در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

من همونم :)

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ب.ظ

عرضم به حضورتون که من همون آدنم که شب و روز از دستش امان نداشتین از بس پست میذاشت :)

فقط این روزها دانشگاه ما را امان نمیدهد 

مثلا طراحی الگوریتم 496 تا تمرین میدهد به صورت یهویی و دو هفته وقت 

دو هفته بعد ما خوشحال و خرسند که تمرینات طراحی را به اتمام رساندیم 

یهووووویی خبر می رسد معماری 133 تا تمرین گذاشته یک هفته وقت 

و ما یک هفته بعد خرسند و خشنود که بلی ما تمرینات معماری را نیز به اتمام رساندیم 

و یهووووویی نظریه اعلام میکند در جریانید که هفته بعد میانترم دارین :|||

البته ذر این میان از گزارش کارهای آزمایشگاه صرف نظر شده است 

ولی در کل معتقدیم زندگی زیباست و از مناظر بارانی بسی لذت می بریم :)

+ از کنتور انداختن بیان متنفرم :/ ، یهوووویی به آأم استرس تزریق می شود ، یهوویی وقتی وارد پنل میشی 478 بلاگ به روز شده اند :|

+ کلی برای خوابیدن وقت کم میاورم :/ 

۹۴/۰۸/۰۹
aden

نظرات  (۱۲)

:/ واقعن خسته نباشی! حال منم بهتر از تو نیست دوست هنرمند من ..
راستی سلااااااام! :*

پاسخ:
سلاممممم دوست هنرمند تر خودم :))))
ادن شر و شیطون  :))

گزارشکار آزمایشگاه واقعا اعصاب خورد کنه..خداروشکر من ترم آخرم دیگه :دی
پاسخ:
:))))))

ملت ترم آخر بودنشون رو به رخمون میکشن :دی
به نظرم بیش‌ترشم آپدیتای منه :D
پاسخ:
با همون نظم همیشگی روزی یک آپ :)
:))))) 

۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۱:۴۴ مادموازل ساراh
478 تا بلاگ دنباااااااااااااااال میکنی ی ی تووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 
پاسخ:
نه 478 استعاره از ازدیاد آپ ها بود :دی 
۱۳ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۶ شـاهـ پـَری
حالا مردم اینجا فقط از پست گذاشتنت ناراحت می شن،خدا رو شکر از دعواهای تو و سحر و اون بحث های کامپیوتریتون در امان هستن :/ 
خدایااااا خدایااااااا 

:)))
پاسخ:
وجود من آرام بخش قلب هاست خانووووووم :دی  ،  بله :)
در این یه مورد خاص با سحر هم سنگر میشم :دی
۱۵ آبان ۹۴ ، ۱۸:۵۳ آقای سر به هوا ...
من هم سرویس شدم :|
هر ده دقیقه یکی به روز میشه :دی :|
پاسخ:
جدی اینا چجوری وقت میکنن :|||
خسته نباشی دلاور... خدا قوت پهلوان :دی
پاسخ:
فدای تو یاس عزیزم :))))))
نظریه احتمالا لینز میخونید که خیلی تمریناش راحته
اگه معماری پترسون میخونید که کلا آب خوردنه
مانو خیلی گیج کنندس البته فصل 4 تا 6 اش مهمه
طراحی بستگی داره
به نظرم دروس پیش نیازش رو خوب پاس کرده باشید منظورم گسسته و ساختمان داده اس نباید تمرینات طراحی خیلی براتون سخت باشه. نیپولیتان یا سی ال آر اس یا قدسی ؟ کدومشو میخونید؟
کدوم دانشگاه درس میخونید؟
پاسخ:
الان به معنای واقعی کلمه :| شدم 
قطعا از دانشجویان نخبه این مملکت می باشین یا شایدم بودین :))
جدا همونی ندا؟؟؟؟
پاسخ:
فک کنم :)))
۲۲ آبان ۹۴ ، ۰۲:۵۷ آناهــیــ ـــتا
آخ واقعا کاش می شد این نوتیفیکیشنای بیان رو از کار انداخ :|

+خودت چطورایی دخترک؟ :)
پاسخ:
واقعا :)
مرسییییییی خوبممم :))
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۰:۴۶ آلبرت کبیر
به خودت فشار نیار و کمی ریلکس باش :)))
پاسخ:
نمیزارن که :دی
:))

خوبه هنوز زندگی زیباس:)
+حتما تعداد وب هایی ک دنبال میکنین زیاده....:)

قلمتون پایدار 
یاعلی 
پاسخ:
بله زیباست :)
 نه انقدرام زیاد تعداد آپ ها بالاس :))
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">