در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

به امید کباب شدنشان :/

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۸ ب.ظ

احتمالا در این دنیا فقط یک نفر وجود داشته باشد که از مرغ خوشش نیاید الا حالت جوجه کبابیش !

ولی قطعِ به یقین فقط یک نفر می تواند خام خام جوجه کباب ها را بخورد و بسی لذت ببرد 

و در حالِ حاضر دل درد امانش را بریده باشد :/

آیا گرمای تولیدی لپ تاپ توانایی کباب کردن جوجه کباب های مذکور در معده ی این شخصِ نسبتا شخیص را دارد ؟ :///

۹۴/۰۶/۰۱
aden

نظرات  (۲۷)

اون تیکه خط اول که گفتی اون یه نفر منم که مرغ نمیخورم ولی جوجه کباب میخورم :))))
پاسخ:
امیدوارم هیچ وقت به سرنوشت اون خطِ سومی دچار نشین :)))
آخ عشق جان گفتی من از مرغ متنفرم 
ولی جوجشو میخورم 
حالا میخوای یه ده دیقه لرو تو فر شاید خام ها پختند
پاسخ:
من این کامنتو جواب دادم ، جوابِ منُ خورده بیان :/
جوجه چقد جذبه داره :)))))
اینجوری که جوجه خاما باید بیان منُ بخورن :دی
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۰۲ میلاد اسلام زاده
استعمال کول پد رو براتون تجویز میکنم...
:)
پاسخ:
کول پد نمیشه که بیشتر حالتِ خامیشون رو تشدید میکنه :دی
یه خورده لوسه اما منم دقیقاً همچین موجودی‌ام با این فرق که جوجه کباب رو خام خام نمی‌خورم حداقل :D
پاسخ:
همه با مرغ مشکلِ خاصی دارین چرا ؟ :))))
منم بسیار احساسِ ندامت میکنم :/
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۰۴ سعید موشانی
سر فصلو خوندم فک کردم در مورد داعشه هع
:))
پاسخ:
داعش :)))))))
من دیگه حرفی ندارم D:
پاسخ:
ما نیز :)))
من اصلا جوجه کباب دوست ندارم...
بشین تا کباب بشن :دییی
پاسخ:
شما از نوادر طبیعتی :)
منم معتقدم میشن :دی
ای واااااای :))
ازش خون هم می چکید؟ :))
پاسخ:
:))))))))
مگه من خون آشامم :دی
من مرغ و جوجه برام فرقی نداره. ولی ماهی نمیخورم امااا تن ماهی میخورم :))) 
پاسخ:
دقیقا برعکسِ من :))
من عاشق ماهیم ولی تن ماهی رو لب نمیزنم :)))
البته باید اعتراف کنم که برعکس خوندم پستتو! من عاشق مرغم به جز جوجه کباب :D
پاسخ:
از خلاقیتتون خوشم اومد برعکس خوندین :دی 
شما که دیگه خیلی منحصر به فردین :))))))
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۲۳ رفیعه رجعتی
خودتو بذار رو منقل ببین درس نمیشه:|
پاسخ:
حالا انقدام انتظار کباب شدن ندارم :))))))))
جوجه کباب خام خام یعنی چه جوری ؟ :||| 
پاسخ:
خام ینی نپخته به عبارتی کباب نشده :)
جوجخ نپپخته خوردی؟:/ چرا اخههههههههههههههههههههههههه :/ 
وای-_-

برعکس پست و اکثریت کامنتها من از گوشت خوشم نمیاد اما مرغ رو به هرحالتی(البته100% پخته) دوست دارم:) خصوصا زرشک پلو با مرغییش که غش میکنم براش:)))
پاسخ:
چون دوس دارم :)))

( اون البته 100% پخته ) تیکه بود ینی ؟ :دی

واقعا اون جوجه های نپخته رو خوردی؟؟؟؟؟

واقعا خوردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خب عزیز من نکن اینکارو ، فردا هزار تا انگل و مریضی میگیری خب :|

پاسخ:
بله خوردم :))))
زیاد نبودااااا دو تیکه کوچولو :دی 
انگل :)))))))

