در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

چه کنم با نبودت ای خواب :/

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ب.ظ
از روزی که غولِ بی شاخُ دم را پشت سر گذاشتیم ( کنکور ) پدر و مادر گرام اصرار اصرار که بیا برو تعلیم رانندگی 
و ما همچنان که در زیرِ بادِ کولر یک لنگ بر لنگ دیگر انداخته بودیم و هندونه نوش جان می نمودیم با خونسردی تمام میفرمودیم : سالِ بعد سالِ بعد 
2 سال بر همین منوال گذشت ، چشمتان روزِ بد نبیند یک هفته قبل درست هنگامی که خوابِ ما در مرحله روئیت شاه پنجم قرار داشت 
به صورت وحشتناکی در گشوده شد و مادرِ هیجان زده وارد اندرونیمان شدن :| و مدام میفرمودن : پاشو پاشو بابات آموزشگاه منتظرته 
آقا ما رو می فرمایید مثلِ مرغ سرکنده از رخت خواب جهیدم 
تا 5 مین پوکر فیس وارانه به مادرِ گرام خیره شده بودیم ، این گونه بود که ما را در عملِ انجام شده قرار دادند :|||
3 روزِ تمام است خوابُ خوراکمان به هم ریخته مثلا این روزها شب ها میخوابیم روزها بیداریم ! 
مایه تعجب همگان شده ایم در کلاس های گیر بکس شناسی و روغن سوزی و ... از بس که تند تند نُت برداری می کنیم که مبادا رد شویم 
ولی آن ها نمیدانند که در پس این همه تکاپو علاقه به رانندگی نهفته نیست
آن ها چه میدانند من چه لذت بزرگی را زیر پا گذاشته ام تا در این کلاس ها حضور بهم برسانم : خوابِ عزیزم :|

+ آیا شایسته نبود ما شیراز متولد میشدیم ؟ :/

۹۴/۰۶/۰۲
aden

نظرات  (۲۶)

چرا شایسته بود D:
پاسخ:
از صداقتت خوشم اومد :)))
رانندگی که خیلی عشقه 
من همش حال میکنم 
فردا امتحان دارم دعا کن
پاسخ:
عـــــــــــــــــــــــه بسلامتی عشق جان 
من از همین جا کلی برات انرژی مثبت میفرستم :))
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۹ فاطمه (خودکار بیک)
شایسته بود.. آقا من حمایت میکنم! 
پاسخ:
بزرگترین حامی زندگی من :))))
تچکر :)
من اصلا رانندگی دوست ندارم :))
خودم که شیرازی نشدم امیدوارم حداقل شوهرم شیرازی باشه :دی
پاسخ:
نه من رانندگی دوس دارم ولی حسش نبود :دی 
نه نه شوهر نباید شیرازی باشه :)))))
رانندگی خره ! :|
پاسخ:
ای جانم :))
من فردای تولد 18 سالگیم رفتم سراغش. اون زمان خیلی علاقه داشتم خیلییییییییییی ولی خوب بعدش ماشین نخریدن برام و الان اون علاقه در من نابود شده. ترجیح میدم مثل رییس وزرا صندلی عقب بشینم یکی دیگه برام ماشین برونه :))) 
اگه علاقه داری و برات ماشین میخرن زود یاد بگیر وگرنه توصیه میکنم بیخیال شو. همین که بتونی پاتو بزاری رو گاز و ترمز جاده رو مستقیم بری کفایت میکنه :)) 
پاسخ:
منم علاقه داشتم ، همچنان علاقه دارم ولی از دردِ تنبلی رنج می برم :/
ماشینُ بهم میدن ، چه دیدِ خودمونی به رتنندگی داری :دی
والا 4.5 سال از گرفتن گواهینامه ام میگذره تو این مدت حدود 10 بار اینا پامو گذاشتم رو گاز رفتم رفتم ترمز کردم تمام :))) 
یه طوری شده که اونسری مجبور شدم دور بزنم دنده عوض میکردم پامو گذاشتم رو کلاج تا ته فشار دادم گاز هم اروم اروم فشار میدادم بعد با خودم میگفتم جالبه قدیما تا کلاج تا ته نمیرفت دنده عوض نمیشد الان چه راحت شده نیازی به کلاج هم نیست :|  کلا جای گاز و کلاج فراموش کرده بودم. پاهام هم بصورت ناخودآگاه تو موقعیت درست حرکت میکرد وگرنه خودم به یه چیزه دیگه فکر میکردم :)))
یا خداااا انشا شد :| 
پاسخ:
خب من اعتراف می کنم در حالِ حاضر نمیفهمم اینایی که میگی ینی چی ؟ :دی
من عاشقِ کامنتای انشا گونه م :)))
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۴۸ مادموازل ساراh
میشه سر راهت منم برداری با خودت ببری شیراز؟
پاسخ:
اگه به مسیر توجه کنی تو سر راه باید بیای منُ ببریا :))) 
آدما کلا 2 دستن.
یا شیرازیند
یا نمیدونن شیرازیند.
:)
پاسخ:
عالـــــــــی بود :)))
واقعا که شایسته بود :)))

