در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

کرفس !

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۸ ب.ظ

یکی از خانوم های هنرجو مزدوج هستند که ثمره ی این ازدواج طفلی 3 ، 4 ساله می باشد 

این ثمره ی ازدواج در کلاسِ امروز حضور به عمل آورده بودن -____-
این به ظاهر طفل امروز قِشنگ رِو اعصابِ ما اسکی میرفت 
 امروز به همان ضرب المثل زیبایِ ( مار از پونه خوشش نمیومد درِ لونه ش سبز میشد ) ایمان آوردیم 
از هر 100 بچه ی موجود در طبیعت حداکثر 5 تا بچه این توانایی را دارا می باشن که ما را به سمتِ خود جذب کنن مابقی همان حکم کرفس را برایمان دارند از قضا ثمره ی ازدواج خودِ خودِ کرفس بود  -____-
وسط تدریسِ مدرسِ اعصاب ندار مدام با مادرِ گرامشون بلند بلند صحبت می کردن و مادر متقابلا قربان صدقه شان می رفتن و یا خش خش نقاشی می کشیدن و یا با دهانشان صداهای مضحک تولید می نمودن ، مدام به ما خیره میشدن با این هدف که من را نظاره کن و مانند مادرم قربان صدقه ام برووووو و این گونه بود که ما تا آخرِ کلاس حرص خوردیم ، خوردیم ، خوردیم و هنوز سکته نکردیم  -____-
 
+ من چقد بچه دوس ندارم ://
+ من چقد هوس نقاشی کردم :/

۹۴/۰۶/۰۴
aden

نظرات  (۲۳)

خخخ دمش گرم
پاسخ:
الان به تو میگن دوست ؟ 
من در آستانه ی سکته زدنم ://
عخی عخی 
منم بچه های نوزادو خیلی دوس دارم 
ولی بعضی گودزیلاها بد جور رو اعصاب ان
پاسخ:
من باز اون حس تنفرم به اوج رسیده 
دیگه تا مدت ها نمیتونم هیچ نوع بچه ای رو دوس بدارم :///
:|
سر کلاس جای این کاراس آخه :|
پاسخ:
والااااا :|||
توجیه که نمیشن :///
بچه های کوچیک
پررو ترین
خرابکار ترین
بدصدا ترین
و چندش ترین 
موجودات روی زمینن
پاسخ:
خیلی رنج کشیده ای گویا :دی 
یه مورد داشتیم کلاس اولی بود با مادرش اومده بود دانشگاه، نشسته بود توی کلاس کنار ماها مشقاشو می‌نوشت هی هم مداد و پاک‌کن و ایناش میفتاد زمین، در گذریم از این‌که سوژه خنده خانوما رو فراهم کرده بود مادرش هی بهش می‌گفت آروم بشین و اینا (خداییش بچه آرومی بود اما خب بالاخره دانشگاه بود) یه جا استادمون (که از اون استادای خفن هم بود) دلش سوخت گفت خانوم ولش کن بذار بچه راحت باشه :)) خانومای کلاس هم همگی مادر درون‌شون فعال شده بود داشتن بهش محبت می‌کردن :))
پاسخ:
اصلا با استاد موافق نبودم -______- 
بچه ی لوس با اون قیافه ش ://
من از کرفس متنفرم :| خیلی
پاسخ:
عه یادم رفت دلیل انتخاب کرفس رو شرح بدم :دی 
کرفس از منفور ترین خوراکی هاییِ که میتونم بهش اشاره کنم 
وقتی با دوستِ مفید خورم میریم بیرون و اون آب کرفس سفارش میده ، دلُ روده م طی یه عملیات اتنحاری تا دو روز موادِ دریافتی رو پس میدن  -______-
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۱۳ فاطمه (خودکار بیک)
کرفس خر عست! 
پاسخ:
برو بالاتر ://////
من هم زیاد بچه دوست نیستم :))

