در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

بیایید کوچکترها را دوست بداریم :)

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۳ ق.ظ

 ساعت 1:19 بامداد

 اینجا شهریست که گفته بودند اینترنتش به دلیلِ بدهی قطع خواهد شد و هنوز نشده است !!

الان که خواهرِ کوچکمان در اتاقش مثلِ فرشته ها خوابیده افکاری همانندِ خوره به جانمان افتاده !!

اگر من کوچک تر بودم چه میشد ؟

حتما هر بار که دزدکی مودم را روشن می کردم هر لحظه ترسِ خاموش شدن یا حتی تنبیه از طرفِ خواهر بزرگتر بر انداممان لرزه می انداخت 

( این گونه مرا نگاه نکنید ملکه مودم در خانه ما هستیم و فقط با اجازه ما بقیه از آن مستفیظ می شوند )

یا مثلن همه ی کارهای خواهرِ بزرگترمان برای ما جذاب بود 

و مثلِ ندید بدیدها و نشنید بشنید ها اتفاقاتِ دانشگاهِ خواهرِ بزرگترمان را گوش میدادیم 

و سعی می کردیم این اتفاقات بسیار جذاب را مو به مو به حافظه بسپاریم تا فردا با تکرارِ این اتفاقات پیش دوستانمان پُز بدهیم !

یا شاید خواهرِ بزرگترمان برای ما اسطوره ی سلیقه میشد و بدونِ تایید او نمی توانستیم حتی یه جوراب برای خودمان بخریم 

و همیشه در بگو مگوهای خواهرانه موردِ سرزنش پدر مادرمان قرار می گرفتیم چرا که همیشه حق با خواهرِ بزرگمان است 

و نباید در برابر خواهر بزرگتر حاضر جوابی کرد 

همیشه آرزو به دل می ماندیم که خواهرِ بزرگمان حوصله داشته باشد با ما بازی کند و یا حتی به سوال های تمام نشدنیمان پاسخ دهد 

خلاصه کمی با وجدانمان خلوت کنیم گاهی با کوچکترها / ضعیفان / زیردستان مهربان تر باشیم :)


خواهــر که داشته باشی اگه ی دنیا دشمنت باشن خواهرت رفیقته...
خواهــر که داشته باشی ینی ی پناه گاه ه

۹۴/۰۵/۱۱
aden

نظرات  (۱۴)

۱۱ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۵۴ فارفائـِـ ــلا
من خواهر ندارم...
واقعا نمی دونم چه حسیه خواهر داشتن اما وقتایی که مامانم به خواهراش زنگ می زنه و بگو وبخند.... منم دلم می خواد :(

وااااای عکسووووو.. خدای من چقدر اینا گوگولی ن  *_*    /(ツ)\
پاسخ:
خواهر داشتن خیلی خوبه ولی خدا رو شکر که برادر داری 
تک فرزندی خیلی بده خیلی :///

ارررررررره خیلی ^_^
واسه من برعکسه، داداش کوچیکه م  صاحاب اینترنته، وقتی اون خونه س و دانلود داره، من بی اینترنتم :( 
پاسخ:
آدم باس ابهت داشته باشه !!
پستت شیرین بود
ولی آیا مستفیض درست تر نیست؟
پاسخ:
تورنادو آیا تا کنون به دلیلِ خلقتت اندیشه ای ؟ 
من که میگم زاده شدی تا بارِ علمی من بیشتر شه :دی 
ولی خدایی بچه بزرگ بودن خیلی حال می ده
نوه اول بودن دیگه واویلاس

بعله بنده از هر دو نعمت بر خوردارم

مهربونی هم کلن خوبه
پاسخ:
بلـــــــــــــه بعضیا کلن خوش شانس به دنیا میان :)))
مهربانی عشق عست اصلن :))
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۵۸ فاطمه (خودکار بیک)
هنوز قطع نشده؟؟ 
:دی
پاسخ:
الان 15:50 می باشد و در کمالِ ناباوری قطع نیست !!!
آقا/خانوم من توی کف این عکسم ^_^ یعنی می‌شه منم روزی همچین صحنه‌ای رو ببینم؟ خداکنه 3>
پاسخ:
ایشالا دیگه بچه هاتون :دی
مهربانی با کوچکتر ها خیلی خوب ِ :) 
ولی یه وقتایی با کنجکاوی هاشون رو مغز آدم ترد میل میزنن لامصصبا ! :| 
پاسخ:
هی میای مهربون میشی هی واسش سوالِ بیشتر پیش میاد 
تقصیر از خودشونه دیگه :|||
خیلی وحشتناکی ملکه


+منم خواهر رو عاشقم ولی از نوع کوچیکترش
پاسخ:
نه بابا من کلیه م مهربونم ^_^

بله واقعن دیشب دریافتم خواهر از نوعِ کوچیکش سودمنتره :دب
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۰ خانوم ِ امیدوار
من که خواهر ندارم ولی داداش کوچیک دارم 
که البته ایشون پادشاه مودم هستن تو خونه ی ما :))
پاسخ:
زنده باد صاحبانِ مودم اصلن :دی
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۰ مبهم الملوک
کوچکتر ها 
ابرک افکار دارند و بزرگترا قضاوت افکار

من که ته تغاری خونه ام   بزرگترا بیستن
در رابطه با جمله اول حسه دیگه میاد   یهویی قلمبه میشه بعد یه سوزن کودک درونم بهش میزنه و بووووم
پاسخ:
البته ماهم بیستیما اونقدرا خشن نیستیم :)))))
بله دیگه میاد :)

بچه کوچیکترا عزیز ترن !

پاسخ:
بله :)
صد در صد :))

البته خودم فرزند ارشدم هااااا :دی

پاسخ:
زنده باد ارشدها اصلن :))))
رابطه خوبی با خواهرتون دارید باز! یا بگم ایشون با شما داره.
.
ما با اینکه بزرگتر خونه ایم از دوتا برادر دوقلوی الف بچه زور میشنویم.
همیشه حق با مشتریست نه مشتری کیه حق با اوناست!
.
باز خدارو شکر زیاد خونه نیستیم...
پاسخ:
:))))))))

همه دنیا هم توان مقابله با دوقلوها رو نداره :)))

به راستی که مگه ما چند سالمونه که حوصله خواهر برادرهای کوچیکترمونو نداریم؟
خدا به داد بچه هامون برسه :/
پاسخ:
دقیقن ، همیشه به این فکر میکنم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">