البته منم گوشت قرمز لب نمیزنم فقط کباب و چرخ کرده شو میخورم

من هنوزم تو شوکم :||||||

واقعا جوجه نپخته خوردی؟!؟

really??? :|

پاسخ:
با گوشت مشکلِ خاصی ندارم :)
نگران نباش من هنو زنده م :)))))
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۱ مبهم الملوک
آی گفتی آی گفتی   دس رو دلم نزار که خونه خواهر
فک کن تو امتحانای نوبت دومت فقط دوتا از امتحانات پشت سرهمه یعنی نیم روز  وقت درس خوندن داری یا درواقع دوره 
بعددددشبش با همین جوجه کباب بیرحم مسموم میشییییی
بعد امتحان ساعت 8 و تو تا ساعت 7:45 سرم داشتی 
من اگه اشپز اونو پیدا نکردم
#از باشگاه بود
پاسخ:
ایییییییییی مسمویت غذایی خیلی بــــــــــــــــــــــده :/
ای جان شکموی من کیه:-D
پاسخ:
من من من :دی 
میگن آدن بیا سوما با هم بحرفیم.‌خلوته هیش کی نی هنوز:-)
پاسخ:
کجا ؟؟؟ 
سوما چیه ؟ کیه ؟ کجاس ؟ O.O
Soma ye barnamas...az bazar dl kon emkan mokaleme ye tasviri b hamrahe chat....
پاسخ:
جل الخالق :)))
وای من یکی از بزرگترین ارزوهام بوده ک مرغوخام خام بخورم :)) هیچوقت فکر نمیکردم بشه!توروخدا دقیقا شرح بده چجوری خام خام خوردی؟و اینکه الان زنده ای یانه

+من عاشق مرغم.هرجوری که باشه ولی اصلا از گوشت خوشم نمیاد :|
پاسخ:
خامِ خام که نه ، تو پیازُ آبلیمو و زعفرون اینا خوابونده شده بود :)))
فک کنم زنده م :)))

+ من با گوشت مشکل خاصی ندارم :)
یه ضرب المثلی بد میگفتند از حول حلیم افتاده توی دیگ!!!!
خب خام خام دیگه چرا؟ :/
پاسخ:
صرفا جهت علاقه شدید :))
حالا چه مزه ای بود؟:/


نه اختیار داری استاد تیکه چیه فقطبا توجه به پست لازم دیدم تاکید کنم!:دی
یه بار دختر عمم جلو من میگو نپخته خورد یعنی هنوزم یادش میافتم دلپیچه میگیرم..واقعا خوردی؟ جَویدیش یا قورت دادی؟ آخه چرا؟ چطور فهمیدی دوست داری اینو اولین بار ؟:| 

پاسخ:
خوشمزه ^___^

ممنون از تاکیید :دی
اووووووووووه مای گاد :|||| ، خام خوردنِ میگو واقعا جرئت میخواد دیگه :/
جویدم ، قورت دادم ، لذت بردم ، دل درد گرفتم :)
اولش وقتی مرغُ تو پیاز و آبلیمو و زعفرون اینا میخوابودندن خب ؟ 
اول از پیازاش شرو کردم یه بار به سرم زد مرغُ امتحان کنم ، دیدم در مقابل پیاز این مرغاااا خدایین :دی
این تیک تاک که میگی چطوری نوشته میشه؟
یا منظورت بی تاک ه؟
ببین من شمارمو بت داده بودم شمار تو بهم نداده بودی از تلگرام پی ام دادی اگه میشه یه اس بده شمارت بیفته مرسی:-)
پاسخ:
میام وبت میگم :)
من هنوز زنده ام
پاسخ:
کجایییی توووووو ؟ :/
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۴۷ مادموازل ساراh
منم خامشو دوست دارم...و به جای تو که فقط کبابشو دوست داری..من سوخاریشو دوست دارم
پاسخ:
واااااااااای ساراه جونم کجا بودی ؟؟
از زندگی نا امید شدم ، 
اینا یه جورایی با من مصاحبه می کردن انگار آدم خوردم :دی 
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۴۳ مادموازل ساراh
انصافا خوشمزه س خیلی ی ی ی...چون امتحان نکردن نمیدونن...

پاسخ:
^________^ ، اهموم خیلی :)
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۲۹ آدم ارغوانی
ممکنه داشته باشه...! :|
هیچ چیز غیر ممکن نیست!
پاسخ:
الان که دیگه اثری از این کوچولوهای خام در معده این شخص نسبتا شخیص وجود نداره :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">