در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

شامپو نگو بلای جون !!

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ

پدر ها و مادر های آینده لطفا وقتی بچه ی دلبندتان یک روز گنده شد و همچنان شما وظیفه ی خریدِ شامپو وی را بر عهده داشتید در انتخاب خود کمالِ دقت را به عمل آورید چرا که ممکن است خرسُ گنده دلبند شما دیگر فکرِ حمام رفتن به سرش نزند :/

حتا ممکن است آن شامپو را به عنوان یک شامپو بانوان از کمپانی معتبری مانند کلییر معرفی کنند  

ولی انگار عصاره زبانِ مادرشوهر در آن اعمال شده است 

مثلا وقتی خرس گنده دلبندتان کف را تند تند روی سرش میمالد احساس کند سرش را در یک تشت عرق نعنا خالص فرو برده به گونه ای که خنکی بعد از تندی موهایش را احاطه کرده باشد و در حمام با تماس دست به در و دیوار بتواند لیف و صابون را پیدا کند و تا دو ساعت بعد از حمام همچنان چشمانش کاسه خون باشد و جرئت گشودن دیده گانش ر نداشته باشد 


۹۴/۰۵/۲۸
aden

نظرات  (۲۳)

از این پست میشه مدت زمان حمام کردن رو هم حدس زد!
پاسخ:
هوم ؟ !!
اینکه برای شستن کف ها و دیدن میتونستین دنبال شیر آب بگردین بعد با چشم باز لیف و صابون بردارین! 
پاسخ:
بله اگه شامپو معمولی بود میشد این کارو کرد 
ولی همونطوری که در پست توضیح داده شده قربانی تا دو ساعت بعد از حمام جرئت باز کردن چشم خود رو نداره از شدت سوزش !!
آقا این کلییر کثافط لیمو منو هم زخم زده 
چقد سرم یخ کرد وااای
پاسخ:
تو عم زخم خورده ای میم جان ؟ ://
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۰ فاطمه (خودکار بیک)
عموپورنگم گفته خندوانه از من کپی کرده !

پاسخ:
:|||
اوهوم منم زخم خوردم عشق جان 
پاسخ:
دردامونم مشترکه :**
میبینم تو هم زخم خورده ای...جدا کلییر چی تو شامپواش میریزه که ادم تا یک ساعت بعد حموم حس میکنه فلفل یا نمک ریختن تو چشاش؟؟؟
پاسخ:
چرا همچین میکنه این بچه واقعا ؟!!  
هممونو چزونده :/
:)))))))))))) عصاره ی زبان مادر شوهر وای عالی بود:)))))))))))))

+ من باهاش کیف میکنم عاشق خنکی کله ام!:)) داییم یه بار تو حموم ازش زد یهو دیدیم داد و بیداد که این چی بود من زدم به کلم! بیچاره ترس برش داشته بود دکلره ای چیزیه:)))))))))
پاسخ:
:دی والا بوخودا :)))
+ حالا منم بخوام باش حال کنم ، چشام گناه دارن خب :(
همون داییت که رفته بودی عروسیش ؟ :دی
جدا عمو پورنگ گفته خندوانه از اون تقلید کرده؟:/



+بذار تو توهم خودشون باشن :)


پاسخ:
ظاهرن گفته :)))))))))))

خیلی خوبه بعضیا اعتماد به نفس دارن 

ولی این که بعضیا اعتماد به سقف دارن .... سکوت میکنم  -____-
خب خوب کف میکنه استففاده کنید بعنوان مایع ظرف شویی :))
پاسخ:
 بعد وقتی توش غذا میخوری از راه گلو دوباره تندی خودشُ به چشم میرسونه :دی
فقط شامپو بچه :))
پاسخ:
نه بابا موهای من با این شامپو قرتیا کف نمیکنه که :دی
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۳ مبهم الملوک
خدای صبرت دهد.....!!
آی گفتی آی گفتی شامپو انگار دشمن خونی چشای ادمه میره تو اعماق چشام بعد چشام میشه شربت البالو با طعم شامپو

پاسخ:
شربت آلبالو با طعم شامپو :دی 
:)))))))))) به این نمیگن کپی میگن توارد!!!
پاسخ:
توارد دیگر چیست ؟ O.o
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۹ رفیعه رجعتی
کلییر؟!نععععععععععععع

+حرفشون خعلی خنده دار بود!منم خوندم:D
باس بخندی فقد!
پاسخ:
منم اولش باورم نمیشد کلییره :))
+ میخندیم :))))
بهش  میگفتی خوشم اومد دزدیدم
حرفیه ؟!

بدم میاد از این جور ادما


پاسخ:
من ندزدیدم :/
شیطونه میگه اصول اخلاقی رو بزارم زیر پا لینکِ پستشو بزارم خودتون قضاوت کنین ://
شامپو خوب به ما هم معرفی کنین .. ;D
پاسخ:
اگه واسه خودکشی میخواین کلییر حرف نداره :))
;)))))

نه بابا واسه سلامت موهام میخوام .. :| ;)))))

+ خب جواب میدی یه ندایی هم بده .. ;D
پاسخ:
سان سیلک خوبه ، خیلی ملایمه :)))

میدونم ندزدیدی...
با این جور ادما باید این جوری حرف زد
پاسخ:
چه عرض کنم والا ://
شامپو سیر پرژک غذای کامل مو :|
پاسخ:
مولتی ویتامین :دی
فک میکردم فقط چشمای من به این شامپو حساسیت داره:|چون بقیه ی اعضای خانواده باهاش مشکلی ندارن

+شامپو فقط شامپو بچه گلرنگ (ازونایی که توشون تیله هست نه،اونا خیلی تلخن :| ) و اون شامپوهایی که روشون عکس انگری بردز داره :))
اینا خیلی خوبن :)
پاسخ:
+ مگه میشه با این شامپو مشکلی نداشت ؟ :/

+ :دی ، من موهام با شامپو بچه تمیز نمیشه :)))))))
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۳ ✗✗panteaaa ✗✗
آقا منم اولاش از این قر و فرای شامپو خارجیا میزدم
کیلییر هداندشولدر اونکه اولش "سان" داره بقیشو یادم نمیاد ، داو و ...
ولی الان فقط یه شامپو
"تخم مرغی صحت " :|
به جان خودم یک بوی خوبی میده یک بوی خوبی میده آدمو مست میکنه...
پاسخ:
بوی خوب که میده ولی شدیدا موهای آدم ریزش پیدا میکنه :)
ندا الان رفتم حموم همون شامپو سیر کذایی رو زدم به موهام
چشمت روز بد نبینه،رفت تو چشمم،چشمم شده کاسه ی خون
ندا میسوزه :|
ندا کمک :|
ندا :|
پاسخ:
آخـــــــــــــــی :/
ولی باور کن شامپو سیر خیلی بهتر از این شامپو اجنبیاس :))
کلییر که اینجور نیست!
وقتی آدم بدشانسی میاره :(
پاسخ:
همه که گفتن اینجوریه :/
من که چند ساله از کلییر استفاده میکنم مشکلی باش نداشتم
این سری رفتم حموم میریزم تو چشمم ببینم چطوره :)))
پاسخ:
والا ما تو چشم نریخته سوختیم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">