در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

آدِن گمگشته باز آمد به بلاگستان :)

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۹ ب.ظ

عرضم به حضورتون که من ابدااااا آدم بد قولی نیستم فقط حسِ درست کردن لپ تاپ وجود نداشت :دی

من واقعا از همه اونایی که چند بار اینجا یا اینستا سراغمو گرفتن نهایت تشکرُ دارم :))

و دیگه این که ملالی نبود جز دوری شما 

+ به دلیل آوار شدن کوهی از تمرینات بر سرمان بابت تایید نکردن کامنت ها و سر نزدن به بلاگ های دوست داشتنی همتون تا روز یکشنه عذر بنده رو پذیرا باشین 


۹۴/۰۷/۳۰
aden

نظرات  (۱۴)

۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۲:۴۵ فاطمه فرامرزی
بازگشت غرورآفرین شما را تبریک میگوییم:-D
پاسخ:
با تشکرات فراوان :))
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۳:۰۴ فاطمه (خودکار بیک)
من پذیرا نیستم !
پاسخ:
چرااا ؟ :(
بازگشت پیروزمندانه شما را خیر مقدم عرض می‌نماییم
(جمعی از وبلاگ‌نویسان مقیم این‌جا!)
پاسخ:
با تشکر از شما و جمعی از نویسندگان :)
۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۵ مادموازل ساراh
بالاخره برگشت خانوم نقاشمون
پاسخ:
فدای شما بشه نقاشتون :))
۰۱ آبان ۹۴ ، ۲۲:۲۸ فاطمه (خودکار بیک)
دلمم عزادار نیست... اصلا نفهمیدم کی محرم شد..! 
پاسخ:
:/
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۴ شـاهـ پـَری
به به دخترمون ^_^ 
دلم برات تنگ شده :**
پاسخ:
پریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا :)))
منم دلم واست نقطه شده عزیزم :**
۰۳ آبان ۹۴ ، ۲۲:۳۴ آقای سر به هوا ...
دوسمون نداری دیگه وگرنه زودتر میومدی :دی
پاسخ:
بزارید پای شیرازی بودنم :دی
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۲ بانـوی تـو

چقد آشنایی تو

 

کیستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو لوخدا

پاسخ:
ازت متنفرممممم ینی :))))
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۲ بانـوی تـو
نیدای خودمونی :))) خخخخخخخ
پاسخ:
:))))))))
اوه مای گاد :))))))
;))
GOOD :)
پاسخ:
:))))
خدا قوت ! :))
پاسخ:
فداااات :)
خوش آمدی دختر جان :))
پاسخ:
ممنون نگار جان :)
الان باید گیساتو کند آدن خانوم!:| خوش آمدی:| 

:* جات خالی بود حسابی
پاسخ:
:))))
مرسی یاس عزیزم :*
۱۹ تیر ۹۵ ، ۰۲:۴۱ بنت الرضا
این قدر از دانشگاه تعریف کردید دلم تنگ شد براش :(((
پاسخ:
دل خودمم موجود میکروسکوپی شده براش والا :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">