در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

موجودیت یافت ، تکبیر !!

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ق.ظ

و خداوند انگیزه نقاشی را به ما هدیه داد :)



به هرکاری که مجبور شدم نتیجه ی عکس داشته 

سوژه نقاشی هم از این قاعده مستثنی نیست !!

دوستی مدتی بود از ما انتظارِ به رنگ و لعاب آمیختن عکسی از خودش رو داشت 

همین که نیت به واقعیت رسوندنِ آرزوی ایشون رو داشتم 

انگار جادو ایی شیطانی بر دستمون غلبه می کرد 

آخرش با نذر و نیازِ فراوان این شاهکارِ عصر را خلق کردیم :دی

۹۴/۰۵/۱۵
aden

نظرات  (۱۰)

بانو آدن شما یه نسبتی با داوینچی داری
ببین کی گفتم
این خط اینم نشون 
:دی
پاسخ:
خودمم شک کردن ای شیخ :))
برگشتی ؟؟؟ آدن هشتم :دی 
:) موقتاً برگشتم یه سری تغییرات توی هدرم بدم :دی

پاسخ:
جای امید باقیه در نوعِ خودش یه مورفینِ :دی 
فوق العادس
پاسخ:
من به قربانِ طبعِ خزعبلات دوستت :))
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۲ مبهم الملوک
قشنگه 
پاسخ:
مرسی :)
حالا عکسِ شمام رفته تو لیستِ ستاره دارمون :))
منتظر پرده برداری باش ، بزودی :دی
نه خودمم کلهم پشیمانم خخخ
پاسخ:
من به شخصه بهت حق میدم :دی
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۴۲ آلبرت کبیر
من ازین کارا بلد نیستم :))
پاسخ:
امتحان کردین ؟؟؟ :))
احسنتززز!
پاسخ:
تچکرززز :))
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۲۹ مبهم الملوک
بی صبرانه منتظرم  عزیز 
موفق باشی
پاسخ:
مرسی :)))
قشنگه
آفرین
ولی انگشت شستش رو زیادی بزرگ نکشیدی؟
پاسخ:
مرسی :)
به هر حال اثرمان عاری از عیبُ نقص نیست این را نمی توانیم منکر شویم :))
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۳ ✗✗panteaaa ✗✗
خیلی باحالههههه به مولاااااا
به جان خودم بی تملق فوق العادس
پاسخ:
با این کامنتِ تو خودِ من هم عاشقِ شاهکارم شدم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">