در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

روح هایی که در جسمِ خود بیگانه اند !!

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۲ ب.ظ
همیشه معتقد بودم معمولی ها جذاب ترین ها هستن 
معمولی ها تو اعماقِ وجودشون الماس های گران بهایی وجود داره که همه قادر به دیدنشون نیستن !!
این قضیه میتونه تو همه زمینه ها صدق کنه 
ستاره های معمولی ، نویسنده های گم نام ، خواننده های شناخته نشده ، فیلم های کم سرُ صدا و ...

آینه های روبه رو از همون معمولی هاست که اکران شدنش جنجال به پا نکرد 
حتی شاید هنوزم خیلیا از وجودِ همچین فیلمی خبر ندارن 
فیلمِ فوق العاده ایِ ، انتخاب شخصیتا و تاثیر گذاریش عالی بود 
به نظرِ من خیلی تاثیر گذار تر از فیلم هایی مثل ( هیس دخترها فریاد نمی زنند ) و ( مستانه ) و ... بود !!

+ یادِ یه بلاگر افتادم که همین مشکلُ داشت ولی بعد از اون ماجرای بلاگفا آدرسشُ گم کردم 
امیدوارم هر جا که هست آرامش داشته باشه 

۹۴/۰۵/۱۷
aden

نظرات  (۶)

۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۷ ✿شمیم زندگی✿
بله اون دوفیلم تاثیرگذاربودن......
پاسخ:
اهوم :)
تنها فیلمی که جرات صحبت راجع به تراجنس ها وترنس هارو داشت
وعالی بود
پاسخ:
و عالـــــــــــــی ...
دقیقن 
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۸ مبهم الملوک
سادگی پاک یت و بی الایش...!
دوسش دارم...!
پاسخ:
منم :)
یعنی من خیلی خفنم که این فیلم رو هنوز یادمه؟ با وجود این‌که حواشیش در سکوت محض فرو رفته بودن...
پاسخ:
این فیلم از فراموش نشدنی هاست !!!
و من همچنان موندم جدایی نادر از سیمین چه جذابیتی داشت که اسکار گرفت؟؟؟؟
پاسخ:
یه چیزی بگم هیشکی باورش نشه ؟
من تا الان جدایی نادر از سیمینُ ندیدم !!!
همیشه از پر سرُ صدا ها بدم اومده :||
آینه های رو به رو؟
پاسخ:
بله ، آینه های رو به رو :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">