در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

ینی حتا خواب من نمیتونه شبه آدمی زاد باشه ؟؟؟ :||||

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۱ ب.ظ

باز تابستون میشه و خوابِ من ادا در میاره 

آخــــــــــــــــه چرا باید تا 3و 4 صب تو تختم وول بخورم و چرا زودتر از 1 ظهر بیدار نشم ؟؟؟

هر چیزی که تو بچگی آرزوشو داشتیم الان مایه دردسرِ شده گویا !!!

اعتراف می کنم روزای بچگی خیلی شیرین عقل تشریف داشتم 

مثلن یکی از بزرگترین آرزو هام این بود وقتی میخوام گریه کنم زرت زرت اشکم مثِ ابر بهار سرازیر شه

( ینی سرعت ریزشِ اشک واسم خیلی مهم بود )

مثلن یکی دیگه م این بود شبا تا دیر وقت خوابم نبره !!!!

کاش آرزوها هم طرحِ تعویض داشتن ، حالا اگه یه آرزو درست درمون میکردم عمرا برآورده میشد 

+ دوباره دارم واسه برگشتن به زندگی تلاش میکنم مثلن امروز اتاقمو مرتب میکنم :)

+ خیلی از هوای محترم تشکر میکنیم که الان بارون باروندن :|

+ استادِ محترم پایگاه داده پسغام پیغام فرستادن خودتون برین سی شارپ یاد بگیرین من درس نمیدم :|||

پارسال همین استادِ محترم جلسه اول اومدن کلاس یه پروژه خدایی بر گردنمان انداختن 

+ واقعن رد کردن مرزِ 20 سالگی باعث میشه آدم تو یه خلائی قرار بگیره که نمیتونه واسه کسی توضیحش بده

یه اتفاقایی واسه آدم میفته که نمیتونه واسه کسی توضیحش بده 

+ از این پست متنفرم مثِ ذهنم ریخته بهم :/

۹۴/۰۴/۳۱
aden

نظرات  (۶)

۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۴۶ وحید پاییزی
من هم الان چند وقتی هست آرزو دارم یک روز صبح ساعت 7 بیدار بشم. ساعت رو گذاشتم روی هفت زنگ بزنه اما به محض زنگ زدن بلند می‌شم قطعش می‌کنم و تا ده یازده می‌خوابم.
پاسخ:
زود بیدار شدنمان آرزوست !!
من هنوزم ارزو دارم مث ابر بهار گریه کنم:|
پاسخ:
بیایید آرزوهای کاربردی داشته باشیم 
۳۱ تیر ۹۴ ، ۲۰:۱۴ فاطمه (خودکار بیک)
در راستای همه ی موارد من حمایت میکنم :))
پاسخ:
آدم باید در همه راستاها حامی باشه :)))
آفرین بر تو بهشت برین جایگاهت :**
من نیز همانند فاطمه بانو حمایتت می نمایم
از هوا نیز متشکرم که خوبه
پاسخ:
شما نیز بهشت برین جایگاهتان همراه با اشانتیون مثلن یه غلمانِ قد بلند ، هوم ؟
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۰۳:۰۱ آناهیتا طـــ
هوف منم خوابم داغونه :|

خواب بد خیلی خیلی بده, همه زندگی آدمو بهم میریزه :-/
پاسخ:
همگی به کجا داریم می رویم ://
من وقتی بچه بودم همیشه دعا میکردم اونقد زشت بشم که هیچ مردی نگام نکنه :||||||
ینی خدا به عقل ناقص و دل پاکم رحم کرد :))
پاسخ:
ینی خدا اگه همه دعاهای ما رو استجابت می کرد که دیگه هـــــــــــیــــــــــچــــــــــی ://

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">