در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

آشفته نوشت

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ق.ظ

پسر خاله جان که زاده ی اردیبهشتِ 1385 هستند و ما ارادتِ خاصی به ایشون داریم 

جوری که خاله جانمان می خواهند قیدِ اختلاف سنی را بزنند و ما رو به وصالِ هم برسونن :دی

بله امشب تبلتش رو آورده بود به مادربزرگ فیلم نشون بده 

مادربزرگ : این فیلمه رو کی واست فرستاده ؟

پسر خاله جان : آدن 

مادر بزرگ : به به چه فیلمِ قشنگیه ازش تشکر کردی ؟

پسرخاله جان : نـــــه ، تازه شم کلی حافظه مُ گرفته 

من و همه ی حضار محترم :|||


+ متاسفانه طراحی قلبُ و مغز انسان پذیرشِ محبت به مقدار فراوان را ندارد 

و مازادِ آن را به شکل خودشاخ پنداری پس می دهد ، مراقب باشید محبتتان را الکی هدر ندهید چرا که بعد از چند بار شکستن پی در پی قلبتان 

با بحرانی شدید تر از کمبود آب دچار کمبود ابراز محبت می شوید 


+ آخرِ فیلم ( چند متر مکعب ) چه می شود ؟ کبوترای عاشق در کانتینر می میرند ؟ 

اصلن بنده آی کیوی برداشت آزاد ندارم :||


+ چرا اینجا انقد خلوت شده ، همگی یهو با من قهر کرده اید آیا ؟ :////


+ روز دختر مبارک :)

شما فک کنین به صورت همون جیگر باباها و این قرتی بازیا که میگن تبریک گفتم :))



۹۴/۰۵/۲۵
aden

نظرات  (۱۶)

۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۴۳ آلبرت کبیر
ما همسن اینا بودیم پدرمونم گوشی نداشت و خودمونم نمیدونستیم گوشی چیه
حالا تبلت میگیرن دستشون
فقط حیف که فرهنگ استفادشو نداریم هنوز :|

پاسخ:
دقیقا 
یادمه یه بار با خاله اینا رفتیم مسافرت ولی چون هیچکدوم از دو خانواده گوشی نداشتیم تا آخر سفر هم دیگه رو پیدا نکردیم :||
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۰۳ فاطمه (خودکار بیک)
همه جا خلوت شده کلا :|
پاسخ:
چیشده مگه ؟://
ما هم یه ورژن از این دایناسورا داریم، به منی که با استیو خدابیامرز روزگارانی گذروندم (!) میگه «مترسک؟ تو این بازی رو بلدی؟ یا فقط بلدی با تبلتت فیلم ببینی؟» من :|
بعدش کافیه یه شوخی مختصر باهاش بکنم تا با محکم‌ترین چیزی که دم دستش داره به تک‌تک نقاط حساس بدنم (از سر بگیر تا کف پا) ضربات شدیداً محکمی بزنه و هم‌چنان من :|
و خداوند جنبه را آفرید :|
روزتم مبارک ;)
پاسخ:
:دی 
اینم تا دو سال پیش برخورد فیزیکی شدیدی با بنده داشت
خدا رو شکر یه قدم پیشرفت داشته ، شما هم امیدوار باشین :)
مـــــــرسی :)
خودشاخ پنداری رو واقعا قبولش دارم.
دقیقا درسته.
"لطف مکرر توقع دائم می شود" و بعد اولین مشکل آخرین مشکل خواهد بود و شما بدترین موجود عالم خواهی بود!!!
.
روزتون مبارک
پاسخ:
بله متاسفانه :/

مرسی :)
چقدر پستات خوبن :))
پاسخ:
بوس بوس :))
بچه های الان به شکل عجیبی حاضرجواب شدن.. من که واقعا جلوشون کم میارم :))
روزت هم مبارک :)))
پاسخ:
در نوع خود گودزیلایی به تمام معنان :)))
مرسی عزیزم همچنین :)
:))
پاسخ:
دقت کردی اینجا خیلی کم حرفی :))
راحت باش بلاگِ خودته :))
ببخشید من خر نفهمیده بودم وقتی وبمو پوکوندم لیست دنبال شونده ها هم پوکیده 
دهه هشتادیا گودزیلان 
معذرت ک حواسم نبود عشق جان روزت خیلی مبارک
پاسخ:
نه بابا دور از جون این حرفا چیه 
واقعا :))))))
روزِ شما هم خیلی ویژه مبارک دُردونه :**
روزمون مبارک🙈😉
پاسخ:
مبارک ،  مبارک :)
چرا تلگرامتو حذف کردی ؟؟؟ :/
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۶ ✗✗panteaaa ✗✗
عـــَــخـــِـی ! شکست عشخی از پسرخاله ی گودزیلا #

اون مورد دوم رو به شدت موافقم :||| راستش یه موقعی به این جمله که کلا به همه محبت کن حالا چه جواب بدن چه ندن اعتقاد داشتم ولی خب الان به جمله ی با هرکسی مثل خودش رفتار کن اعتقاد دارم

آقا دقیقا سوال منم همینه که خب تهش چی میشه ؟ :-"
ولی خیلی عشقولانس... من که خیلی دوسش داشتم کلی هم گریه ام گرفت ... گوناه داشدن خب ...

روزت مبــآآآآآرک خوشگل خانوم ! :)
پاسخ:
:دی
پانته آ کامنتِ تو جامع ترین کامنتِ دریافتی این پست بود :)))
مرسی عزیزم :***
تو یه گروه اعصابمو خورد کردن چون قبلا لفت داده بودم باز نمیشد لفت بدم برا همین حذف کردم ضمن اینکه هیچ حس خوبی نسبت به تلگرام و وایبر و‌بقیه ندارم به جز اینستا و فیس ....همون بهتر که حذفش کردم😉
پاسخ:
چه میدونم والا :/
په چجوری اختلاط کنیم ؟ :دی
روزت مبارککک در ضمن از دهه گودزیلاها بیشتر از این انتظار نداشته باش :))
پاسخ:
مــــــترسی عزیزم :)
همچنین :**
بله واقعا :دی
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۷ ✗✗panteaaa ✗✗
من کلا همیشه منزین به صفت تفضیلی "ترین" هستم :))
عصن به این امید زنده ام :))
قوربونت برم من عشقولیم :***
پاسخ:
همیشه ترینی عزیزم :)))
بهترین ، دوست داشتنی ترین ، خوش زبون ترین و ...
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۷ ✗✗panteaaa ✗✗
من کلا همیشه منزین به صفت تفضیلی "ترین" هستم :))
عصن به این امید زنده ام :))
قوربونت برم من عشقولیم :***
پاسخ:
دو بار اومده کامنتت ^______^
لاین و واتس اپ نداری؟؟
پاسخ:
نه :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">