در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

2 دقیقه مادر شدن :/

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۴۷ ب.ظ
به جرئت میتونم بگم خوابِ دیشبم به نوبه خودش وحشتناک ترین و مزخرف ترین خوابی بود که تو این چند سال عمرم دیدم ://
مدت ها پیش یکی از دخترای فامیل با یه آقایی نامزد شدن 
من خودم به شخصه ابدا با این وصلت موافق نبودن 
سطح فرهنگُ و وجهه اجتماعی خانواده ها هیچ سنخیتی با هم نداشتن 
و این موضوع خیلی زود خودی نشون داد بعد از 3 ماه نامزدی ، رابطه شون به بن بست رسید و جدا شدن 
درسته واسه شکست این دختر ناراحت شدم ولی خوشحال شدم که این اتفاق قبل از شروعِ زندگی مشترکشون افتاد 
خواب وحشتناک دیشب اینجناب از این قرار بود 
که داداشِ این آقا اومده بودن خواستگاری بنده ( لازم به ذکره این آقا اصلن در واقعیت داداش به این بزرگی ندارن ! )
یه خونه ِ شلوووغُ و کلی هر هرُ کرکر ، فک کن یه فیلم وسط یه مراسم خواستگاری شرو شده باشه 
لحظه ای که وارد خواب شدم وسطِ مراسمِ خواستگاری بودم 
یهو جناب خواستگار اومدن کنارِ بنده نشستن که باهم عکس بگیریم 
خیلی احساسِ بدی بود خیییییییییییلییییییییی ، وسط اون شلوغی از اون جیغای بنفش سوزناک نثارشون کردم 
جیغِ بنفش همانا و گریه بنده همانا ، یهو مادرِ آقای خواستگار برگشت گفت تو نمیخواستی زنِ پسرم بشی واسه چی بچه دار شدی ؟
من :||||||| ، بچه چی میگه 
یهویی یه بچه تپل مپل نشونم دادن ، از اونایی که آدم دلش میخواد درسته قورتشون بده 
آقا اون وسط یه دعوایی راه انداخته بودم که نگووووو ، میگفتم من زنِ این یارو نمیشم ولی بچه مو میخوام :دی 
خلاصه آخرش نمیدونم چی شد بچه رُ گرفتم نگرفتم ، ولی فقط میتونم بگم خدا روشکر خواب بود ://
+ بچه مم پسر بود :دی

۹۴/۰۵/۰۱
aden

نظرات  (۹)

:)))))))))))) وای مردم از خنده
حالا این بچه پسر بود دختر؟
پاسخ:
پسر:دی
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۶ فاطمه (خودکار بیک)
تو دیگه وضعت خرابتر از منه :|

پاسخ:
ولی بچه ی خوشگلی بود :دی
به مادرش رفته بود :)))
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۷ فاطمه (خودکار بیک)
ریا نشه یه شب خواب دیده بودم با همایون شجریان هم دانشگاهیم ، با هم رفته بودیم تو فاز عشق و عاشقی ... دخترای دانشگاه حسودیشون میشد سنگ مینداختن جلو پامون !
:|
:||

پاسخ:
:)))))))
همایون شجریان :دی 
تازه شم سنگ انداختن جلو پاشون :)))))
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۴ آناهیتا طـــ
وای الان من رو زمینم از خنده :)))
بچه هه رو با خودت میووردی دنیای واقعی ^_^


این فیلم شبکه 3 ایه رو زیاد می بینی؟  :))
همینکه یه بچه ای رو پیدا کردن.. من نمی بینم ولی مامانم خییلی پیگیره :دی
پاسخ:
نمیدادن که :دی 

نه نمیبینم :)))
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۰ فاطمه (خودکار بیک)
حالا بذار وارد جزییاتش نشم !
لامصب خواب نبود که ... فیلم هندی بود 
پاسخ:
از قضا همین جزئیاته که به خواب روح میده :دی
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۲ ✗✗panteaaa ✗✗

=)) آقا عالی عصن =))

اینکه یادت مونده پسر بود خیلی جالبه :-"

صدقه میزاشتی حدمن -_- :)))

پاسخ:
:))))
بچه م پسر بود مگه میشه یادم بره :))))
اره باید صدقه بدم حتمن :)
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۹ مادموازل ساراh
تو خیلی خسته ای ی ...خیلی ::)))))))))))
پاسخ:
:))))))
خسته که بودم دیوونه شدنم چی میگه ؟؟؟
قطعاً شام سنگین خورده بودی :))
پاسخ:
نکته جالب اینجاس شام دیشبم خیلی سبک بود :))
اتفاقاً گاهی اوقات شام سبک این بلاها رو سر آدم میاره :))
پاسخ:
شاید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">