در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

ببار ای باران ، ببار که از بارش تو من شادم

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۵۲ ب.ظ

از دیروز تا حالا قطعا تو خیلی از خونه ها نان استاپ (( آسمان هم زمین می خورد )) پخش میشه :)

ممنون از باران که لذت بخشی این شاهکارِ نورسیده رو دوچندان میکنه :))


۹۴/۰۵/۱۴
aden

نظرات  (۸)

مرسی از چارتار
پاسخ:
بله :))
عـــالی بود ^_^
پاسخ:
چارتار کارش درسته :)
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۵ مبهم الملوک
ما چارتار را عاشقیم!
ایول چارتار 
ایول میس آدن خوش سلیقه من هنوز آهنگو نشنیدم ولی آلبوم باران تویی شو خیلی دوس داشتم

پاسخ:
به به یارِ قدیمی :))
عالـــــــــیه حتمن بشنو :) همه آلبوم هایشان را عاشقیم :))
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۳ فاطمه (خودکار بیک)
این روز ها همه همینو گوش میدن... 
پاسخ:
بله :)
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۶ فارفائـِـ ــلا
انقدر همه اینارو گوش می دن و توصیه می کنن آدم یه جوریش می شه... ولی خیلی خوبن لامصباا :))

معمولا وقتی یه چیزی همه گیر میشه بعد خز میشه, اما درمورد اینا این اتفاق نیوفتاد...

واقعا بهشون تبریک می گم که تونستن تقریبا هر نوع سلیقه ای رو راضی نگه دارن.
پاسخ:
آره واقعن خیلی موفق شدن :))
بارون کجا بود
پاسخ:
در دیارِ ما بارید :))
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۳ ✗✗panteaaa ✗✗
چارتار قرار بود بیاد دهکرد سیتی
من تقریبا تمامی اهالی شهر رو خبردار کردم #
و بعد خبر رسید که چارتار پشیمون شده
طبعا شرف من رفت جلوی تمامی اهالی شهر :-"
×××
اما جدا کارشون درسته :-"
پاسخ:
آخـــــــــی عزیزم :دی
بعله در اون که شکی نیست :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">