداد :))
بَه
بــَـه
بـــَََــه!
آدن گمگشته باز آمد به وبلاگستان ^_^
چطوری یا نه؟ خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ والا اصلاً نبودی این‌جا یه پاش می‌لنگید :(
خوب شد برگشتی، مرسی ^_^
از مهندسی‌آلات چیزی سر در نمیارم اما معتقدم اگه بری دنبال علاقه‌ات، حتماً موفق میشی ;)
می‌شه دیگه نری؟ همیشه باش دیگه، مرسی ^_^
پاسخ:
مرسی ممنون شما خوبین ؟ 
کلییییییییییییییی مرسییییییییییییییییی :))
بله اومدم بمونم ^______^
نمردیمو چشممون به جمال ستاره ی گوشه ی وبلاگت روشن شد :))
پاسخ:
همیشه سلامت باشین خانوم :)
همش تقصیر این درس و دانشگاس هممممممش :دی
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۲۴ بآنو نارینـ
خوش آمدی :)
پاسخ:
مرسی :)
دیگه نِمیری مگه نه؟:(
پاسخ:
نه عزیزم :)
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۱۱ فاطمه (خودکار بیک)
محو شده بودی !
پاسخ:
والاااا :دی
کل ،جیغ، دست و هورا :)))
پاسخ:
به به فاطمه خانوم :)))
ظبق معمول که کامنتدونیت پلمپه خانوم :///
سلام
آدن گمگشته باآمد به به :دی
بنظرم اصلن هیچی نمیخوندیم وضعمون خیلی بهتر بود خدایی :)))) 
رشته ت چیه؟ حدس خودم رو معماری و کامپیوتر ایناس نمیدانم چرا؟! :))) 
پاسخ:
سلام عزیزم ، خوبی ؟؟؟؟؟؟
نظر منم همینه :))))
راستی من رمز شما رو گم کردم ://
کامپیوتر :)
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۸ مبهم الملوک
سلااااااااااام
به به
اصن ادن بلاگ کم بودااا
نری بازااااا
من دلم برا اون نقاشیات تنگ شده 
مرسی اومدی :-)
پاسخ:
سلام به روی ماهت 
منم دلم واسه همتون نقطه شده بود :***
نقاشی ^____^
مرسی از شماها که هستین :))
جات خیلی خالی بود :))
شیمی به این خوبی :دی
پاسخ:
مرسی نگار جان 
والا :دی
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۸ بآنـــو نمــــــو:/
منم شیمی دووووس:/
:/
پاسخ:
شیمی که عشقه :)
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۵۰ مــــــــ. یــ.مــ
فقط برو دنبال ِ دلت 
:(
نقاشی چراااا؟؟؟
منم دلم برات تنگ بود
پاسخ:
بعضی وقتا دلم آمار غلط میده انگار :/
سختیای روزگاره دیگه خواهر 
فدات :**
به به ، سلام ، خوش اومدین :)
امیدوارم امتحانا رو ترکونده باشین :)

+ تغییر رشته ارشد ! ایشالا به هرچی که علاقه دارین برسین :)
پاسخ:
سلام ، ممنون :)
بله ترکوندیم ولی از تون لحاظ :دی
+ مرسیییی :))
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۳ آلبرت کبیر
جای غر زدن بشین به فکر چاره باش :دی
پاسخ:
غر نبودااااا :دی
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۸ عرفـــــ ـــان
فکنم دوباره داره خاکا روی هم انباشته میشه :)
پاسخ:
بله حق با شماست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">