در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

دست طراح درد نکنه ، بوخودا - ___ -

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۳ ب.ظ
از پشت همین تریبون اعلام می کنم 
دستِ معلمی که دانش آموزان کلاسش را بعد ازگرفتن آزمون انتخاب می کند میبوسم 
دستِ طراحِ آزمونایِ سمپادُ و .... را می بوسم 
دست طراحِ کنکور را در سال های آینده می بوسم 
.
.
.
یه هفته ای میشد از دست این آهنگای بووووووووق  سلنا و تیلور و وان دایرکشن و امثالهم آسوده شده بودیم 
امروز بازم بعد از گذراندن آزمون ورودی کلاس ششم سرسام گرفتیم -____-

در حالِ حاضر تمام خانه را همچین صدایی برداشته اینا خیلی پلنگن ، اینا خیلی پلنگن ، اینا خیلی پلنگن -____-


+ دوستِ عزیزمان دچار توهم شدند 
بنده رُ با داوینچی اشتبا گرفتن 
کرور کرور واسه ما عکس فرستادن که لبخند مونالیزا از ایشون خلق کنیم 
تا ایشون باشنُ دیگه رو اعصابِ ما اسکی نکنن :دی 
( به بابام میگم این نقاشی شبیه کیه ؟
 بابا جان : ( بعد یکم کج کردنِ دهن ) شبیه یلدایی که منگول مادرزاد به دنیا اومده باشه 
:))))))




۹۴/۰۵/۰۵
aden

نظرات  (۱۷)

۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۱ مادموازل ساراh
یا ریش مرلین!!!
شما با صدای بلند پلنگ گوش میکنین تو خونه؟
اینقدر اپن مایندین یا به تکستاش دقیق نشدین؟ :))
پاسخ:
:)))))))
چرا شدم ولی خودمُ به گوچه علی چپ زدم 
این دختره م که فقط ریتمشُ دوس داره نمیفهمه چی میگن 
و دیگه این که صدا به پایین نمیرسه ذقیق :دی
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۳ مادموازل ساراh
آگاهش کن یه وقت جلو کسی دیگه پلی نکنه ه ه....
آقااااااااااااااااااا...آقاااااااااا
منم میخوام. اون پست یکی مونده به آخر اینستامو میخوام. ^_^ :)))))
پاسخ:
آگاههههههه :)))))
چعشم :) ولی سعی کن کسی نبینه علی الخصوص مسیو :دی 
اون 4 تاییه ؟
کلی به خودم امیدوار شدم !!  البته یک چهارم خواهرمم هم نمیشم در پرتره کشیدن :)) 
پاسخ:
اصلن هدف از آفرینش ما امیدوار کردن دیگران به زندگیست :)
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۷ زهره نصیری
یکم با بابات موافقممم))::::
خو چون خیلی خشکلی ...شوخی کرده دیه[[
پاسخ:
خیلی خوشگلم ؟ ینی چی ؟ :||
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۴ مادموازل ساراh
اوون چهارتاییه رو دوست دارم خیلی...ولی فک کنم سخته..هرکدوم خودت دوست داری :)))
پاسخ:
من اون عکساتُ عاشقم :)))
چعشم :)) ، ولی همین اول کار حلالیت می طلبم :دی
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۰ ✗✗panteaaa ✗✗

آقا تیلور که خوبه :))

وان دایرکشن رو یه مدت فیریک زده بودم روش ، ولی الان کلا دستم نیست آهنگ دادن بیرون ندادن بیرون :-"

اومدیم تو فاز سنتی ایرانی ^_^ ای جان دلم ^_^

×××

اینا خیلی پلنگن :)))) هه هه هه :))) پلنگ پلنگ پلنگ پلنگ من متولد سال پلنگم :))))

×××

این نقاشی خالقش تویی ؟ :0

خوشگله ها ... :)) چشم ها را باید شست ... بهله

پاسخ:
 دیگه سن ما از اینا گذشته زدیم تو خط شجریان و امثالهم :)))
از پلنگ جماعت متنفرم -___-
دور از جون شما بعله :دی
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۹ ✗✗panteaaa ✗✗

آره ، هرچی بزرگتر میشم اشعار شجریان و امثالهم برام جذاب تر میشه :-"

پلنگ که خوبه :دی

چیزه باحالیه نقاشیت # بی تملق

پاسخ:
اصن به درجه ای از کمال رسیدیم که زدیم تو خط عارفانه :))
پلنگ   -______-
 عزیزم ، با دیده محبت نگاه میکنی :)

الطاف همایونی باباجان زبان‌زد خاص و عام بوده همیشه =))
پاسخ:
بابا جان عشق عست اصلن :))
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۰ فاطمه (خودکار بیک)
من ک سینوسی از یه خواننده ای خوشم میاد! 
پاسخ:
همین نوسانات_ که نشان دهنده ی ضربان زندگیه :)
آخ گفتی آخ گفتی :| چرا اینا امتحاناتشون اینقده زود تموم میشه آخه :))
پاسخ:
مسئولین رسیدگی نمی کنن که :دی
سلام عزیزم چطوری؟
چقدر خوب که پیدا شدی.... از دست این بلاگفا
اغا منم عکس بفرستم لبخند مونالیزاییمو بکشی :))))

پاسخ:
مرسیییییی عزیزم :)
بلاگفا به مرحله ای رسیده که دیگه لیاقت بد و بیراه گفتنم نداره :|||
بله شمام بفرس اصن ما سبک جدیدی در حوزه هنر ابداع کردیم لبخندهای ژکوند کج و کوله :دی

آزمون ورودی پایه ششم برای چی دادی؟؟؟
از زدبازی متنفرم


پاسخ:
من ندادم که خواهر جان داده ، ما که دیگه سنی ازمون گذشته رو به قبله خوابیدم منتظر ملک الموتیم :دی
این معلمه کارش درسته چون متقاضی زیاد داره ازشون آزمون میگیره 
یه چن تایی از آهنگاشونو دوس دارم :))
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۴ ✿شمیم زندگی✿
نقاشی هیییییییی بدک نیس:)
پاسخ:
مرسی :)))
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۱ یه بنده خدا
دیس جعفر به زدبازی رو حتمأ دانلود کن گوش بده اونوقت.
اسم آهنگش کنگ هست. خخخخخخخ
پاسخ:
:||||
خخخخخخخ!
لیتو
سلامتی پلنگامون رنگابرنگ طرحا باحال ;)
بزرگترین اشتباهم تا ب الان تو زندگیم ازین اهنگ سرچشمه میگیره..ازونی ک صداش دقیقا مث خواننده این اهنگ بود..
بدترین و بهترین خاطره هام با این اهنگن!
هیییییییییی
داغ دلمون تازه شد!
پاسخ:
چه میکنن این آهنگای خاطره دار با روح و روان آدمیزاد :/
البته بدبختیمون اینجاس با چ اهنگ ضایه و مورد داریم خاطره داریم:|
پاسخ:
دقت کنین تو انتخاب آهنگ نوستالژیک این چه وضعشه :دی
خودم انتخاب نکردم که:|
دست خودم بود ک یه اهنگ درس حسابی انتخاب میکردم!!
شانس مام افتاده رو چ اهنگی خدایا:|
پاسخ:
حالا چی جوری انتخاب شد این شاهکار هنری ؟ :دی
من پیشنهاد میدم اگه احساس عاشقی بهتون غلبه کرد بزنین تو خط شجریانی ، چارتاری چیزی پس فردا روتون میشه به بچه هاتون بگین با این آهنگا خاطره دارم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">