در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

اگه نبودی دنیام یه چیزی کم داشت ^___^

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

آدن است دیگر دلش محبت سارا یی می خواهد  ^___^




یادش بخیر پارسال همین موقه ها

تمرین میکردیم زود بیدار شیم

ساعت 8 صُبح سک سک می کردیم 

من دوباره میخوابیدم سارا م دستبند درست میکرد :دی

۹۴/۰۶/۰۵
aden

نظرات  (۲۷)

داشتن یه دوست پایه خیلی خوبه
هعی...
+ تو که اسمت لو رفت ... دیگه از کلمه ی آدن استفاده نکن دیگه :|
پاسخ:
خـــــــــــــــیــــــــــــــلـــــــــــــی :)
 
+ اسمم خیلی وقته لو رفته :)) ، آدن را عاشقیم :)) 
چ باحال:)ادن برعکس ندا:)
پاسخ:
آفرین :))) ، خیلیا هنوز نفهمیدن  :)

چه تمرینات جالبی :)))

پاسخ:
:))))))))
خب منم اسمم بذارم راگن:| ؟
پاسخ:
اگه دوس داری بزار :دی
داشتن این سارا ها خیلی خوبه ؛ )
پاسخ:
اهوم :)
سارا یه دونه س ^___^
^_^
من به چه حقی فک کردم منم؟؟؟
خاک توسرکمبود محبتم:-/
خخخخ 
عخی سارا :-)))
پاسخ:
اتفاقا یه پستم واسه شخصِ خودِ شما کنار گذاشتم :))
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۳۵ فاطمه (خودکار بیک)
یکی از این سارا ها میخوام :|
پاسخ:
از ته دل آرزو می کنم خدا یکی دقیقا مثل سارا رو بهت بده :)))
یه بررسی انجام دادم 
دیدم هعی وای 
من تاحالا توزندگیم سارا نداشتم:-0
میگم چرا پیشرفت نکردم خخخ
پاسخ:
اگه میداشتی 10 هیچ جلو بودی :)))))))
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۸ مادموازل ساراh
واااااااااااااااااای قلبممممممممممم !!!!!!!!
نمیگی قلبم ضعیفهههه؟ کم کم  اینارو رونماااااایی کن لعنتی من ^_____^
واای خدا اون 8 صبح هاااا :))))))) 
آدن خیلی قشنگههه....اولین بار که دیدم با این اسم بلاگ ساختی واقعا به هوش و ذکاوتت افتخار کردم...هم اسم قشنگی در اومده بود هم اسم الکی ای نبووود.
واااااااااای..من هنوووز ذوقم...الان کاملا اون حسی که گفته بودی رو درک کردمم....
کلهم واسه نمونه ای و تمام. :**
پاسخ:
^__________^

خدا چرا منُ انفد قدرت بیان ضعیف خلق کردی 
الان واقعا نمی تونم احساساتمُ ابراز کنم :)))))))

ساااااااااراه اولین نفری که فهمید خودت بوددددددددی ، الان یادم اومد :)))))))))

به قول یکی ماااااااااااااااچززززززززززززززززززز :********
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۹ فاطمه (خودکار بیک)
خدایا شنیدی؟؟؟ 
آرزوشو برآورده کن.. گناه داره :دی
پاسخ:
راس میگه خدا گناه دارم :دی 
من دیگه حرفی ندارم D:
پاسخ:
ولی من بسیار بسیار حرف دارم :)))
خدا این دوستا رو از آدم نگیره :دی
پاسخ:
آمــــــــــــــــیــــــــــــــن :)
سلام...چه دوستای خوبی....
پاسخ:
سلام :)
بله :) 
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۰ رفیعه رجعتی
دارم ی دونشو^___^
پاسخ:
پس شومام 10 هیچ جلویی :)
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۵ مادموازل ساراh
از قدرت بیان ضعیف نگو که دلم خووونه :)))
یه مدتیه اینطوری شدم که وسط جمله م ساکت میشم...طرف میگه چی شده؟
میگم کلمهه یادم نمیااد...
بعد میگم همون که فلان معنیو میده...
اون طرف هم شروع میکنه به حدس زدن...هیچ وقت هم درست حدس نمیزنن :))))
پاسخ:
عــــــــــــه تو که قدرت بیان خیلی خوبی داشتی !!!!
طبیعیه البته ، مسیو برگرده بازم تواناییات به اوج میرسه :))))))
سلام ما رو به گز هجران کشیده ت ابلاغ کن :)))))
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۹ مبهم الملوک
خدا حفظ کنه دوستا پایه رو
پاسخ:
آمــــــــیــــــن :)
دمشونم گرم :D
پاسخ:
چرا نگفتین جوش ؟؟ :دی
♥چقدر خوبین شما:))
پاسخ:
شما هم خیلی خوبی میدونستی ؟؟  :)
ندا... سارا... بهار..
مغزم داره ارور میده!!!
پاسخ:
بهار کیه ؟ !!
:)))
خوبه آدم همچین دوستایی داشته باشه :))
پاسخ:
بله :)
خـــــــــــــیـــــــــــلــــــــــــی خوبه ^__^
خدا برا همدیگه نگهتون داره
پاسخ:
مـــــــــرسی عزیزم ، خدا شما رو هم واسه ما نگه داره :)
تا باشه از این دوستیا :)
پاسخ:
بله :)
یک عدد سارا لطفا .. :|

سلام خوبی ؟.. ;D
پاسخ:
:)))

سلام ، مرسی تو خوبی ؟ :))
این همه راه میای خو درست همه پستارو بخون نظر بذار .. :|
همش یه کلمه مینویسی میری :| ;)))))
آدرستم بذار خو .. ;D

آره خوبم ولی شما دعام کن .. 
پاسخ:
چشم :|
خخخخخ چه خوبین شماها عشقو حالتون پاااایداااار
پاسخ:
مــــــــــــــــرسییییی :)
۰۷ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۱ بانـوی تـو

چه جالب ... دوستای قبل... پیدا میشن اینجا ...

پاسخ:
نیلووووووئه من ن ن ن ن :))))))
خخخخخخخخخخخخ چه خوب :))))))))
خاطراتم زنده شد :)))))))))))
منم تابستونا تا ساعت 7 صبح با دوستام اس میدادیم :)
حتی توی فصل پاییز و زمستون ها هم بعضی موقع ها تا ساعت 5/5 حرف میزنیم بعد میخوابیم ، ساعت 6/5 پامیشیم واسه مدرسه آماده میشیم :)
پاسخ:
:)))))
چه دوستای خوبی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">