در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

ضیافت های .... ایی !!

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۷ ق.ظ

از معدود وقت هایی که دلم پسر بودن میخواهد وقتی است که پایِ مهمانی های دخترانه به میان می آید 

دخترانی که اول تا آخرِ مهمانی می رقصند ، دخترانی که اوووووووج ذوق کردنشان مربوط به زمانی است که دوستِ با کلاسشان شماره لاکِ محبوبشان را می پرسد 

دخترانی که یکی از اهدافِ عظیمِ دور همی هایشان گذاشتن عکسی با مضمون ( من و دوستان همین الان یهویی خونه ناناز ) در اینستاگرام است !

دخترانی که شب و روز به فکرِ پیدا کردن بی افی شاخ تر از مابقی دوستانشان هستن 

دخترانی که از ترس افت کلاسشان مجله هایِ مد را داغِ داغ می قاپند 

دخترانی که با همه کهکشانِ راه شیری گرم می گیرند تا تعدادِ لایک های اینستاگرامشان سر به فلک بکشد  

دخترانی که اگر یک لحظه کنارشان بشینی عکسِ همه دوستانشان را به تو نشان می دهند و آخرش با نگاهی طاووس وارانه می پرسند ؟ من باکلاس ترم یا اینا ؟ من خوشگل ترم یا اینا ؟ و از تو قطعا انتظار یک جواب دارند : تو !

حتی گاها اگر وقت اضافه هم داشته باشند کار را به قیاس بی اف های خود و دوستانشان می کشانند 

همان مهمانی هایی که از اول تا آخر یک گوشه میشینم و عکس های گوشی ام را 500 بار نگاه می کنم 

و در آخر مهمانی باز همان جمله همیشگی را می شنوم : چرا انقدر افسرده ای ؟!!


شاید دخترانگی هایم نم کشیده ، شاید آن ها نرمال باشند و من یک جایِ کارم لنگ بزند 

نمی دانم ؟!! فقط در صدد پیدا کردن بهانه ای برای نرفتن به مهمانی پیش رو هستم 

همه ی کپون هایم سوخته ، این پنجمین مهمانی است که قرار است برایش بهانه بتراشم 

۹۴/۰۵/۱۸
aden

نظرات  (۱۷)

هعی...
اعلام همدردی می‌نمایم
پاسخ:
من به یک بهانه تراش حرفه ای نیازمندم ://
ی سوال ما دختریم یا اینا؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
همه اینایی که اطرافِ منن این مدلین !!!
نمیدونم ، همیشه از نظرِ اونا من یه چیزیم میشه :///
به نظر  خودت چی؟؟؟؟/
کدومو دوست داری؟
فقط تو مهمی فقط
پاسخ:
کدومو دوس دارم ؟ ://
نمیدونم فقط مطمئنم اون مهمونیا رو دوس ندارم :))))))
خدا بهت سلامتی بده..
دی)):::خ
پاسخ:
:||
مهممانی خر است...
پاسخ:
از این نوع البته :))
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۱۴ آلبرت کبیر
نگران نباش ... اونا هستن که نرمال نیستن از نظر من :|
البته مشکل بیشتر سر تربیت ناصحیح بچه های این دوره زمونس
پاسخ:
:))
البته این خرسایِ گنده بچه های 21 سال پیشن ، خیرِ سرشون به مرحله ی بچه دار شدن دارن نزدیک میشن :||
الان با این حساب یعنی خانوم من خیلی آقاست؟ :D
پاسخ:
ما خانوم های آقا را عاشقیم :دی
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۳ ✿شمیم زندگی✿
عجب!!!
خب نمیدونم چی بگم؟
پاسخ:
واسه سلامتی بلاگرها صلوات بفرست :))
بگو بابام نمیذاره بیام، گفته اگه بری نمیذارم خونه بیای :))) 
پاسخ:
:))))
نمیشه ، صاحب مهمونی دخترِ صمیمی ترین دوستِ خونوادگیمونه 
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۵ فاطمه (خودکار بیک)
اینو خدایی درک میکنم !
پاسخ:
ما همچنان آدم های درک کننده را عاشقیم :))
وای که چقدر باهات موافقم !
تو جشن تولدایی که من میرم همه دارن درمورد مد و لباس های جدید و  شماره رژلب و مانیکور ناخن و صندل و سلفی و اینستاگرام و عکس پروفایل این و اون و لباسای فلانی و قیافه ی بهمانی حرف میزنن
پاسخ:
دردِ مشترک :///
حرص نخور :))
پاسخ:
نمیزارن که :دی
نه ما نرمالیم😊نگران نباش....
پاسخ:
به زندگی امیدوار میشویم :دی
شبِ شعرِ دخترونه و کلاس سفالگری و موسیقی و اینا رو نرفتی خب :| بابا کلی دختر فرهیخته داریم!! نمونه ش من مثلا ^_^ (خودتی!!)
منو تو آخه چقد شبیه همیم عشق جان؟

اینقد منم دلم میخواست پسر بودم یکی به همین دلیلی که تو گفتی

ودیگری پیاده روی های شبانه
پاسخ:
پیاده روی های شبانه ، آی گفتی ای گفتی 
عشمی تووووو ، آخرش یه روز با هم میریم ، به امید آن روز :)))
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۵۸ مبهم الملوک
افکار دارند عجیب اندر غریب عزیز
تو نیز خود را اندوهگین مکن

#پیاده روی شبانه را عاشقم  شدددییییید
پاسخ:
مگه میزارن :/
 + تو عم پایه ای بریم ؟ :))
من فکر میکردم این دخترا فقط تو فیلمای تین ایجری آمریکایین!!!
الان واضحه به رخ همه دارم میکشم که هیچ کدوم از دوستام این مدلی نیستن یا واضح تر بگم؟ :))))))
پاسخ:
:دی
واضحه ، واضحه :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">