در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

ترم بهاری :/

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۵۶ ب.ظ

جملگی دانشجوهای مملکت معتقدن ترم بهار چشم بر هم زدنی می گذرد 

این ترم از ترم بهار که بهاری تر بود :///

20 واحد خشن دریغ از یک واحد عمومی حتا ، ما را از تعلقات و محبوباتمان دور ساخته :/

از سختی کار فاکتور بگیرم این ترم از بهترین ترم های پشت سر گذاشته بود :)))))

پاییزی پر از بارون های ریز و لطیف :)

و مهمتر از همه این که از حیث برنامه نویسی 3 قدم به سمت صعود گام برداشتم :دی

با نزدیک شدن به امتحانات به لحظات ملکوتی تنفر از تمامی اساتید نزدیک می شویم 

اصلاااا نمیدونم چه سری در کاره که موقه امتحانا از همه اساتید ریز و درشت متنفر میشم 

موقه اعلام نمره عاشق 90 درصدشون :))))))

از پشت همین تریبون تمنا میکنم در لحظات ملکوتی زندگیتون برای اینجناب از خداوند منان تمنا کنین

ترم بعد زبان تخصصی با هیچ درسی تداخل نداشته باشد و همچنان این ترم الف شویم ( گوش شیاطین کر ) 


+ پاینده باشین :)


۹۴/۰۸/۲۸
aden

نظرات  (۱۱)

من این ترم با اینکه 11 واحد دارم ولی سخت میگذره...

ایشالا تا آخرش الف بشی :))
پاسخ:
11 واحد ؟؟؟؟؟؟؟ 
ملت کلا خوشبخت آفریده میشن :||
تا آخرررش ، مررررررررسی :))))
دلم دانشگاه خواست خب :(
پاسخ:
مطئنم منم بعدها همین حس رو خواهم داشت :/
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۱:۱۴ آقای سر به هوا ...
منم دوست دارم پاییز رو و یاد دوران دانشجویی خودم میافتم :دی
پاسخ:
پاییز و زمستون کلا دوست داشتنین :)))
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۴ آلبرت کبیر
خوبه ... به درس خوندن ادامه بدین :)))
پاسخ:
چشمممم :))
ایشالا ایشالا... 
اینقدرر بدم میاد از درسایی ک تداخل دارن مخصوصا اگه سالی واحدی هم باشن :)))) ولی ایشالا تداخل نمیکنن.
من این ترم تموم بودم اگه 6واحدم تداخل نداشت. مونده برا معرفی اونم چ درساییی تخصصی اجباری سخت :-| :)))))))
پاسخ:
ممنون عزیزم منم امیدوارم :/
آخی چه بد :///
۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۱ شـاهـ پـَری
باشد که رستگار شوید :دی
پاسخ:
آمین :)
آدن جونیا !
 دلمان یک هو برای شما تنگ شدیا ! (:
خوبی عشق جان ؟ (:
می بخشی منو واسه این بی معرفتی ِ کامنت نذاشتن ؟-_-
آذر ماه ِ قشنگی داشته باشی دوستم :-"
پاسخ:
به به پانته آ خانوم :)))
سلام عزیزم خوبی ؟ 
نه بابا میدونم هممون گرفتاریم :):*
موفق باشی دوست عزیز: )
پاسخ:
ممنون :))
شماهم پاینده باشید !!
+احساس نباشد شاید ... فکر باشد 
فکرهایی که می آیند و میروند و باید کنترلشان کرد ...
پاسخ:
مرسی :)
خیلی هم عالی :)
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۸:۵۸ محمد زارعین
مخالفم :| 
پاسخ:
با چی ؟
امان از 20 واحدی که تخصصی باشه :-( منم تو همین شرایطم :-(  

پاسخ:
دهنم سرویس شد این ترم در واقع :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">