در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

ما به تبخیر شدن نیازمندیم -____-

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۳ ب.ظ

حالا شاید من هم یک روز عاشق شدم 

شایــــــد یک روز ازدواج کردم 

ولی مطمئنم خلوتِ خرم سلطان و سلطان سلیمان را در اینستاگرام شبیه سازی نمی کنم  -_______-


# عشقولانه های حال بهم زن  

۹۴/۰۵/۲۱
aden

نظرات  (۱۲)

عشقولانه های حال به هم زن :)))))
پاسخ:
تا به چشم نبینی درک نمی کنی حالِ منُ بخدا ://
آدمی همواره در برون، همان را درو می کند که در جهان اندیشه ی خود کاشته است.
پاسخ:
خیلی هم عالی :)
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۶ فاطمه (خودکار بیک)
میدونم دردتو...من دیدم از هم بخاطر...... تشکر هم میکنن! 
تشکررررر!  میفهمی؟؟؟؟  تشکر میکنن از هم!!!! 
پاسخ:
میدوووونم کدومووو میگی دیدم اونو :||||
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۹ فاطمه (خودکار بیک)
من نابود شدم اصلا! 
یعنی اونپ دیدم کاملا نااااابود شدم :|||
پاسخ:
:)))))))
اره منم کپ کرده بودم تا چن روز :))
!!!!!
خدا را شکر که ما یک یازده دو صفر ساده داریم و از هر خطری مصونیم!!!
:))
پاسخ:
ما کمالِ تشکر را از شما به عمل می آوریم که خود را درگیر این گونه مسائل نکرده اید -_____-
خو نگا نکن من چ راحتم اینستا ندارم عشق جان 
چرا از سریالای ترکی بدم میاد اوووغ
پاسخ:
آخر میدانید ما در برابر کودک درونمان مسئولیم چه کنیم که از ما اینستا می خواهد :دی
من حریمِ سلطانُ تا قسمت آخر نیگا کردم :||
حال بهم زن ها :|
پاسخ:
-_____-
یا خود خدا :| خرم و سلیمان؟ وای :/
پاسخ:
فقط شما خیلی واکنش نشون دادین :))))
:)))))
پاسخ:
:))
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۵ مبهم الملوک
حااااال بهم زن ها
پاسخ:
-____-
باز چی شده ندا؟؟؟
پاسخ:
هیچی دوستان خیلی لاو ترکوندن :دی
ﻭاﻗﻌﺎ ﺁﺩﻡ اﺯ اﺯﺩﻭاﺝ و ﻋﺸﻖ ﻣﺘﻨﻔﺮ ﻣﻴﺸﻪ ﺑﺎ اﻳﻦ ﻛﺎﺭاﺷﻮﻥ
پاسخ:
والااااا :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">