در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

به یادِ خاطراتِ دوران جهالت :)

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۵ ب.ظ

دقیقا اول راهنمایی تا سوم راهنمایی 

( حسِ مادر بزرگ بودن بهم دست داده ، بچه های الان نمیدونن راهنمایی چیه :/ )

هر وقت بارون میبارید به زور پدرِ گرامُ میشوندیم پشتِ ماشین که بنده رو ببرن بیرون بارون ببینیم :دی

ایشون اول عکس بودن به یادِ اون روزها تبدیل به نقاشی شدن :)

 دستورِ اکید هم صادر میشد آهنگ غمگین پلی شود 

شما هم با آهنگ منُ ببخش از هومن سزاور از منظره بارونی لذت ببیرید :)


۹۴/۰۵/۲۹
aden

نظرات  (۲۱)

۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۱ مبهم الملوک
چرا جهالت
من هنوزم اینجوریم....امتحانات نوبت دوم وقتی هوا بارونی بود من پیاده میومدم 
وقتی بارون میزد ...مدیر خودش بهم میگفت چای میخوری؟
من همیشه چای میخوردم تو بارون  الانم میخورم 
4 ساعت لب دریا نشستن شاید عجیب باشه ...ولی من عاشق این کارم.....حتی خیس کامل شدن زیر بارون

پاسخ:
نه من دلم نمیخواد خیس شم به هیچ وجه من الوجوه  -___-
وای من دریا میخوام :/
این چه قشنگه، دوسش داشتم
پاسخ:
مـــــرسی :)
چ زوری داشدی
من اگه میگفدم‌الان زنده نبودم
پاسخ:
نه آخه مثلا خودشونم کار داشتن بعد منم میگفتم قبول می کردن :دی
اتفاقا میدونن راهنمایی چیه ! از بس بقیه نمیدونن پایه های ما جحوریه باید ب همون روش قدیم براشون بگیم !!
پاسخ:
:دی 
به هر حال واسه طلاعات عمومی خودتون خوبه :)))
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۶ فاطمه (خودکار بیک)
من با منو بارون لذت میبرم با اجازتون :))
پاسخ:
حالا شما چون شمایی راحت باش :)))
جهالت های دوست داشتنی....
یادش بخیر 
پیر شدیم رفت و هیشکی بهمون نگفت پدربزرگ
هی....
پاسخ:
من اگه کسی بهم بگه مادربزرگ خودکشی میکنم -___-

بابای من امکان نداره همچین کاری بکنه :/

پاسخ:
:))
این نقاشی بهترینشون بود برای من
بوی پاییزو اورد تو اتاقم! این نقاشی خیلی خوب بود! خیلی ...
هووووووووووم ...بوی پاییز^_^
پاسخ:
پس این نقاشی تقدیم به یاس عزیزم :)
چرا خیس نه؟
یه بار که بارون اومد دست خودتو بگیر و بدون چتر و ماشین برو..
حتی اگه بعدش ذات الریه هم بگیریم ارزشش رو داره:|
پاسخ:
چن بار به زور دستمو گرفتن بردن ولی اصلن از حسُ حالِ خیس شدن خوشم نمیاد بیشتر عصبی میشم :/
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۹ رفیعه رجعتی
چ پدر پایه ای!راضیم ازشون^__^

+عکس خعلی خوبهههههههههه:)
بوی بارون میاد...
پاسخ:
ما هم از ایشون راضی ایم :)

+ نقاشیه البته :دی
بابات چ بچه ذلیل بوده آدن...:-) 🙈
پاسخ:
به جونِ خودم اینجوریام نیس :)
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۲ ✗✗panteaaa ✗✗
میگم دقیقا خدا چه مدل هنر نقاشیی تو وجودت گذاشته انقدر باحال نقاشی میکشی ? D:
من کافیه بگم آهنگ غمگین
بابام میگه نونت کمه غذات کمه تشنه ای گشنه ای مریضی بی سرپناه موندی چه مرگته که غمگین گوش بدی :|||
 
خیلی بامحبته بابام عصن :))))
پاسخ:
برین کنار بازم پانته آ اومده واسه تزریق :)))))
آره بابایِ منم بعد از یه عالمه شوخی و حرص درآوردن آهنگو میزاره :دی
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۷ مادموازل ساراh
این عالی شده آدن!!
پیشرفتتو خودت هم حس میکنی؟؟؟
پاسخ:
مـــــــــرسی :)
نـــــــــــه ، من که هر کدومو به بابام نشون میدم از زندگی نا امید میشم  -_______-
چ پدر حرف گوش کنی:)حالا چرا اهنگ غمگین ؟؟
پاسخ:
:)
صرفا جهت برداشتن فاز عاشقی :دی
اوه مای گاد منو اینهمه خوشبختی ^_^
پاسخ:
بـــــــــــــوس بـــــــــــوس :)
من عاشق بارونم
پاسخ:
ما هم از دور عاری از هر گونه خیس شدن :)))))))
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۵۷ آلبرت کبیر
حالا جهالتش کجا بود ؟؟؟ یکی منو از ابهام در بیاره :)))))))
پاسخ:
هوم ؟ بش فک نکردم :دی
علاوه بر راهنمایی امتحانات ثلث اول، دوم، سوم وقوه ای هم داشتیم یادش به خیر
الان من خیلی فسیلم
پاسخ:
جدی ثلث سومم داشتین ؟؟؟ :)
اره بابا
یادش به خیر
فکر کنم اول راهنمایی بودیم که سیستم ثلثی عوض شد و ترمی شد...
چقدر سنم بالاس
پاسخ:
عزیزممممممممم :))
خیلی خوبه همه مدلی رو تجربه کردی :)
عالیه وبت 

منتظرتم
پاسخ:
باشه باش :|
۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۵۳ سیـن بـانو ...
منم خیلی این حالتو دسوت دارم .. خصوصا اگه ماشین ساکت باشه و فقط صدای موزیک بپیچه :)
پاسخ:
بلـــــــــــه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">