در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

زنده باد خُل وضعی ^________^

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۶ ب.ظ
یکی از لذت بخش ترین حس های دنیا چیزی جز این نمیتونه باشه که فقط با ورژن گندگی دوستات مواجه بشی 
نه دگرگونی اخلاقیاتشون 
مرسی که هنوز دیوونه این و فقط گنده شدین :****


ینی ما انقد طفلِ معصوم به نظر میایم که نعمت بهمون بادکنک میده ؟ :دی 

۹۴/۰۵/۰۸
aden

نظرات  (۷)

فکر کردم نعمت اسم آدمه
پاسخ:
اسمِ آدمم میتونه باشه :)))
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۰ فاطمه (خودکار بیک)
اینجام بستنی نعمت هست ولی بادکنک نمیده :|
پاسخ:
آخه به بچه ها میدن :)))))) شاید واسه همینه متوجه نشدی 
نمیدونم در ما چی دید که بهمون بادکنک داد :)))))
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۳ مادموازل ساراh
واااااای نعمت...
نعمت زندگیهههههههه
پاسخ:
تا این حد عاشقی دوست جان ؟ !!
طفل معصوم به نظر نمی‌آیید، واقعاً همون طفل معصومید :))
پاسخ:
مرسی که رسمن ما رو نابود کردین :))))))))
قابلی نداشت :D
پاسخ:
واقعن تچکر :)
منم برم بهم از اینا میدن یعنی؟ ^_^
پاسخ:
از اونجایی که به ما دادن انتظار میره به توعم بدن از رحمتِ نعمت ناامید نشو :))
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۲ ✗✗panteaaa ✗✗

آقا من تا حالا مارک بستنی نعمت ندیده بودم :|

من فقط بستنی میهن میشناسم :|

-_- احساس سرخوردگی دارم -_-

پاسخ:
:))))))
شاید هنو پاش به شهرِ شوما نرسیده :)
میاد همین روزا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">