در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

برسد به دستِ فندق :)

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ق.ظ

طرحی از مبهم الملوک با اندکی اقتباس :))

حوضِ اورجینالِ طرح خیلی وقت بوده رنگِ آبی به خود ندیده گویا 

این شد که من به بدلشون رنگی خوش لعاب بخشیدم :))



بابت تاخیر هم ببخشید مبهم الملوک جان ( فندق نوشته های من )

اصلن نقاشی ابداع شده که حالِ آدمیزادُ از این رو به اون رو کنه :))


+ این مرگ تدریجی معمای پیچیده ای نیست 

شاید تو ر...

شاید تو رف...

شاید تو رفت...

شاید تو رفته...

شاید تو رفته ا...

شاید تو تدریجی رفته ای ! ... 

نیما باغبان 


+ متنِ خیلی قشنگیه :)

۹۴/۰۵/۲۴
aden

نظرات  (۱۲)

چ شعر (!) جالبی !

تدریجی رفتن بده.
پاسخ:
خیلی قشنگه 
البته من نمیدونم شعره ، متنه چیه !!
قشنگ شده. هنوز وقت نکردم این برنامه رو بگیرم باهاش بکشم :|
هی ادمو وسوسه میکنی :|
پاسخ:
مــرسی :)
من بر شما هیچ تسلطی ندارم جز این که شما را فراخواندم :دی
طرحه چه قشنگه، بیش‌تر شبیه عکسه تا نقاشی، ایول
پاسخ:
اره طرحِ خیلی قشنگیه ، مـــــــرسی :)
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۴ فاطمه (خودکار بیک)
این طرحه خیلی منو یاد اون عکس خودم میندازه
خیلی قشنگه در کل :)))

پاسخ:
ارررررررررره راس میگی توام کپ همین عکسُ داری :))
مــــرسی :*
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۰ آلبرت کبیر
زمان ما ازین نقاشیا نبود :دی
پاسخ:
زمان شما :)))))
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۹ مبهم الملوک
وااای دختر افرین خیلی قشنگ  شده

مرسی از هنرت مهربون :)
پاسخ:
خواهش ...
آخرش سوپرایزمُ خراب کردی خودم اومدم بت گفتم ://
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۴۳ مبهم الملوک
از وقتی گفتی منتظر بودم 
البته الانم سوپرایز شدم 
و خیلی خوشحال  :)
فکر نمیکردم اینقد سریع بکشی .....واقعا خیلی خوشگل شده 
پاسخ:
قابلی نداشت :))))

+ ولی کودک درونم قهره :دی
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۴۷ مبهم الملوک
کودک های درونم رو میفرستم با کود ک های درونت معاشرت کنن
باشد که به توافق برسند
خودمم میگم معذرت..!!   :)

پاسخ:
کودک هااا ؟؟؟؟؟!!!!!! 
چه خبره ؟؟؟
معلومه بچه دوس داری ؟ :))
نه بابا معذرت چیه من شوخی کردم :*
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۵۴ مبهم الملوک
من عاشق بچه هام......عشقن

میدونم ....ذره ای دلخوری رو دوس ندارم ..حتی قد یه نخود
پاسخ:
منم از دور دوسشون دارم :)
از بس که شما خانومی :)
واااااااااااااااای این خیلی خوشگله! پپر از حس خوبه این نقاشی! عالی عالی عالی :)
پاسخ:
له نشده بچه مردم ؟ :))))))
مــــرسی :)
Zibaaaassss aden😜
پاسخ:
مــــــــــرسی :)
چه نقاشی خوبی
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">