در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

خانِ دوم در میزند

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۶ ب.ظ

یکی از ویژگی های بارزِ اینجناب خانگی بودنم است 

هیچ چیز به اندازه ی خانه و خانواده نمی تواند به من آرامش تزریق کند 

قبل از کنکور خیلی به این ویژگی توجه نکرده بودم ، مثلن الان که با خودم فکر می کنم میخواهم بدانم انگیزه ام چه بوده 

که حتا جنوبی ترین شهرهای ایرانم انتخاب کرده بودم ؟

نه این که جنوبی ترین شهرها مشکلی داشته باشند نه اصلن ! منظورِ اینجناب بُعدِ مسافت است و بس !

بله بنده خیلی خوش شانسم که با این روحیاتم همان شهرِ خودمان قبول شدم 

شدیدن با هر کسی که معتقد است دانشجوهای تهران می توانند کارِ خوبی پیدا کنند مخالفم 

چرا که این حرف ها نمی تواند دلیلی برای دل کندن من از دیارم باشد :)

مثلن الان که همه همکلاسی هایمان دارند خودشان را به آب و آتیش می زنند تهران قبول شوند خیلی مایه آرامشم را ایجاد می کنند 

چرا که از میدان رقابت من به در می شوند :)

میدان رقابت بنده همین دانشگاهی است که الان مشغول به تحصیلم 

و هنوز که هنوزه عصرها که به صرف نوشیدن چای دورِ هم جمع می شویم

پدرم بنده را بسیار تحسین می کنند که خیلی خوب برای کنکور درس نخواندم تا تهران قبول شوم :دی

البته من خیلی مطمئنم که تا آخرین لول میخواهم درس بخوانم چرا که قید درس را زدن برای من محال است !!

و این نبود دکتری کامپیوتر دانشگاهِ مذکور بنده را بسیار آشفته می کند ولی خب تا 4 سال دیگر خدا بزرگ است !!

خلاصه با همه ی این اوصاف قبول شدن در دانشگاه مذکور هم خیلی کشک نیست و احتیاج به درس خواندن دارد :)

پس دوستِ عزیزخوابیدن تا لنگِ بعدازظهر را فراموش کن چرا که خانِ دوم آز آنچه فکرش را بکنید به شما نزدیک تر است :)))


COFFEE BOOK


+ باید سی شارپُ خودآموز یاد بگیرم :||||

اصلن برنامه نویسی فقط جاوا از سی شارپ بسی متنفرم هر چند که ایشون کاربردی تر تشریف داشته باشند 

-________-




۹۴/۰۵/۱۲
aden

نظرات  (۷)

😁کاش بابای منم سال های آینده ازم تشکر کنه....
پاسخ:
به امیدِ آن روز :))
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۸ فاطمه (خودکار بیک)
من تک فرزندم و بالای هزار کیلومتر با کل فامیلامون فاصله ی مکانی داریم
و من میخونم برای تهران 
بیچاره مامان بابام :((
پاسخ:
اصلن و ابدن این مسئله ربطی به تک فرزندی نداره
بر میگرده به روحیات آدم از لحاظ روحی کم میارم
ایشالله که شما تهران قبول شی :)
نگران پدر مادرتم نباش با دیدن موفقیت تو دلتنگیشون آب میشه :)
[آیکن تفکر اندر پست ]
:))
+ امروز انتخاب رشته مو ویرایش کردم و حالا باید بمونم منتظر نتیجه ش :$
پاسخ:
:)))
بسلامتی ایشالله نتیجه همونی شه که دلت میخواد :***
اتفاقا من دانشگاه لیسانس قبل شدم جنوب کشور اهواز
جدای از راه دور اب و هوا خیلی بد بود من بچه سردسیرم دیگه خودت حسابشو کن
ولی ارشد رو دیگه شهر خودمون موندم و یه نفس راحت میکشم شکر خدا
اتفاقا سی شارپ از اونچه فکر میکنی راحت تره فقط کافیه شروع کنی لبخند با نمایی از 32 تا دندون
پاسخ:
خیلی خوبه ارشد راحت بودی 
بریم ببینیم سی شارپ چی میگه :)))
البته این دوریه یه خوبیایی هم داره ....
+راستی اگه برای سی شارپ آموزش به درد بخور پیدا کردید به منم بگید
پاسخ:
نه نه نه به هیچ قیمتی حاضر نیستم این خوبیه رو تجربه کنم :/
یه منبع زبان اورجینال پیدا کردم 
استاد جی جی میفرمایند: افتخار میکنم که بچه خونگیم :))
پاسخ:
جدی استاد جی جی میگه ؟؟
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۸ مادموازل ساراh
به شرافتم قسم :)))
پاسخ:
دمش گرم :)))
نمیدونستم انقد همدلیم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">