در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

حالا ما یه کاری کردیم ://

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۶ ب.ظ

از آنجایی که دو خواهر دم به ساعت با هم دعوا دارن 

و همچین استفاده از وسایل همدیگه یه امر بسیار بسیار طبیعی س 

دیروز اومدم کیفِ خواهرِ مذکور رو وردارم 

آنچنان قشقرقی به پا کردن که نگو و نپرس 

منم تریپ ورداشتم که بهش درس عبرت بدم همه کادوهاییِ که واسم خریده بود بردم ریخته م تو اتاقش 

از اونجایی که به همه سپردم هر مناسبتی پیش اومد واسم دکوری بگیرن نصف دکوریجاتم رفته 

عه غه عه دختره پرو برگشته همه رو چیده تو کمدش 

و از آنجایی که دختره مذکور عشقِ لباسه

مناسبتا واسش لباس خریدم

در نهایت 3 تا دکوری که من از بدو تولدش واسش خریده م آورده گذاشته تو اتاقم 

من دکوریامُ میخوااااااااااااااااااااام ://///////





۹۴/۰۵/۰۷
aden

نظرات  (۷)

:))))
جالبه... من از دکوری و مجسمه خوشم نمیاد
بالاخره یکیو پیدا کردم عشق این جور چیزاست
پاسخ:
دکوری و مشتقاتش را عاشقیم ^___^
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۹ ✗✗panteaaa ✗✗

منم خیلی دوست دارم ولی جای این چیزا رو ندارم :-"

ای جانم از اون عروسکای سمت چپ عکس^_^ مال من شعر میخونه تو شعرش هم اسم یه دختره ای به اسم عسل رو میگفت ، عروسک من عسل خیلی قشنگ و نازه بقیشم یادم نمیاد  ، واسه همین اسم عروسکه رو گذاشته بودم سهیل :|

×××

من خواهر ندارم :-"

ولی یه عالمه دوست مثل خواهر دارم :-"

از این وضعیت تک دختری کاملا راضیم :-"

پاسخ:
:))
نه این بی صداس :))) ، حالا چرا سهیل ؟؟ :))))))))))
نه من بابت داشتن خواهر خیلی خوشحالم ، هر چند خواهر آدم خیلی پررو باشه 
ولی بودنش بهتر از نبودنشِ :)
خدا شفا بده :))
پاسخ:
- ___-
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۱ فاطمه (خودکار بیک)
لباسا رو پس بگیر ازش !
پاسخ:
نه دیگه تا این حدم بی شعووور نیستم که :دی
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۱ مادموازل ساراh
منم این داستانو داشتم همیشه...اگه خدای نکرده بدون اینکه بهش بگم از لاکش استفاده میکردم...چنان قشقرقی به پا میکرد که چرا اجازه نگرفتی؟
خو خواهر من! خونه نبودی...زنگ بزنم بگم میشه از لاکت استفاده کنم؟
ولی خودم هیچ وقت اینطوری نبودم...
همیشه فکر میکردم خواهر بزرگترا اینطورین...ولی مثل اینکه اشتباه فکر میکردم...:)))
و دوما اینکه خانوم عاقل و بالغ!
ادم هیچ وقت هدیه رو پس نمیده!!!! هیچ وقت.
کلی نگاه خصیم /:)
پاسخ:
:)))))))))
اینم اینطوری نیس نمیدونم چرا جن زده شد 
هدیه رو که نمی خواستم پس بدم میخواستم درس عبرت بدم که مثلن آدم باش :||||
من میخوام دکوریامو ://
من سه تا خواهر دارم، هیچ کدوم از این داستانا با هم ندارن :)) شایدم دارن و من خبر ندارم  :)) 
پاسخ:
مگه میشه نداشته باشن ؟؟؟
اضن نرمال نیست قضیه 
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۱ ✗✗panteaaa ✗✗

نمیدونم چرا در نظرم اسم سهیل خیلی به قیافش میومد !

پاسخ:
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">