در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

لجام گسیخته ها رام می شوند

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ق.ظ

- آدن ؟

+ هوم ؟!!

- خانوم .... یادته ؟

+ اهوم

- پسرش خیلی خوشتیپ بود ، یادته ؟

+ همون که رتبه دو رقمی شد ؟

- آره 

+ آره ، ( نیشخند ) چیشده یادِ اون افتادی ؟

- من میخوام ارشد تهران قبول شم 

+ چه ربطی داره ؟

- چن ساله تو دلم نگه داشتم تو اولین نفری بهش میگم ، من عاشق پسر خانوم فلانیم 

+ :||| ، دیوونه ای ؟؟؟

- چیه مگه ؟

+ اون که با فرنازه 

- نه یه ماهه جدا شدن 

+ :||| ، اونوقت تو چجوری فهمیدی ؟

- خودش بهم گفت 

+ خودش ؟!!!!!!

- چند ماهه فیسبوک باهم حرف می زنیم 

+ .....


همه ی این دوستی ها مثل قطره های یه رودِ پرخروش در حالِ فرار اند 

امــــــــــا

پسرِان لجام گسیخته ای که به هرز پریدن عادت کرده اند عاقبت در دامِ چشمانِ دختری گیر افتاده و رام خواهند شد 

و اماا ورژن دخترانه ی این گونه پسرها عاقبت در چاردیواری مردی متعصب خون گریه می کنند و این چرخه همچنان جریان دارد 


+ نویسنده بابت سوق دادنِ نوشته هایش به این چنین مسائل قلبا پوزش می طلبد 

اتفاقات این روز هایش همچون افکاری را به مرجله ی نگارش می کشانند 

۹۴/۰۵/۱۹
aden

نظرات  (۱۱)

هییی. امان امان. 
پاسخ:
امـــــــــان :)))
چه کلمه ی مناسبی بود خدایی :))
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۳۳ آلبرت کبیر
جل الخالق ... جوونای ما هم کم کم دارن خل و چل میشن با این کاراشون :|
پاسخ:
یکم از خل و چلی اون ور تره :///
عجب :|
پاسخ:
بله :|
Oo
پاسخ:
:///
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۴ ✗✗panteaaa ✗✗
این چیزا زیاد داره رواج پیدا میکنه
سوق دادن نوشته هات به این مسائل طبیعیه ، گاهی وقتا آدم دیگه نمیتونه چیزی نگه و ننویسه !
" اما ورژن دخترهایی که عاقبت در چاردیواری ... " به شدت تایید میکنم.
نظریات جامعه شناسانه روانه ی بازار کن # بی تملق
پاسخ:
:دی 
پانته آ ، تا حالا به این فک کردی اگه تو نبودی کی به من موج مثبت تزریق می کرد ؟ هوم ؟ 
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۵ ✗✗panteaaa ✗✗
این پستت با اون پست من چه تفاهمی دارن =))
یو آر مای نیمه ی گوم شده ... :))))))
پاسخ:
به به عجب نیمه گمشده ای :))) :***
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۷ ✗✗panteaaa ✗✗
هوم ... هیچکس !
عصن من فرشته ی موج مثبتم :)))))))
وقتی چیزی شایسته ی تحسین باشه و جدا خوب باشه باید بگیم که خوبه !
نباید پنهانش کرد خب !
مخصوصا اگر خالقش آدم دوست داشتنیی چون یو باشه ! :****

×××

بهله دیگه ! هم نیمه ی گوم شده ی من عالیه هم نیمه ی گوم شده ی شما !

پاسخ:
اصلن شما فرشته ای بلهههههههههههه :))
فدات عشق جان چشات قابل تحسین میبینه :دی
نیمه گمشده هامون تو حلقم :)))
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۵ فاطمه (خودکار بیک)
متاسفانه این چیزا داره این روزا زیاد دیده میشه :((
پاسخ:
بله متاسفانه :/
من فک میکردم عشق فیسبوکی منقرض شده باشه دیگه :|
پاسخ:
عشق فیسبوکی نیست البته راه ارتباطیشون فیسبوک بوده ://
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۹ مبهم الملوک
عجیب اندر غریبااا
سکوت ست وسکوت 
پاسخ:
سکوت ://
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
پاسخ:
://

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">