در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

ای ساربان آهسته رو من جا موندم :/

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ب.ظ


با تشکر از شبکه ای که منُ به آرمان شهرم واصل کرد :)

قطعن پدر مادرِ من توسط ماشین زمان ناخواسته به یه عصر جلوتر آورده شدن 

چون هم دلم هم جونم هم عشقم  هم روحیاتم مربوط به زمانِ جوانی هایده و ابی و مرحوم ویگنِ 

آخ آخ آخ چه زمانی بوده 

مگه عشقای اون موقه مثلِ الان آب دوغ خیاری بود 

مثلن اگه من زاده ی آن روزگار بودم 

صبح بعد از بشور بساب تو خونه سارافون قرمز و کفشای پاشنه بلند مشکیمُ می پوشیدم 

چادرمُ سر می کردم می رفتم بیرون با پری ( پری دختر همسایه دیوار به دیوارمونِ)

با هم پارچه میخریدیم لباس بدوزیم

هر روز از جلو مغازه عباس آقا فرش فروش رد میشدیم تا واسه شوهرمون دلبری کنیم :)) ، آخه عباس آقا پدر شوهرمونه :)

( آقا مرتضی پسردایی پریِ ، منُ با پری دیده یک دل نه صد عاشقمان شد ، آخرش مادرش بعد از سه بار خواستگاری بله رو از ما گرفت )

آقا مرتضی مون باز رگِ غیرتش باد میکنه منُ تو کوچه بازار میبینه 

میاد جلو  یه دستی به سیبیلش میکشه صداشُ واسمون کلفت میکنه :

( عیال نبینم دیگه اینجا بیای ، بازار فرش فروشا که جای زن جماعت نیست ) 

چادرتُ بکش جلو ، عیال مگه نگفتم تنها میای بیرون این لباسُ نپوش ، ما هم با دلبری تمام یه چشم میگفتیم و بدو بدو میومدیم خونه 

با پری سبزیا رو پاک می کردیم تا واسه آقا مرتضی مون قرمه سبزی بار بزاریم 

آقا مرتضی مون خسته و کوفته از سرِ کار برمیگشت با یه شربت خنک می رفتیم پیشواز کتشُ ازش میگرفتیم 

باز واسمون یه گلسرِ خوشگل خریده ، یه دست تو موهایِ شبق رنگمون میکشید گل سرُ واسمون میزد ، بعدش پیشینویمونُ می بوسید

موقه شام یه آهنگ از ویگن میزاشتیم

با خوردنِ هر قاشق از قرمه سبزی قربون صدقه مون میرفتُ میگفت دستپخت هیشکی مثل عیالمون نمیشه 

هر روز بیشتر عاشقمون میشد 

آخه عشقای اون موقه که کشک نبوده 

مستنداشم موجوده اگه باور نمی کنین فتانه میگه :


هم نامهربونه، هم آفته جونه، هم با دیگرونه
هم قدرم ندونه ندونه ندونه
هم دورو و دورنگه، هم خیلی زرنگه
هم دلش چه سنگه
هم با من بجنگه بجنگه بجنگه


اینا رو با ریتمِ آهنگای خراطها و ... نمیخونه ، هزار بار قر میاد عشوه میاد اینا رو میگه 

ینی همچین چیزی محال بوده تو اون روزگار که حتی نمیتونسته مودِ مناسبِ همچین آهنگیو پیاده کنه 


میگی نه خودت ببین : کلیک 


متاسفانه هیچ سایتی پخشِ آهنگ نامهربونُ نداره به جز این سایت و یوتیوب ! همه لینک دانلود گذاشتن 

اگه با فیلتر شکن وارد شین مشکلی نداره هااااا :دی

۹۴/۰۵/۱۳
aden

نظرات  (۸)

۱۴ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۲ فاطمه (خودکار بیک)
دونقطه خط
پاسخ:
مگه دروغ میگم ؟؟
شام چی خورده بودی؟ :|
پاسخ:
مگه چیه خب :/
 آرمان شهرمه دیگه !!
کلیک فیلتره

بعدشم حالا چرا مرتضی؟
خبریه؟
شیرینی ما یادت نره هاهاها
پاسخ:
کلیک درست میکنم :)
هیچ خبری نیست دنیا امن و امانه
 شوما دلت میخواد یه اسم دیگه بزار :دی
بزن تار و بزن تار بزن تار و بزن تار :|
پاسخ:
چرا هیشکی منُ درک نمیکنه آخه ؟ :/
یحتمل شامت سنگین بوده :))
پاسخ:
باور کن شام نخوردم :))))

۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۱ خانوم ِ امیدوار
آخییییی 
فقد اون زمونآ یکم خشن تر بوده ...
پاسخ:
نه بابا آقا مرتضی ما اینجوریا نمیشد :دی
من از اون دست آدماییم که دوست داشتم یه گوش نداشتم ( شاید تو دعوا کنده شده بوده باشه!) ولی تو دورات تختی و اینا بودیم...
پاسخ:
اوووووووه مای گاد ://
نه دیگه تا این حد خشونتم نمیپسندم ://
لطافت روحیه تو دوست دارم عیالش :))
پاسخ:
:دی
فقط تو قابلیت درک منو داری دخترم :)) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">