پاسخ:
جغرافیای زادگاهمون یهویی شده :دی 
دم پدر گرامی جوش :))
پاسخ:
گویا شما خیلی با شیوه ی تربیتی پدر بنده موافقین :دی
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۶ مبهم الملوک
شایسته بود شایسته بود   :)
پاسخ:
مرسی :)))
کلاس روغن سوزیت تموم بشه اون موقع میفهمی چی گفتم.
امیدوارم و دعا میکنم هر سری افسرایی که به پستت میخورن مهربون و ناز باشن و از اون دیکتاتورا نباشن :))) 
پاسخ:
فعلا که اول بسم الله یه جوونکِ بسیار جوگیر به پستمون خورده :/
آقا من حمایت نمیکنم
سحر خیز باش تا کامروا باشی :||||
پاسخ:
من هر وقت سحرخیز میشم کلِ روز در حالت ستند بای به سر می برم :))))
رانندگی خوبه:)
دوست داریم:)
خوابم دوست داریم
ولی هم اکنون از بس صبح ها زود بیدار شدم نمیتونم زیاد بخوابم بدم میاد!:/
پاسخ:
هیچ چیز در این دنیا با خواب قابل قیاس نیست !!
بدحنس :)))
شیرازیا چطورن مگه:))
چه خوب :) 
من بابام ماشین نداد بهم :))) 

پاسخ:
شیرازیا ماهن ، ماه :)))
از اون لحاظ که دوست دار خواب و استراحتن باهاشون همزاد پنداری میکنم :)
:))
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۴۲ مادموازل ساراh
راستش دقت کرده بودم به مسیر...ولی خواستم به رو خودم نیارم شاید حواست نباشه و بیای دنبالم...ولی تیرم خطا رفت :))
پاسخ:
آی آی آی ساراه 
داشتیم ؟؟؟ 
با ماهم آره ؟ :))))))))
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۴۳ رفیعه رجعتی
من الان از وختی کنکور دادم،لنگ هش تا عکسم ک برم بگیرم:|
بابام ازین ور چیزی میگه،مامانم ازون ور:|
همه مدارکشم امادس عاخه:|
جاست هش تا عکس:|
پاسخ:
:دی 
میخوای بگم عکاس بیاد خونه ؟ :)))
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۱۲ رفیعه رجعتی
ب جان تو راضی ب زمت نیسدم!:دی
پاسخ:
ای بابا این حرفا رو نداریم که :دی
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۱۹ نفر هفتادوسوم
خب خود رانندگی هم یه نوع تنبلیه
آدم وقت و انرژی سیو میکنه که بخوابه😋
حمیبینی چ انگیزه ای میده به عادم😊
پاسخ:
ارررررررررره راس میگیا :)))
تا حالا از این بعد به قضیه نیگا نکرده بودم :)
من الا تو همین مرحله ی فلاکت بارم!
دستام سوخته دیگه به خدا :(
رد هم که بشی چی؟؟؟ ننگه ننگ!
هی صبح خروس خون برو ظهر بیا هی برو هی بیا با اون فرمونای کوفتی!
تموم هم نمیشه!!!! :@
خوبه حالا دوسالو پیچوندی
منو که یک ماه، ماه رمضون نجات داد بعدم که سریع پرونده سازی کردن! :(
پاسخ:
چرا سوخته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ O.O
واااااااای من اگه رد بشمم که میشم از جانب پدر مادر گرام به سخره گرفته میشم  -_______-
حالا هر بار هم که میخوای ی جای ایران باشی! :))

پاسخ:
همه جای ایران سرای من است :)))))
+ اعتراف میکنم کل کامنتا رو خوندم و هی نیش بازتر شد:)) خیلی خوبین:))

+ هیچ علاقه ای به رانندگی ندارم! دوستم میگه خجالت بکش پاشو برو کلاس میگم بعدش که چی؟-_-


+یه اعتراف دیگه... تنها تصوری که درونم علاقه ایجاد میکنه برم گواهی نامه بگیرم اینه که  بعدا با ماشین برم کلی خرید میوه و خوراکی و اینا بعدم سر راه برم پسرمو از دبستان بردارم بریم خونه :| 



+ من حال ندارم مثه تو و سارا بخوام برم شیراز.. میشه شیراز بیاد اینجا؟:/
پاسخ:
+ خوبی از خودتِ :))))

+ نه من علاقه دارم فقط مشکل شیرازیسمی دارم :دی 

+ ای جانم پسره یاس ^______^

+ ساراه کجایی ببینی ؟؟؟؟؟ ساراه بیا ببین یاسُ کجای دلمون بزاریم :دی
منم دوس ندارم برم کلاس ولی فقط برا پوززنی پسرا دوست دارم رانندگی کنم اونم چون کلاساس کوفتی دانشگامون زود شروع شد سال پیش کلاسام نصفه موند...
منم شیرارو دوس. ارم خیلب‌زیاد...فک کن تو یه شهر فارس ...کلی شعر و ادب....خواستگاریشونم باحال بوپ:-D
حالا چرا میخوای شیراز به دنیا بیای؟
پاسخ:
کلاسا خیلی مسخره س ، خیلی حوصله م سر میره :/
نشنیدی میگن شیرازی بازی در نیار ؟ 
مثلا کسی مثِ من عاشق خوابُ استراحت باشه بهش میگن شیرازی چون معتقدن شیرازی های عزیز هم همین خصوصیاتُ دارن :دی
البته من اگه بودم با یه سطل آب یخ بیدارت می‌کردم تا خودت خودجوش و زودتر از من دم در آموزشگاه تحصن کنی :))
پاسخ:
لطفا وقتی پدر شدین همین جا دوباره همین حرفُ ثبت کنید با تشکر :)
ا چ‌خوب شیراریا اینجورین:-)
پاسخ:
اهوم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">