در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

دختر انقد کم توقع دیدین ؟؟؟؟؟

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ب.ظ

مثلن الان فقط دلم میخواد یه بلاگ خوراک پیدا شه کلِ آرشیوشُ شخم بزنم :))

این خودش یه سرگرمی بسی لذت بخشِ در حالِ حاضر :)))

بلاگِ خوب خودت پیدا شو مثلن کاری کن الان نویسنده ت اتفاقی بیاد این مطلبُ بخونه 

و در کمالِ خضوع آدرستُ واسم بزاره ، به همین سادگی !

۹۴/۰۴/۳۱
aden

نظرات  (۱۲)

خخخخ.مریض نشی یه وقت...لینکی.
پاسخ:
نه من قوی عم :دی
وبلاگ هر کی رو شخم میزنی بزن, وبلاگ خودتو شخم نزن...
این یک نصیحت دوستانه است!
پاسخ:
نه از این جهت یه بلاگِ جدید میخوام که از تکرار بیزارم 
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۹ مادموازل ساراh
کم توقع خودمی ی ی 
پاسخ:
:)))))))))
:*********
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۶ مادموازل ساراh
من چندتا بلاگ جدیدا لینک کردم..هنوز وقت نشده خودم شخمشون بزنم ولی به نظر خوب میان.
میتونی یه سر بهشون بزنی
پاسخ:
مرسی ی ی ی ی :***
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۰۲ فاطمه (خودکار بیک)
چیز خوبی پیدا مردی به منم بگو :)))
پاسخ:
گشتم نبود ولی تو ناامید نشو به جستجو ادامه بده :)))
خاک بر ذهن منحرف من:دی
من فک کردم میخوای بری آرشیو وب یه بدبختی رو نیست و نابودش کنی!!خخخخخ

پاسخ:
عــــــــــه مهین تو برگشتی ؟؟؟؟!!!! یه مدت نبودی چراااا ؟؟
برو عه خدا بترس منُ اینکاراااا 
شخم زدن چه اصطلاح جالبی :)
پاسخ:
:))))
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۸ آقای سر به هوا ...
تشریف بیارید :)
پاسخ:
:)))))) ، باشه 
خسته نباشی!!! من خیلی وقته که برگشته ، تو هم که یه سر به ما نمیزنی...

پاسخ:
به جانِ تو نت نداشتم تازه دیروز شارژ شد نتم ، چعشم میام :**
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۴ آقای سر به هوا ...
متوجه نشدم ! یعنی چی بیگانه بدونه ؟!
پاسخ:
( ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید. )

این پیامُ میده !!
بلاگ خوب که نمیشناسم، ولی اگه بلاگ مزخرف میخوای در خدمتیم :)) 
پاسخ:
ای بابا اختیار دارین ، شکسته نفسی نفرمایین :)
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۴ ✗✗panteaaa ✗✗
من کاملا اتفاقی اومدم اینجا :-"
پاسخ:
دست تقدیره دیگه :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">