در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

وطنم پاره تنم :/

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۴ ب.ظ

ینی تو جامعه ای زندگی میکنم 

که وقتی تنها بیرون میرم ، اگه پسری از کنارم رد شه و خزعبلات نگه عاشقش میشم 

حتا گاهن به سرم میزنه بیوفتم دنبالش بهش شماره بدم :|||


+ این قضیه در موردِ اون افرادی که با تمدن تو تاکسی میشیننُ خودشونُ به در میچسبونن صدق میکنه 

۹۴/۰۵/۱۶
aden

نظرات  (۱۹)

:|
پاسخ:
:|||
آخ آخ آخ آخ
آی گفتی
داغ دلم تازه شد
پاسخ:
ما همه زخم خورده ی یک دردِ مشترکیم !!
:)
 واقعا ها
پاسخ:
بله متاسفانه :/
جدن؟؟
پس من چقدر آدم محترمیم در جامعه!
 به خودم افتخار کردم الآن.
دمم گرم
پاسخ:
ما هم از پشتِ همین تریبون از شما تشکر می کنیم :)
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۶ آلبرت کبیر
:|
پاسخ:
:|||
کجا پیاده روی میری ما هم بیایم، یه شماره بگیریم :دی
پاسخ:
:)))))))))))
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۰ ✿شمیم زندگی✿
:|
پاسخ:
:|||
واللللاع ! :))) 
پاسخ:
دیدی خواهر ://
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۴ ماسال نیوز
موفق باشید
پاسخ:
تچکر !!
بی فرهنگن تکه پرانان
پاسخ:
بی فرهنگ اند بله :///
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۹ فاطمه (خودکار بیک)
بعد یه بار ساعت هفت هشت شب اونم تو زمستون با یه پسر تو کوچه ی تاریک بدون چراغ هم مسیر بودم! 
اینکه هنوز زندم نشون میده چقدررر پسرِ آقایی بود :))
پاسخ:
شماره ندادی ؟؟؟؟؟؟ :دی
به سلامتیشون
:||||||
پاسخ:
به سلامتی :))
جامعه بدی شدیم، خیلی بد...
پاسخ:
متاسفانه :///
:/ خدا زیادشون کنه -_-
پاسخ:
آمــــــــیــــــــــــن ....
منم یه بار بعنوان نفر آخر سوار تاکسی میشدم که کلا آقا بود توش :|
آقایی که جلو نشسته بود پیاده شد گفت شما بفرمایین جلو بشینین این پشت فکر میکنم معذب باشید.
هروقت یادش میفتم میگم خدا خیرش بده :))) 
پاسخ:
بعضیا اگه بدونن یه کارِ کوچیک چجوری تا مدت ها تو ذهنِ آدم حک میشه هیچ وقت دست از این کارهای کوچیکشون بر نخواهند داشت :))
دمش گرم :)
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۶ آناهــیــ ـــتا
یا اونایی که در رو واسه آدم باز می کنن یا وقتی که تاکسی میاد و فقط یه نفر جا داره می گن شما بفرمایید..
کلن خیلی دوق داره مورد احترام واقع شدن :دیییی
پاسخ:
آخ اینااااا  آخ :دی
واقعنا!!
پاسخ:
بله ://
اینا مررررد زندگین میفهی؟؟ مرد! گمشون نکن :)))
پاسخ:
چعشم ^_^
واقعا ((:
پاسخ:
:))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">