در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

امیدم را مگیر از من خدایا خدایا خدایا

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۱ ق.ظ

به نام خدا 

اینجناب یک عدد دانشجو مملکت می باشم 

که احساسِ بی وزنی بر من غلبه کرده 

تو فک کن پدرِ گرام بنده رو تهدید کردن حالا که شبا زود نمیخوابی مودمُ ورمیدارم :///


+ عنوان از هایده :)

۹۴/۰۵/۱۳
aden

نظرات  (۶)

عنوان محشر بود :)))) دل تنگ مرا مشکن خدایا خدایا خدایا.. واسه بابا بخونی دلش به رحم میادش حتما!
پاسخ:
امتحانش ضرر نداره قطعن :)))
هاها پس اینترنت سیمکارت به چه دردی میخوره؟
پاسخ:
خوشم نمیاد ازش :/
این حرکت مقتدرانه از پدر گرامی چندتا لایک داره؟ هااان؟؟ چندتااا؟؟؟ :D
پاسخ:
شما خیلی به پدر سالاری معتقدین گویا :))
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۶ سید محسن رضوی خسروشاهی
پدر گـــرام ینده هر وخ می ره بیرون یا اداره مدمو می ذاره تو کیفش می بره... می گه خوب نیست وقتی ما نیستیم تو تنهایی بری اینترنت :|
پاسخ:
نگووووووووووووووو :)))))))
بگو دارم درس میخونم :)))
مثلا من میگم دارم زبان میخونم خخخخ
پاسخ:
دستم رو شده دیگه :دی
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۷ فارفائـِـ ــلا
پدر بنده دیگه نا امید شده...
قبلا ازین کارا می کرد اما وقتی دید دیگه هیچی جواب نمی ده.... دیگه کاریم نداره :-/
پاسخ:
منم یه مدت بیخیال شده بود ولی جدن دیگه شورشو درآوردم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">