پاسخ:
زیاد که چه عرض کنم شما بگو اپسیلون :|||
عه! منم حالم از اکثر بچه ها بهم میخوره ! :||| 
فرض کن !
چند وقت پیش مجبور بودم دو ساعت و نیم مسیر رو با 
چند تا بچه ی اَررر اَرررو به سر کنم :((
پاسخ:
چقد ما بلاگرا دردِ مشترک داریم بالاتر از اون چقد تفاهم داریم !!
بچه ها خوبن
ولی جاشون سرکلاس نیس خدایی:))
پاسخ:
بله جاشون دقیقا جرزِ دیواره -______-
و آن گاه که به یاد می‌آورید خودتان هم نیززمانی بچه ی دماغویی بیش نبودید ;) :)
پاسخ:
طبقِ گزارشات در دست اون موقه م بزرگترا مخصوصا داییم رو اعصابِ ما اسکی می کردن 
من نسل که نمیشه گفت یک شهروند سوخته م :/
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۲۵ مادموازل ساراh
اتفاقا من خیلی با بچه ها ارتباط برقرار میکنم و بچه ها هم همینطور...
البته بچه لوس و نق نقو و گریه او اصلا قابل تحمل نیست مسلماا...
این ارتباطم با بچه ها در حدیه که مربی مهدکودک بچه پسرداییم به زن پسرداییم گفته این ساراه کیه که این بچه همش اسمشو میاره :)))
و البته بچه ای که گیر بده به من بیا بازی کنیم و من بگم نه و بازهم تکرار کنه صددرصد جاش تو جهنمه :)))
پاسخ:
منم فقط با 5% ذکر شده میتونم ارتباط برقرار کنم :)
واقعا این ساراه کیه ؟ هم رو دیوونه کرده ، بی آشیونه کرده ؟ :))))
کلا کرفس میوه سلامتیه.
روزی دوبار جوشونده کرفس میتونه هر کسی رو جاوید الاثر کنه
:)
پاسخ:
کرفس -_____-
کار انگلیسیاس :))
پاسخ:
صد در صد :)))))
آقا اصلا بچه خر است !
دهه نودیا رو ندیدی؟؟؟
هی به دهه هشتادیا گیر بدین
ده هشتادیام البته فقط 80 و 81ی هاشون خوبن -_-
آیکون نگار بی اعصاب
چقد من بچه دوس ندارم :دی
پاسخ:
80 و 81 ایی خوبن :دی 
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۰۲ رفیعه رجعتی
وای ک چقد ازین گودزیلاها بدم میاد:|
خدا ن30ب نکنه واقعن:|

+جاتو عوض میکردی خو!
پاسخ:
+ وسطِ کلاس پاشم جامو عوض کنم ؟؟؟؟؟؟ 
مادره بهش برمیخورد !!
من عاشق بچه امممممممممممم و از هر 100 بچه ی موجود در طبیعت فقط ممکنه از 5تاش بدم بیاد:)))))))))))))))))

بچه ها خوبن خو^_^ من یه زمانی به یار میگفتم بچه باید 4 تا باشن :| 
پاسخ:
تحت هیچ شرایطی موافق نیستم :||
بچه ها خوبن
ولی جاشون سرکلاس نیس خدایی:))
پاسخ: 
بله جاشون دقیقا جرزِ دیواره -______-
×××××××××××××××××××××××××
جواب کامنتِ برتر بود این :))))))))))))))))))))))))))) کِرکِر خنده:)))))
پاسخ:
یاس من باید به شما یه لوح تقدیر اهدا کنم که انقد پروشور حتا به کامنت ها واکنش نشون میدی  :** 
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۲۲ آقای سر به هوا ...
سلام آدن جان .
معذرت من هواسم نبود بلاگ شمارو به دنبال کننده ها اضافه کنم و بهت سر بزنم .
الان درست شد ...
پاسخ:
:)
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۴۵ آدم ارغوانی
ما بچه ها را دوست داریم اما نه از نوع گودزیلایش! :|
پاسخ:
شما الان بچه سراغ داری گودزیلا نباشه ؟ :||
کلاس چی؟
پاسخ:
آیین نامه :/
:-D
پاسخ:
:))))))))
و من هم چقدر بچه دوست ندارم ! 
پاسخ:
مرسی تفاهم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">